Otatko tänään?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Mitä karhu sanoo? Karhu sanoo "tsih"
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Teuvo Takatukka
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2008 22:07
Paikkakunta: Kuopio

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Teuvo Takatukka »

kengurua (Foster's) kolmen pompun verran ja Nalle-karhua litkitään jatkoksi, mitä nyt flunssa antaa myöten.
9-5 2.3t SE Wagon -00

*Alkuverryttelyt on loppukiristä pois*
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Näköjään taas. Tekisi mieli kysyä eiliseltä läksiäisbileiden isännältä että mitä h**vetin booliresepti se sellainen on missä on suunnilleen puolet virun valgeeta. :lol: Koko juhlakansa oli aivan seippäässä.
9000CS 2,3
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Saappi Kuski kirjoitti:Näköjään taas. Tekisi mieli kysyä eiliseltä läksiäisbileiden isännältä että mitä h**vetin booliresepti se sellainen on missä on suunnilleen puolet virun valgeeta. :lol: Koko juhlakansa oli aivan seippäässä.
No tuohan kuulostaa ihan onnistuneelta boolireseptiltä, nimimerkillä siskon häissä mummo oksensi liiallisesta sahdin juonnista :lol:

Näköjään tuli itsekkin sorruttua. Tosiaan lomakin alkoi (kaikki kaks viikkoa), joten kait se on pakko kiskoo viunaa kaksin käsin :mrgreen:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

V.J.S kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Näköjään taas. Tekisi mieli kysyä eiliseltä läksiäisbileiden isännältä että mitä h**vetin booliresepti se sellainen on missä on suunnilleen puolet virun valgeeta. :lol: Koko juhlakansa oli aivan seippäässä.
No tuohan kuulostaa ihan onnistuneelta boolireseptiltä, nimimerkillä siskon häissä mummo oksensi liiallisesta sahdin juonnista :lol:

Näköjään tuli itsekkin sorruttua. Tosiaan lomakin alkoi (kaikki kaks viikkoa), joten kait se on pakko kiskoo viunaa kaksin käsin :mrgreen:
Soittelin kaverille tuossa puolen päivän jälkeen kun heräilin ja kysyin että oliko meillä hauskaa. Hyvä ilta kuulemma. Minä kysyin että mitä hyvää siinä eläimellisessä juomisessa muka oli? No kun ei kuulemma tapeltu kenenkään kanssa eikä naitu ketään. Eipä siihen muuta voi sanoa kuin "Okei".. :mrgreen:

Sinä kun näköjään olet pohjois Italiassa niin meinaatko tulla Monzan GP:hen? Mulla on liput.

Ainiin takaisin aiheeseen; juon Black Labelia. Pirun hyväääääää. 8)
9000CS 2,3
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Saappi Kuski kirjoitti: Sinä kun näköjään olet pohjois Italiassa niin meinaatko tulla Monzan GP:hen? Mulla on liput.

Ainiin takaisin aiheeseen; juon Black Labelia. Pirun hyväääääää. 8)
Onks sulla mullekin liput :?: :D
Koska se keepee on? Ens viikonloppuna ollaan Korsikalla...
Black Label = Hyvää??? Täysin mahdoton yhtälö :) Suosittelen pikaisesti siirtymistä single maltteihin.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

V.J.S kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti: Sinä kun näköjään olet pohjois Italiassa niin meinaatko tulla Monzan GP:hen? Mulla on liput.

Ainiin takaisin aiheeseen; juon Black Labelia. Pirun hyväääääää. 8)
Onks sulla mullekin liput :?: :D
Koska se keepee on? Ens viikonloppuna ollaan Korsikalla...
Black Label = Hyvää??? Täysin mahdoton yhtälö :) Suosittelen pikaisesti siirtymistä single maltteihin.
Pari lippua on mutta molemmille valitettavasti käyttäjät. Ensi kuun puolivälissähän se on. Kävin itse Sardiniassa kesällä mutta en kopeutunut Korsikalle sitten.
Juu kyllähän mulla viskiharrastajana on myös irkkupulloja kulunut. Ja kaikkea muutakin. Jännä juttu; se menee ainakin minulla kausittain. Oli aika jolloin tykkäsin single malteista mutta nyt olen palannut enemmän takaisin blended osastoon ja jenkkiläisiäkin tulee nautiskeltua. Ihan perus Jamesonia ei tule kyllä nykyisin enää otettua.
On tuolla kaapissa toki kaikenlaista. Vasta toissaviikolla tyhjeni 15v Balvenie. Laphroaigh on yksi suosikeistani ja nyt aina baarikaapilla käydessäni katselen himoiten Talisker pulloa jota ei ole korkattu vielä. Kaapin "aarteina" on tällä hetkellä 18 ja 21v Glenfiddichit. Herkkua. 8)
9000CS 2,3
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Saappi Kuski kirjoitti:
Pari lippua on mutta molemmille valitettavasti käyttäjät. Ensi kuun puolivälissähän se on. Kävin itse Sardiniassa kesällä mutta en kopeutunut Korsikalle sitten.
Juu kyllähän mulla viskiharrastajana on myös irkkupulloja kulunut. Ja kaikkea muutakin. Jännä juttu; se menee ainakin minulla kausittain. Oli aika jolloin tykkäsin single malteista mutta nyt olen palannut enemmän takaisin blended osastoon ja jenkkiläisiäkin tulee nautiskeltua. Ihan perus Jamesonia ei tule kyllä nykyisin enää otettua.
On tuolla kaapissa toki kaikenlaista. Vasta toissaviikolla tyhjeni 15v Balvenie. Laphroaigh on yksi suosikeistani ja nyt aina baarikaapilla käydessäni katselen himoiten Talisker pulloa jota ei ole korkattu vielä. Kaapin "aarteina" on tällä hetkellä 18 ja 21v Glenfiddichit. Herkkua. 8)
Jaa, kattelin kuukkelilla, niin näyttäis olevan tosiaan 12-15 pvä toi KeePee. En mikään fanaattinen vormulafani ole, mutta kattoo jos sais aikaseks hommaa piletit, kun kerran suhaavat tuossa melkeen naapurissa... Toi viikonloppu on siis "vapaa", seuraavana vkonloppuna tulee anoppi kylään :evil: :)
Jos nyt ei muuta, niin vos kait sitä tulla aidan takaa haistelemaan bensankatkuja. :D

Kannattaisi varmaan hakea jotain psykologista apua tuommoisiin mielenvaihteluihin, irkku-, blended- ja bourbonviskeistä EI voi edes puhua samassa lauseessa kunnon singlemaltin kanssa. :wink:

Seuraavaksi suosittelen tutustumaan Bowmoreen. Jo ihan perus 12v enigma on semmosta linnunmaitoa että pois alta 8)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

V.J.S kirjoitti: Jaa, kattelin kuukkelilla, niin näyttäis olevan tosiaan 12-15 pvä toi KeePee. En mikään fanaattinen vormulafani ole, mutta kattoo jos sais aikaseks hommaa piletit, kun kerran suhaavat tuossa melkeen naapurissa... Toi viikonloppu on siis "vapaa", seuraavana vkonloppuna tulee anoppi kylään :evil: :)
Jos nyt ei muuta, niin vos kait sitä tulla aidan takaa haistelemaan bensankatkuja. :D

Kannattaisi varmaan hakea jotain psykologista apua tuommoisiin mielenvaihteluihin, irkku-, blended- ja bourbonviskeistä EI voi edes puhua samassa lauseessa kunnon singlemaltin kanssa. :wink:

Seuraavaksi suosittelen tutustumaan Bowmoreen. Jo ihan perus 12v enigma on semmosta linnunmaitoa että pois alta 8)
Siinäpä se villakoiran ydin onkin. Minä en nimittäin HALUA että viski on kuin linnunmaitoa tai pehmeän makuista. Minusta siinä maussa pitää olla luonnetta ja särmää. Siksi olen palannut takaisin blendedeihin. Välillä tulee vedettyä Jack Danielsiakin, siinä on lännen miesten juoma jaloimmillaan. Tyypillisesti viskeihin opettelu menee kai niin että ensin juodaan ihan ballantinesia tai jouni kävelijän punaista tai grantsia, sitten siirrytään single malteihin ja todetaan että se on parempaa kun ei niissä se viina silleen maistu. Noin kävi minullekin mutta sitten tuli kyllästyminen ja paluu takaisin. Mutta nämähän on makuasioita ja hyvälle single maltille on tietysti tilanteensa sillekin. Valitaan sopiva juoma tilanteen mukaan niin silloin siitä nauttii eniten. Takkatulta katsellessa ulkoilun jälkeen maukas ja pehmeä single malt on ihan ykköslämmike. Olen tänä vuonna yhden Bowmore pullonkin muuten juonut ja se oli kyllä hyvää. Aikaisempaa kokemusta siitä ei ollut. Kuulostaa kai siltä että olen kännissä kellon ympäri mutta ei se niin mene. Lasi silloin tällöin tulee otettua enkä viskistä kännejä ota juuri koskaan.

Juu Monzaan ilman muuta jos seudulla liikuskelet. Ehkä nopein F1 rata ja sitähän kukaan suomalainen ei ole vielä voittanut. Nyt olisi aika sekin taika rikkoa (heikille terveisiä ;) Minä istun siinä pääsuoran shikaanin luona johon tullaan yli kolmeajapuoltasataa. Siitä pitäisi olla hyvät näkymät zoomailla että kenen kantti kestää jättää jarrutus myöhempään je kenen ei. :wink:
9000CS 2,3
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Olen Ahvenanmaalla, ja vielä V*lvon kanssa, joten eihän tätä selvinpäin kestä.

Mukissa on laivalta löytynyttä Islay Mist 8-v blended viskiä. Ei voita aitoa Laphroaigia, ostan sitä paluumatkalla. :wink:
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
api
"Aero"
Viestit: 365
Liittynyt: Ti Loka 31, 2006 23:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja api »

ainakin uuno ottaa muutaman... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=saO6fBFb1_U
Yamaha FZ1-N -08
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Sahti on salakavalaa kamaa :D
On jäänyt pieni trauma, kun 14 vuotiaana vetäisin maalaishäissä vähän liikaa 8O

Siitähän seuras nukkumatti paikallisen nuoriseuran takapihalle. onneks oli kesä :D

Siitä seuras karmee huuto ja älytön krapula :D

Sen jälkeen en oo pahemmin sahtia juonut :D










V.J.S kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Näköjään taas. Tekisi mieli kysyä eiliseltä läksiäisbileiden isännältä että mitä h**vetin booliresepti se sellainen on missä on suunnilleen puolet virun valgeeta. :lol: Koko juhlakansa oli aivan seippäässä.
No tuohan kuulostaa ihan onnistuneelta boolireseptiltä, nimimerkillä siskon häissä mummo oksensi liiallisesta sahdin juonnista :lol:

Näköjään tuli itsekkin sorruttua. Tosiaan lomakin alkoi (kaikki kaks viikkoa), joten kait se on pakko kiskoo viunaa kaksin käsin :mrgreen:
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Tullut taas juotettua muita viikonloppuisin.. notta vajaan parin viikon päästä nokka kohti Monzaa, jos siellä sitten olis vapaalla...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Ässä kirjoitti:Olen Ahvenanmaalla, ja vielä V*lvon kanssa,
Huhhuh. Tuosta yhtälöstä ei puutu enää kuin ne Kummelin homppeliveljekset rantakiville kaulailemaan ja laulamaan että "jag tycker on Lennart, han tycker on mig" jne. :mrgreen: Epäilemättä viskipullo tarvitaan avuksi.

Itse en kyllä vähään aikaan juo enää mitään..
9000CS 2,3
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24074
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Otatko tänään?

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

just korkkasin viikonlopun avatuksi
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Lukittu