MTV3 MAX HD lähettää ilmaista testi HD:tä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
saapasi
"Hölösuu"

MTV3 MAX HD lähettää ilmaista testi HD:tä

Viesti Kirjoittaja saapasi »

En tiedä onko tää jo esillä, mutta haulla en ainakaan löytäny.

Eli äsken eksyin ihan vahingossa tolle kanavalle ja sieltä tulee ilmaista HD:ta.
720/50Hz näyttää info. Kuva mun mielestä yhtä tarkkaa, kuin Pekingin olympialaiset mitä näkyi, joten eiköhän ole 720p. Kyllä on herkkua kivimaisemat, tanssiryhmä ja sateenvarjoukko. Lätkäkin ihan ok, muttei niin innostavaa. Juoksevassa lenkkeilijässä tulee esille 100Hz Motion Plus, keneltä löytyy.
Kanavapaikalla 20.

Tossa on vaan yx huono puoli...liikaa kun katsoo, niin on vaarana että HD-kärpänen purasee... sit se on 50€ / kk ja paluuta ei ole :D .

En ole koittanut näkyykö boxilla, mutta jollet löydä kuvaa, TV:ssäsi ei ole HD-viritintä.

edit: niin kaapelissa tämä havainto.
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Re: MTV3 MAX HD lähettää ilmaista testi HD:tä

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Näkyy myös antenniverkossa ja näyttää olevan sama ohjelmapaikka kuin YLE HD kanava olumpialaisten aikoihin ja sama demokin pyörii kuin ennen niitä kisoja. Testailevat siellä. Eiköhän ilmaisuus lopu aika vikkelään jos ja kun saavat tuonne oikeata ohjelmaa. Jos minä tämän maan meininkiä yhtään tunnen niin kukaan ei tule katsomaan pelkällä tv lupamaksulla mitään hd kanavaa ainakaan muutamaan vuoteen.
Astra HD lähettää satelliitin kautta myös ilmaista testikanavaa. Ajattelin lähiaikoina hakea jonkun satelliitti hd virittimen kaupasta, niiden hinnat on tulleet alas ja kehuvat että laitteet on jo aika hyviä.

720P riittää myös minulle ainakin tuon demon ja olympialaisten perusteella mitä katsoin. Pitää mennä alle metrin päähän 40" ruudusta ennen kuin alkaa virheet näkyä.
9000CS 2,3
saapasi
"Hölösuu"

hiukan OT, mutta tänään tulleessa Tuulilasissa oli välissä mainos Sonyn uudesta maailman ensimmäisesta 200Hz telkusta...
Suomen perus lähetys on 25Hz... :mrgreen:
saapasi
"Hölösuu"

Kuulimpa tänään eräältä klubilaiselta, että siellä menee muutakin kuin testi kuvaa. Nytkin menee joku suomi-tsekki matsi lätkää. Aijai kun tulis jotain auto-ohjelmaa...vois jäädä koukkuun. Nythän se ei enää maksakaan kuin 29€/kk :D .
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Itse olen pysynyt tiukasti erossa maksukanavista, kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta. Mutta kyllähän tuosta kertyy vuositasolla aikamoinen summakin kun alkaa laskea. Koska F1 on ainoa mikä maksupuolella minua kiinnostaa niin se on hoitunut tähän asti nätisti netti streamin avulla. Kun ottaa sen läppäriltä 40" sonyyn ikkunaksi niin vierelle mahtuu toiseksi ikkunaksi F1.comin livetiming ja silloin informatsiooni onkin jo sitä luokkaa että siihen ei maikkarin rahastuspaketti yllä millään. Plussana netistä saatavissa ITV:n lähetyksissä tietysti sekin että ei tarvi kuunnella suomalaisia sekoilev eikun selostajia.
No, on minulla back uppina lautasen kautta tuleva Saksan RTL josta F ykköset näkyy ilmaiseksi gyntterin kielellä selostettuna jos nettipoliisit on onnistuneet jossakin kisassa tukkimaan kaikki striimit. :mrgreen:

Kyllä tuota HD:tä katsoisi enemmänkin. Eipä vaan jaksa intoilla sen kanssa, yksi rahastuksen muoto siitä vaan tulee lisää oikeasti.
9000CS 2,3
Huttunen
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Huttunen »

Näinkin voi käydä jos ei muista että HD-lähetys alkaa aikaisemmin kuin "virallinen"... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=0s57Uu0vFXg
Vastaa Viestiin