Urakka päivä tänään
Kesärenkaat alle, sekä siinä välissä takajarrujen putsausta ja käsijarrun säätöä. Joutuu vielä säätämään lisää, kun tuli kesken kaiken kiire toisaalle. Toisaalta tulon jälkeen etujarrulevyjen vaihto ja jarrujen putsausta. Joutuu tekeen edessäkin uusintaa, kun ei vanhojen palojen pinnat olleetkaan ihan tasaisen suoria. Pesu tietty päälle.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Erääseen NG900:seen vaihdoin rytkyttävät etujarruosat eli levyt, palat, liukutapit ja kumit. Jarrusatulan jousisangat Moton tarvikeosina olivat niin ihmeelliset länkyrät että eivät sopineet sitten millään.
Tämän jälkeen totesin vielä takajarrujenkin nylkyttävän eli uusiksi menevät nekin. Käsijarrunsa säädin kolmannen kerran kolmen kuukauden aikana.
Pesin auton sekä talvipyöränsä säilytystä varten sekä myös Tonnarini ja sen talvipyörät säilytystä varten.
pesin pari kertaa...vahasin punasella ja kultasella glymillä. käsittelin mustat muoviosat mustalla vahalla ja vahasin vanteet. aikaa meni sellanen 5h joten olin onnellinen kun oli valmis. niin ja myös sisätilojen muovit tuli käsiteltyä kokpitshinella ja ikkunat puhdistettua ulkoa ja sisältä. noi oli kyllä viiden tunnin päälle huoltsikan pihassa.
Yritin startata talvilevon jälkeen mutta eihän se muuta tehnyt kuin hälytin naksutteli keskuslukon relettä. Huomenna virtaa akkuun ja kone tulille, toivon ma. Ajoonkin mielisi päästä, laiskanpulskeiden käyttökulkineiden jälkeen olisi jo into päästää vähän imusarjan painetta plussan puolelle