Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
kaius
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 16:18
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja kaius »

Julle kirjoitti:Mikäli valta olisi minulla niin kaikki somalit yms. syöpäläisporukka häviäisi huomisen aikana sinne mistä ovat tulleet. Kuka ei sopisi laivaan menisi vaikka uimalla, sekin olisi parempi vaihtoehto, kuin jäädä tänne.
Jos valta taas olisi minulla, ihmiset tuomittaisiin tekojensa, ei ihonvärinsä tai kansallisuutensa mukaan.
ex-Saab 9-5 Aero Sedan -02
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Turbolag
"Viggen"
Viestit: 598
Liittynyt: Ti Syys 16, 2008 20:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Turbolag »

Minkä takia tässä nyt piti ruveta vääntämään siitä, ovatko kaikki maahanmuuttajat rikollisia, kun ei kukaan edes ole missään vaiheessa niin väittänyt.

Lähinnä tuolla leimaamisella kai tarkoitettiin sitä, että monilla saattaa keskimäärin isompi pelko herätä, jos esim. tummaihoisen miehen kohtaavat pimeällä kujalla verrattuna suomalaiseen (jos oletetaan että henkilöt ovat muuten yhtä "siistejä"). Itse en voi ottaa kantaa, kun ei juuri tuo pimeällä liikkuminen sattuneista syistä pelota, mutta näin olen kuullut.
kaius kirjoitti: Jos valta taas olisi minulla, ihmiset tuomittaisiin tekojensa, ei ihonvärinsä tai kansallisuutensa mukaan.
Näinpä.

Eihän tässä mistään ihonvärin perusteella tuomitsemista olekaan kyse, vaan siitä, ettei niitä ulkomaalaisia rikollisia hyysäittäisi täällä Suomessa, vaan lähetettäisiin kotiinsa.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Risto »

kaius kirjoitti:
Julle kirjoitti:Mikäli valta olisi minulla niin kaikki somalit yms. syöpäläisporukka häviäisi huomisen aikana sinne mistä ovat tulleet. Kuka ei sopisi laivaan menisi vaikka uimalla, sekin olisi parempi vaihtoehto, kuin jäädä tänne.
Jos valta taas olisi minulla, ihmiset tuomittaisiin tekojensa, ei ihonvärinsä tai kansallisuutensa mukaan.
Jos valta olisi minulla, niin Luxemburgin ja Suomen siirtolaiskäytännöt vaihdettaisiin päittäin. Luxemburgissahan kaikki pakolaiset käännytetään rajalta, koska sinne ei pääse tulemaan muualta kuin turvallisista maista. Sitten me voisimme täältä Suomesta huudella sinnepäin nokkeluuksia. :wink:
Tume34
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Tume34 »

Jos valta ois minulla, loppuis tämä valtataistelukin ja alkaisi se keskustelu joka yleensä edistää asioita. En kiistä etteikö asiat muuttuisi johonkin suuntaan diktatuurinkin voimin, mutta minulle ei ole suotu jumalallisia voimia.
Minkä sille mahtaa että ennemmin tai myöhemmin aina sitä päätyy takaisin Saabiin.

"To strive, to seek, to find, and not to yield."
kaius
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 16:18
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja kaius »

Risto kirjoitti:
kaius kirjoitti:
Julle kirjoitti:Mikäli valta olisi minulla niin kaikki somalit yms. syöpäläisporukka häviäisi huomisen aikana sinne mistä ovat tulleet. Kuka ei sopisi laivaan menisi vaikka uimalla, sekin olisi parempi vaihtoehto, kuin jäädä tänne.
Jos valta taas olisi minulla, ihmiset tuomittaisiin tekojensa, ei ihonvärinsä tai kansallisuutensa mukaan.
Jos valta olisi minulla, niin Luxemburgin ja Suomen siirtolaiskäytännöt vaihdettaisiin päittäin. Luxemburgissahan kaikki pakolaiset käännytetään rajalta, koska sinne ei pääse tulemaan muualta kuin turvallisista maista. Sitten me voisimme täältä Suomesta huudella sinnepäin nokkeluuksia. :wink:
Todistapa tuo väitteesi Luxemburgin pakolaiskäännytyksistä. Ja mitä ulkomaalaisiin tulee, niin maan asujaimistosta n. 40% on ulkomaalaistaustaista, pääkaupungin väestä n. 60%. Maa ei kuitenkaan ehkä ole aivan niin kauhea helvetinkolo kuin mitä ulkomaalaisten läsnäolon tulisi aiheuttaa:

http://internationaltrade.suite101.com/ ... _countries
http://www.dallasnews.com/sharedcontent ... 402cc.html
ex-Saab 9-5 Aero Sedan -02
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Tume34
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Tume34 »

koska sinne ei pääse tulemaan muualta kuin turvallisista maista.
Tämä lause ei sulje missään vaiheessa pois sitä että sinne ei muista maista voisi muuttaa?
Minkä sille mahtaa että ennemmin tai myöhemmin aina sitä päätyy takaisin Saabiin.

"To strive, to seek, to find, and not to yield."
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

kaius kirjoitti:Ja mitä ulkomaalaisiin tulee, niin maan asujaimistosta n. 40% on ulkomaalaistaustaista, pääkaupungin väestä n. 60%. Maa ei kuitenkaan ehkä ole aivan niin kauhea helvetinkolo kuin mitä ulkomaalaisten läsnäolon tulisi aiheuttaa
Mutta ovatko ne 40% ulkomaalaistaustaisista esim. Somaliasta kotoisin olevia, tai Pääkaupungin väestä noin 60% Muslimitaustaisia jotka vaativat kantaväestöä toimimaan heidän ehdoillaan uhkailemalla mm. väkivallalla?

Eipä kai, eikä oikein voi ollakaan, koska se sakka jää juuri näihin rajavaltioihin kuten Suomi, ja sinne Euroopan keskustaan suodattuu vain oikeita töitä tekevät kermat päältä.

Ai niin, nythän tuli oikein sorruttua ihmisten tyypittelyyn heidän jo osoittamansa käytöksen pohjalta..

Ja juu, onkos sinulla "kaius" mitään sanottavaa itse otsikon ja koko ketjun aiheesta, eli uudesta ulkomaalaislaista ja sen mahdollistamista/mahdottomaksitekemistä toimenpiteistä itse rikollisen aineksen torjumiseksi ihonväreistä ja alkuperämaista huolimatta sillä sehän on juuri sitä oikeata suvaitsevaisuutta ettei moisia lakia käsitellessä edes oteta huomioon, vai pitikö nämä ominaisuudet ihan itse saattaa koko keskusteluun vain osoittaakseen omaa ja itsetarkoituksellista väärää"suvaitsevaisuuttaan", joka kuitenkaan ei tunnu koskevan Kantasuomalaisia missään asiassa?
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2045
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Julle »

Jätän viimeisen kommenttini tähän ketjuun kysymällä, etteikö maassa pidä elää maan tavalla?

Miten luulisitte minulle käyvän esim muslimimaissa, jos olisin sinne kristillistä kirkkoa vailla? Tänne sitten pitäisi rakentaa vaikka minkälaista moskeijaa meidän veroeuroilla ja jopa ruveta itsekkin mattoja kutomaan, että voisi pyllistellä jonkun tännetulleen ................ pillin mukaan.

Tämä on oma mielipiteeni, joten jättäkää se omaan arvoonsa.

Julle
9-5 Aero - 00
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Risto »

kaius kirjoitti:Todistapa tuo väitteesi Luxemburgin pakolaiskäännytyksistä. Ja mitä ulkomaalaisiin tulee, niin maan asujaimistosta n. 40% on ulkomaalaistaustaista, pääkaupungin väestä n. 60%. Maa ei kuitenkaan ehkä ole aivan niin kauhea helvetinkolo kuin mitä ulkomaalaisten läsnäolon tulisi aiheuttaa
Todisteita ei ole, kirjoitin vain sen, mitä Luxemburgissa asuva varainhoitajani on paikallisista oloista kehunut. Omat linkkisihän osoittavat siellä valitun linjan oikeaksi. Milloin itse olet viimeksi nähnyt paikallisessa ostoskeskuksessa norkoilevia pakolaisia? Luxemburgiinhan on valikoiden otettu katolisia siirtolaisia töihin ensin Italiasta ja sitten Portugalista.
VVV
"Hirsch"
Viestit: 850
Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 10:40
Paikkakunta: Ikaalinen\Tre

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja VVV »

kaius kirjoitti:
VVV kirjoitti:Vähemmistöstä kun on kyse, koko muun kyseessä olevan väestön leimaantuminen valtaväestön silmissä rikolliseksi tällaisen käyttäytymisen toimesta on tosiasia. Sama logiikka ei toimi valtaväestön ollessa kyseessä.
Jaa. Miksei?
Jos lehdessä kirjoitetaan porilaisen tehneen jälleen rikoksen pitkän rekisterinsä jatkoksi, alkavatko ihmiset syyllistää kaikkia porilaisia? Jos olulainen mies raiskaa naisen, ovatko kaikki oululaiset ihmisten silmissä raiskaajia? Siksei. En koe tarpeelliseksi selittää tätä enempää, koska sen pitäisi olla itsestään selvää viimeistään nyt - olkoonkin hieman kärjistetyt esimerkit.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
kaius
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 16:18
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja kaius »

VVV kirjoitti:
kaius kirjoitti:
VVV kirjoitti:Vähemmistöstä kun on kyse, koko muun kyseessä olevan väestön leimaantuminen valtaväestön silmissä rikolliseksi tällaisen käyttäytymisen toimesta on tosiasia. Sama logiikka ei toimi valtaväestön ollessa kyseessä.
Jaa. Miksei?
Jos lehdessä kirjoitetaan porilaisen tehneen jälleen rikoksen pitkän rekisterinsä jatkoksi, alkavatko ihmiset syyllistää kaikkia porilaisia? Jos olulainen mies raiskaa naisen, ovatko kaikki oululaiset ihmisten silmissä raiskaajia? Siksei. En koe tarpeelliseksi selittää tätä enempää, koska sen pitäisi olla itsestään selvää viimeistään nyt - olkoonkin hieman kärjistetyt esimerkit.
Kummassa se ongelma mielestäsi siis tällaisessa tapauksessa on, valtaväestössä vai vähemmistössä?
ex-Saab 9-5 Aero Sedan -02
nyky-Saab BMW 535dAT -06
VVV
"Hirsch"
Viestit: 850
Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 10:40
Paikkakunta: Ikaalinen\Tre

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja VVV »

kaius kirjoitti:
VVV kirjoitti:
kaius kirjoitti:Jaa. Miksei?
Jos lehdessä kirjoitetaan porilaisen tehneen jälleen rikoksen pitkän rekisterinsä jatkoksi, alkavatko ihmiset syyllistää kaikkia porilaisia? Jos olulainen mies raiskaa naisen, ovatko kaikki oululaiset ihmisten silmissä raiskaajia? Siksei. En koe tarpeelliseksi selittää tätä enempää, koska sen pitäisi olla itsestään selvää viimeistään nyt - olkoonkin hieman kärjistetyt esimerkit.
Kummassa se ongelma mielestäsi siis tällaisessa tapauksessa on, valtaväestössä vai vähemmistössä?
Mitäs ihan tosissaan luulisit? Olenko väittänyt jossain vaiheessa "ongelman" olevan vähemmistössä? Ongelma on se, että Suomessa hyysätään ulkomailta tulleita rikoksen uusijoita verorahoilla vuodesta toiseen. Miksei ensimmäisen törkeän rikoksen jälkeen ihmistä voida passittaa sinne, mistä hän on tullutkin, kun hän ei selvästikään pysty sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan? Nyt ei ole kysymys rasismista, vaan rikollisista.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja arttu »

Tämäpä on poikinut keskustelua vähän asian sivuunkin.

Laitetaanpa vähän ns. rikosjuttua, kun tuntuu olevan polttava keskustelun aihe.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Maa ... 5233936906

Ompahan ainakin poliisia työllistävä vaikutus Helsingissä noilla mamuilla.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

arttu kirjoitti:
Ompahan ainakin poliisia työllistävä vaikutus Helsingissä noilla mamuilla.
Niinhän niillä tuppaa, etenkin kaikissa paikoissa joihin niitä on pesiytynyt vähänkään enemmän.. vaan siitähän ei saa tietenkään puhua, tai on paha rasisti joka yleistää kaikkien mamujen olevan rikollisia.

Tässä viimepäivinä otsikoissa olleet karkotuspäätöksen saaneet somalit saatiin sentään osin karkotettua. Osin siksi, että kaksi karkotettiin ja kolmas onnistui käyttämään hyväkseen järjestelmäämme siitäkin huolimatta että CV:n saldo oli näinkin huomattava:

"Syyllistyminen rikoksiin

Helsingin käräjäoikeus on 26.1.2005 tuominnut X:n pahoinpitelystä 60 päivään vankeutta. Tuomio ei ole lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on tuominnut X:n 11.6.2004 2 vuoden 2 kuukauden vankeuteen törkeästä ryöstöstä ja varkaudesta. Helsingin hovioikeus ei ole 14.1.2005 muuttanut tuomiota. Tuomio on lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on 2.6.2004 tuominnut X:n nuorena henkilönä tehdystä ryöstön yrityksestä ehdolliseen vankeuteen 9 kuukaudeksi. Tuomio on lainvoimainen.

Vantaan käräjäoikeus on 18.2.2004 tuominnut X:n varkauden yrityksestä ja lievästä petoksesta yhden kuukauden vankeusrangaistukseen. Tuomio on lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on 16.6.2003 tuominnut X:n pahoinpitelystä, kahdesta teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla, törkeästä pahoinpitelystä, seitsemästä pahoinpitelystä, ryöstöstä ja laittomasta uhkauksesta 2 vuoden 4 kuukauden vankeuteen. Helsingin hovioikeus ei ole 9.10.2003 muuttanut tuomiota. Tuomio on lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on 19.11.2002 tuominnut X:n kahdesta varkaudesta, kahdesta pahoinpitelystä, teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla ja vahingonteosta 40 päivään vankeutta. Helsingin hovioikeus ei ole 11.11.2004 muuttanut tuomiota. Tuomio on lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on 20.11.2001 tuominnut X:n nuorena henkilönä tehdystä kahdesta ryöstöstä ehdolliseen 4 kuukauden vankeusrangaistukseen.

Helsingin käräjäoikeus on 23.8.2001 tuominnut X:n nuorena henkilönä tehdystä varkaudesta, ryöstöstä ja varkaudesta 6 kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Tuomio on lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on 28.2.2001 tuominnut X:n kahdesta törkeästä pahoinpitelystä ja yhdestä pahoinpitelystä yhdeksi vuodeksi vankeuteen. Helsingin hovioikeus ei ole 21.12.2001 muuttanut tuomiota. Tuomio on lainvoimainen.

Helsingin käräjäoikeus on 7.11.2000 tuominnut X:n ryöstöstä, teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla 6 kuukaudeksi ehdolliseen vankeuteen. Helsingin hovioikeus ei ole 31.1.2002 muuttanut tuomiota."



Lienee suvaitsevaisimpienkin ihmisten turha väittää, ettei noissa tuomioissa ole ollut "suojavärin tuomaa vähennystä"..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

No niin, Hesarin suvaitsevaisuusosasto on käynnistynyt ja alkanut suoltaa ymmärtäväisiä artikkeleitaan tästä lukuisiin törkeisiin väkivaltarikoksiin syyllistyneestä Herrasmiehestä, joka jouduttuaan kohtaamaan karkoituspäätöksen omien rikostensa perusteella, luulee itse kokevansa olonsa turvattomaksi synnyinmaassaan ja aikoo valittaa karkeasta kohtelustaan EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kark ... 5242594959
Vastaa Viestiin