Osta Biltemasta, tuote 39-020J.N kirjoitti:Isoimmatkin jätesäkit ovat mahtumisen kannalta usein pilailuvälineitä kyseissä asiassa. Haluan nimenomaan rengaspusseja.
TOPIC: muuta keskustelua
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Tuo on juuri sitä mitä haetaan. Enpä itse löytänyt tuotehaulla, vaikka kuinka yritin...ng900aero kirjoitti:Osta Biltemasta, tuote 39-020
Saisiko noita jostain esim. 100kpl rullassa, että riittäisi vähäksi aikaa?
#3418
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Repesin aika huolella ku rupesin tätä lukemaan
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=24&t=14047
En päässy ees loppuun asti ku naurattaa nii paljon
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=24&t=14047
En päässy ees loppuun asti ku naurattaa nii paljon
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: TOPIC: muuta keskustelua
NALLEOLUUUUUT, PULLAAAAAA
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: TOPIC: muuta keskustelua
akat kääntää vielä veistä haavassa...................saab87 kirjoitti:NALLEOLUUUUUT, PULLAAAAAA
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Tulipa ajeltua vkl automaattivaihteisella autolla
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Mitä öljyä olette laittaneet kompressoriin? Itsellä jokin 7-vuotias, ja kovia kokenut Gern 1.8kW/25l, jotenkin tuntuisi turhan ohuelta siihen laittamani 5W-40 -öljy, olisikohan jokin 75W-90 EP-öljy asiallisempaa, kun kompuraa ei käytetä kylmissä olosuhteissa lainkaan?
Niin ja kompuran ohjekirjaa ei tietenkään ole tallessa
Niin ja kompuran ohjekirjaa ei tietenkään ole tallessa
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Itse ainakin käytän 10W30:stä.ng900aero kirjoitti:Mitä öljyä olette laittaneet kompressoriin? Itsellä jokin 7-vuotias, ja kovia kokenut Gern 1.8kW/25l, jotenkin tuntuisi turhan ohuelta siihen laittamani 5W-40 -öljy, olisikohan jokin 75W-90 EP-öljy asiallisempaa, kun kompuraa ei käytetä kylmissä olosuhteissa lainkaan?
Niin ja kompuran ohjekirjaa ei tietenkään ole tallessa
Ei mitään synteettistä vaan perus öljyä.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Ok, meneeköhän synteettinen liian ohueksi kuumetessaan tms? Jäähdytyspropelliahan laitteessa ei ole ollut varmaan 5 vuoteen, eikä niitä ilmankiertomuovejakaan (taloraksa-aikana sen kompuran päältä oli kätevä nousta ylös, esim johonkin raksatelineelle tms) joten meinaa välillä hiukan lämmetä, ja jurnutttelee toisinaan pirun kauan ennenkuin saa 8 bar paineet nostettua, auttaisikohan ERITTÄIN jäykkä öljy paineennousua, ja kuinka jäykkää öljyä on saatavilla, jokin yksiaste-120 varmaan löytyy kuitenkin?9000CD23T kirjoitti: Itse ainakin käytän 10W30:stä.
Ei mitään synteettistä vaan perus öljyä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Mitä läppiä tarkoitat, nopeasti vilkaistessa en osannut ymmärtää missä siellä kannessa voisi olla läppiä?9-5T kirjoitti:Oliskohan kannen läpät likaiset.ng900aero kirjoitti:jurnutttelee toisinaan pirun kauan ennenkuin saa 8 bar paineet nostettua
Sensijaan kannenpultit voisi koettaa kiristää, tosin jos sieltä vuotaisi niin luulisi suhisevan kannen ja sylinterin välistä. Eilen teki ihme homma, eli kompura jäi junnaamaan 4 bar:in kohdalle, eikä paineet nousseet mihinkään, siihen oli kytketty perään maaliruisku, ja liitokset olivat tiiviit, sammutin lopulta kompuran, kun ei sen touhusta tullut mitään, vaan junnasi ja junnasi vaan menemään, ja painemittari näytti koko ajan about 4 bar, pirun outoa, kun ei paineet mistään uloskaan kadonneet, kompura vaan ei saanut nostettua niitä, syystä tai toisesta?
Tänäiltana kun taas aloin kokeilemaan maalaushommaa niin nosti paineet ihan kevyesti 7 bar saakka (laskin eilen sitä tavoitepainetta, koska painemittarin mukaan halusi pyytää yli 8 bar, eli yli punaisen, ja se viimeinen 0.5bari kesti minuuttitolkulla, siihen 7 bar saakka jaksaa nostaa paineet suht ripeästi).
Tosin lämpökytkin puuttuu välillä peliin, kun ei ole sitä ropellia, vaan on erillinen puhallin kompuraa jäähdyttämässä.
Pitää koettaa ohittaa lämpökytkin nyt ensimmäisenä, ihan sama vaikka palaisi koko ***ka, kunhan vaan ei ala sammuilemaan kesken maalaushommien
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Kiitos tiedosta! Jos kannen ottaa auki, niin mahtaakohan vaatia uuden kannentiivisteenkin, meinaan vaan että tänään olisi vielä maalaushommia. Jos puran sen kompuran, niin harmittaa jos jää palasiksi työpöydälle varaosien puutteen vuoksi, enkä pääsekään Saabia maalaamaan ?9-5T kirjoitti:Usein kannen ja lohkon välissä on laippa jossa on läpät joiden ollessa likaiset ei painen nouse helpolla. Kannenpultit irti ja nosta kansi pois.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Jeps, kansi avattu, ja nostettu ylös, tuli kahtena palasena, vaikka ristiin sen löyhdytinkin. Siellä näytti olevan kahdet läpät, alempi sellainen rakotulkin tapainen, ja toinen sellainen U:n muotoinen. Ja kaksi paperitiivistettä, läppien välillä 5mm:n metallilaippa. Paperitiivisteet eivät olisi tulleet ehjinä irti vaikka kansi olisikin ollut ehjä, senverta lujasti olivat liimautuneet.9-5T kirjoitti: Kristallipallo on vielä hankkimatta mutta yhdestäkään ei ole hajonnut mitä olen puhdistanut, joidenkin mukana on tullut jopa varatiiviste.
Halpis-kompuroihin lienee ihan turhaa alkaa edes kyselemään kansia mistään maahantuojilta tms?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
https://www.sekatavarakauppa.fi/en/It%C ... ?offset=209-5T kirjoitti: Kristallipallo on vielä hankkimatta ...
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Päivällä ajellessani erään paikallisen autoliikkeen ohi, huomioni kiinnittyi pihalla makaavaan Volvoon. Melkeinpä kiinnostaisi tietää, mitä tässä on tapahtunut.
#3418
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Joku on varmaan pyöritellyt betonimyllyä vulvassa turhan kovilla kierroksilla... Tai jos se on ajatellut että pieni rappaus antaa uuden elämän sisätiloille.J.N kirjoitti:Päivällä ajellessani erään paikallisen autoliikkeen ohi, huomioni kiinnittyi pihalla makaavaan Volvoon. Melkeinpä kiinnostaisi tietää, mitä tässä on tapahtunut.
Mutta tosissaan, omakin mielenkiinto kieltämättä heräsi.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson