Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676 Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11
Viesti
Kirjoittaja 9000cst » Ke Elo 04, 2004 08:01
...
Viimeksi muokannut
9000cst , To Heinä 05, 2007 08:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7775 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » Ke Elo 04, 2004 09:53
2.0t tonnarillako vedätit..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676 Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11
Viesti
Kirjoittaja 9000cst » Ke Elo 04, 2004 10:24
...
Viimeksi muokannut
9000cst , To Heinä 05, 2007 07:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7775 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » Ke Elo 04, 2004 11:09
Jaa mitenköhän 2.3t automaatti ( vakio ) mahtais pärjätä ( 200hp )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133 Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja V-M » Ke Elo 04, 2004 11:18
Miten niin ei automaattia voi dynota? Ainakin Oulun Tekulla tuossa nelipyörä penkissä testattiin TransuAm jossa automaatti.
Se että kestääkö lykätä vapaalle vedon päätteksi onkin sitten jo eri juttu
sitä en tiedä mitä tykkää Saapikas, ainakaan transu ei pistänyt pahakseen.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297 Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Speedou » Ke Elo 04, 2004 11:59
Ymmärsinkö oikein, eli roikuit about puskurissa kiinni koko matkan? Tämän perusteella, et voi sanoa mitään, koske olet ollut imussa.
Imussa reippaasti laiskempikin auto pysyy tehokkaamman perässä uskomattoman hyvin. Ja toki tehokkaammalla saa nostella kaasua, vaikka rintarinnan saattaisi jopa jäädä.
Mutta tuo 2.4T on ihme kone. Tutun S60 automaatilla pysyy uskomattoman hyvin 95 Aero automaatin mukana.
STCF #3
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676 Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11
Viesti
Kirjoittaja 9000cst » Ke Elo 04, 2004 13:18
...
Viimeksi muokannut
9000cst , To Heinä 05, 2007 07:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297 Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Speedou » Ke Elo 04, 2004 13:43
Juuh, kyllä imu vaikuttaa vähän pidemmältäkin, eli jos mahdollisuus ni rintarinnan testaamaan
Mutta eiköhän sinun autosi kulje about sen minkä pitääkin.
STCF #3