Eikös Jyväskylässä muuta harrasteta kuin...
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Eikös Jyväskylässä muuta harrasteta kuin...
kumin polttoa. Kävin Keljonkankaalla ja siellä oli hauska näky yhdellä kääntöpaikalla joka oli kauttaaltaan poltettu mustaksi kumilla. Siellä ne kaikki Jyskän pojat on lakua polttamassa

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hirsch"
Keljossa on kylläkin yleensä bemari ukkonen potkiaiset. (tai ainakin oon kuullu niin)
Ja "myö" ollaan yleensä tapailtu ihan toisella puolella kaupunkia vaajakoskella.
Ja "myö" ollaan yleensä tapailtu ihan toisella puolella kaupunkia vaajakoskella.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Tjaa, olikos se tonnari sellainen graffitin harmaa, ja tapahtuma aika noin viikko sitten? Itse ainakin syyllistyin moiseen tekoseen, kun testailin putkipäivitystä.jani kirjoitti:Tähän on pakko lisätä että kun pohjosesta ajelin niin siinä vaajakosken uudessa liikenne ympyrässä tuli 9000 turbo kuin gravitronista ulos kumi sauhusi ja kuskilla oli kahvilautasen kokoiset silmät kuin polki saabiaan . Vkio kuosissaan saabi ei ollut sen verran tuntui vetoja olevan .

9-3 1.8t -08
900t -89
9-3 1.8t -08
900t -89
Taas menee offtopiciksi, mutta tämähän olikin offtopic osio 
On ne jotku volkkaristit hulluja (no meitähän on moneen junaan).
Olin rantatiellä ajelemassa yöaikaan ja joku puusilmä tökkäsi eteen uudenkarhealla passatilla ja ajoi n.20km/h viidenkympin alueella ja hetken päästä lähti kauheaan kiihdytykseen.
Tämä toistui uudelleen ja mietin mitäs ihmettä tuo setä nyt puuhailee.
Jossain välissä tuli mieleen, että kai se on otettava luulot pois kaverilta,että sais tuon jormailun loppumaan ja vastasin haasteeseen.
Oi että teki oikeastaan nannaa,kun heppu painoi tallaa upouudella autolla ja vanha syöksysaappi päästi hummat laitumille roikkuen puskurissa kiinni koko matkan.
Näköjään sillonku pimahtaa niin sillon pimahtaa

Toivottavasti tapahtuma rauhoitti myös toisen kuskin provohaluja

On ne jotku volkkaristit hulluja (no meitähän on moneen junaan).
Olin rantatiellä ajelemassa yöaikaan ja joku puusilmä tökkäsi eteen uudenkarhealla passatilla ja ajoi n.20km/h viidenkympin alueella ja hetken päästä lähti kauheaan kiihdytykseen.
Tämä toistui uudelleen ja mietin mitäs ihmettä tuo setä nyt puuhailee.
Jossain välissä tuli mieleen, että kai se on otettava luulot pois kaverilta,että sais tuon jormailun loppumaan ja vastasin haasteeseen.
Oi että teki oikeastaan nannaa,kun heppu painoi tallaa upouudella autolla ja vanha syöksysaappi päästi hummat laitumille roikkuen puskurissa kiinni koko matkan.

Näköjään sillonku pimahtaa niin sillon pimahtaa

Toivottavasti tapahtuma rauhoitti myös toisen kuskin provohaluja

-
- "Hölösuu"
Tjaa, olikos se tonnari sellainen graffitin harmaa, ja tapahtuma aika noin viikko sitten? Itse ainakin syyllistyin moiseen tekoseen, kun testailin putkipäivitystä.
Siinä ympyrässä näytti olevan menossa silloin joku toinenkin tonnari...[/quote] jep "syyllinen" löytyi siinähän oli ihan muhkeat soundit ja vetoja ihan kohtuullisesti 

-
- "Hölösuu"