Joutaville jotakin.. Samaa olen miettiny tän taloyhtiön kyylistäkinFirges9000 kirjoitti:Wituttaa "persenaaman" jatkuva whittuilu klubimme puuhamiehille.
Tuon "persenaaman" takia on klubimme säännötkin jouduttu uusimaan

Joutaville jotakin.. Samaa olen miettiny tän taloyhtiön kyylistäkinFirges9000 kirjoitti:Wituttaa "persenaaman" jatkuva whittuilu klubimme puuhamiehille.
Tuon "persenaaman" takia on klubimme säännötkin jouduttu uusimaan
Työ aika täsmää mulekkin, mutta amatti taitaa olla eri ja lisäksi ei vi...taOIZXXX kirjoitti:Huominen työpäivä, varmaan ennen seiskaa jo mentävä, eikä puhettakaan, että ennen kasia pääsis kotiin päin lähtemään.. Vituttaa...
Kerro sun tulevalle Pikku-Saabistille, että pääsee pian sittensaab87 kirjoitti:Pikkusaabisti ei osoita minkäänlaisia ulostulohalukkuuden merkkejä, oishan se kyllä ollu ihan ylihienoa jotta rääpäle syntyis tasan laskettunapäivänä ja vielä miu edesmenneen ukin syntymäpäivänä.
Olet aivan oikeassa.Iskariot kirjoitti:Annoin juuri iltapalan yhteydessä pienelle urhealle 1v10kk tytölle neljää (4) eri lääkettä. On hengitettävää, ruokaan sekoitettavaa ja suoraan suuhun annosteltavaa. Ihan niin kuin kolmessa meneillään olevassa kuurissa ei olisi ollut jo tarpeeksi niin tänään soittivat päiväkodista hakemaan tytön pois ja lääkärin ja apteekin jälkeen oli yksi lääkekuuri taas enemmän.
Tuntuu että on jo liikaa pienelle ihmiselle tuommonen myrkkyjen napostelu
Mulle sanoi työpaikkalääkäri että kannattaa muutama kilo pudottaa ennen talvea ihan vaan sen vuoksi että talintintit eivät alkaisi nokkimaan... että kyllä niistä joskus jotain tolkullistakin irtoaa, en olisi osannut kyllä yhtään pelätä talintinttejä jos ei olisi lääkärisetä varoittanutgeorgahti kirjoitti:mitään tolkullista ei noista "lääkärissä" käynneistä kyllä kovin usein kostu.
KiitosFirges9000 kirjoitti:Kerro sun tulevalle Pikku-Saabistille, että pääsee pian sittensaab87 kirjoitti:Pikkusaabisti ei osoita minkäänlaisia ulostulohalukkuuden merkkejä, oishan se kyllä ollu ihan ylihienoa jotta rääpäle syntyis tasan laskettunapäivänä ja vielä miu edesmenneen ukin syntymäpäivänä.-ajelulle.
Onnea matkaan ja-terveyttä toivottaa Jaska-setä.
No oi saatana, että on rankka elämä....v**tu kylläpä vituttas ku ois töitä....Ja vituttas vielä enemmän ku ois akka, auto ja oma asunto....OIZXXX kirjoitti:16 tuntia töissä, vieläpä perjantaina--- Ois ollu vähän muutakin tekemistä...