Torninkuvakirje postista

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
pstj
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 20:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja pstj »

Kirjeitä tippuu tasaiseen tahtiin kun liittyi suojeluskun... maakuntakomppaniaan.
Hauskaa puuhasteluahan tuo on hyvässä porukassa ja taustalla kaunis aate :wink:
9-5 2.3t Automaagi Wagon 1999
Talladega
"Turbo"
Viestit: 240
Liittynyt: To Touko 08, 2003 18:08

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Talladega »

Kansalaisvelvollisuushan tuo on. Jos isänmaan etu sinua paikalle vaatii niin käsi päähineeseen ja muut hommat jäihin.

Mikään yhteiskunta ei toimi siten, että kaikki tekee aina just sitä mitä huvittaa. Paitsi länsimaat, jonka jälkeen sinne tulee järjestäytynyt joukko ja taas ei voi tehdä ihan mitä huvittaa.

"Oli löysää-notkuttiin sodessa-paino nousi xx kiloa-ei ollut haastetta-koulutus oli paskaa-kapparit oli tyhmiä-maattiin tuvassa-kaikki oli perseestä...."

Olisiko syytä katsoa peiliin, mihin joukkoon sinut valittiin? Tai jos olet taistelusukeltajien komppanian päällikkö, niin onko jotain mitä et tiedä?

Onhan näitä supersotilaita aina puheissa ollut. Metässä vähän hiljasempaa.

Panu tottahan oot lähössä ?
9-3 Viggen #1487
Jonni Peura
"Hirsch"
Viestit: 790
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Jonni Peura »

Mä olin vissiin ihan toivoton tapaus armeijassa, kotiutumisesta kohta 10 vuotta eikä vielä ensimmäistäkään kutsua kertaamaan. 8O Ei sillä ettäkö kaipaisin, ja kait tämän sanottuani on maanantaina kirje postiluukussa. :lol:
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
Thorhammer
"Hölösuu"
Viestit: 1406
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

Jonni Peura kirjoitti:Mä olin vissiin ihan toivoton tapaus armeijassa, kotiutumisesta kohta 10 vuotta eikä vielä ensimmäistäkään kutsua kertaamaan. 8O Ei sillä ettäkö kaipaisin, ja kait tämän sanottuani on maanantaina kirje postiluukussa. :lol:
Anopin kanssa keskustelin aiheesta yks päivä, joka sattuu olemaan puolustusvoimilla töissä..Etteivät ole mua muistaneet pyytää kertaamaan,olisi siistii päästä 10vuoden jälkeen leikkimään.. No ei mitään parin päivän kuluttua saapui kirje kotiin..Oli aivan pakko soittaa anopille ja kysyy ettei vaan ollut sormet pelissä.. ei kuulemma ollut :)
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja muppelo »

Jonni Peura kirjoitti:Mä olin vissiin ihan toivoton tapaus armeijassa, kotiutumisesta kohta 10 vuotta eikä vielä ensimmäistäkään kutsua kertaamaan. 8O Ei sillä ettäkö kaipaisin, ja kait tämän sanottuani on maanantaina kirje postiluukussa. :lol:
Mulla meni about yhtä pitkään ja toikin kutsu mikä tuli niin siitä soittettiin mulle etukäteen et huvittaako mua tulla :lol:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Svc »

Taas oli tornikirje postissa.
Tällä kertaa tosin kutsu ylennystilaisuuteen. :D
Edellisestä kerrasta tulikin kuluneeksi hiukan yli 24 vuotta.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
habasaab
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Pe Heinä 30, 2004 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja habasaab »

Tulipahan tännekki sama kirje. Rovalla tammikuun lopussa. Oon kuullu et siellä on tammikussa aina lämmin ja ei ollenkaan lunta :wink:. 10 päivää kertausta, tykillä ampumista siis luvassa.. 2004 kotiuduin kajaanista ja lupasivat 5v päästä uudestaan reenata meitä. Hyvin piti lupaus...
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Wagonisti
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:44
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Wagonisti »

Ai kertaamaan? Eipä ole kutsuja näkyny ku työnantaja ei päästä. On kuulma poikkeusoloissa tekemistä kotonaki :)
Ahdonvoimaa
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Wagonisti kirjoitti:Ai kertaamaan? Eipä ole kutsuja näkyny ku työnantaja ei päästä. On kuulma poikkeusoloissa tekemistä kotonaki :)

Palomies, poliisi tms :?:
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Jussi »

kalle37 kirjoitti:Palomies, poliisi tms :?:
Melkein mikä hyvänsä firma voi tehdä henkilövarauksen toiminnalleen tärkeistä henkilöistä... tietysti auttaa jos firmalla on vieläpä merkitystä huoltovarmuudenkin kannalta, mutta jonkun kurdikebabin lienee turha yrittää saada pizzanpaistajastaan henkilövarausta :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Maca
"Aero"
Viestit: 341
Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 22:36

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Maca »

Ei ole karhunpääkirjeitä näkynyt, voisi pikkuhiljaa jo tullakkin. 4-5 vuotta edellisestä ja ensimmäisestä kertauksesta ja vuoden väleille luvattiin. Torninkuvakirjeitä ei tartte tullakkaan, sillon mahtaisi olla jo vakavampi paikka kyseessä.
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Maca kirjoitti:Ei ole karhunpääkirjeitä näkynyt, voisi pikkuhiljaa jo tullakkin. 4-5 vuotta edellisestä ja ensimmäisestä kertauksesta ja vuoden väleille luvattiin. Torninkuvakirjeitä ei tartte tullakkaan, sillon mahtaisi olla jo vakavampi paikka kyseessä.
Jos karhunpääkirjeitä on tullakseen, niin kyllä ne juurikin noin viiden vuoden välein tulee. Ja jos pilliin vihelletään, niin karhunpääkirjeet lähtee ekana jakoon. Tornin kuvat vasta sen jälkeen (ja sinulle sitä ei tarvitse enää edes lähettää)
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Maca
"Aero"
Viestit: 341
Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 22:36

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja Maca »

Vai viiden vuoden välein. Ehkäpä ihan lähiaikoina pääsisikin sitten telmimään metsän siimekseen :)
miksu77
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2010 11:21

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja miksu77 »

Posti toi tornikuvallisen kirjeen. Käsk....kutsun saapua VEH ha(r)jotuksiin Kauhavalle 9.-11.4.2010. Paikalla pitäs olla klo 18 mennessä eli voi joutua vielä illalla teltan pystykseen. :oops:

Onko muita kutsuttu ko. harjoituskiin? :roll:
DON't Drive Faster Than Your Guardian Angels Can Fly
Ennen: Saab 99 -84 (lunastukseen)
Nykyään: SAAB 9-3 2.0i -00
siiseli
"Hölösuu"
Viestit: 1169
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 22:58

Re: Torninkuvakirje postista

Viesti Kirjoittaja siiseli »

miksu77 kirjoitti:Posti toi tornikuvallisen kirjeen. Käsk....kutsun saapua VEH ha(r)jotuksiin Kauhavalle 9.-11.4.2010. Paikalla pitäs olla klo 18 mennessä eli voi joutua vielä illalla teltan pystykseen. :oops:

Onko muita kutsuttu ko. harjoituskiin? :roll:
Kahden päivän treenit? Mikäs siinä, kyllähän se viikonloppu sielläkin menee...
#3834
Vastaa Viestiin