Tuolta löytyy ekat viralliset pressikuvat..täytyy kyllä sanoa taas, vaikka makuasia onkin että kylläpä tuli kamalan näköinen auto uunista ulos...keulassa on jotain ihmeellistä volvon pokkausta haettu, perä taipuu oudon viistosti taakse eikä oikeastaan mikään miellytä minua
no makunsa meillä jokaisella..mondeo on kuitenkin mun mielestä ihan kivan näköinen auto
Joo aika mauton kyllä tuo pikkufocus on.
Tekniikanmaailman uusimmassa numerossa oli kuva sedan focuksesta, joka ensiesiteltiin muistaakseni kiinassa. Oli kyllä etestäpäin otetussa kuvassa ihan asiallinen.
Mielestäni tuo mieleen keulassa enemmän tätä ST220 lookkia. Itselläni oli sellainen, joka vaihtui Saabiin huhtikuussa 2004. Em. autossani oli jumalattomasti vikoja vaikka oli 0.5 vuotta vanha, kun hankin sen. Pidin sitä 13 kk, jonka jälkeen sai riittää, kun pajalla (ml. peltikorjaamo, kun parista kohtaa koria vuoti vettä sisään). Samaa laatua olen kuullut muiltakin ml. Focus ja Mondeo. Vuotaa vettä sisään, matot homeessa, helmat paukkuu talvella, kun lumi/loska jäätyy helmojen sisään ja turpoaa jäätyessään -> huolto sanoo, että ollaan ajettu pohjakosketuksia tms. = ei takuuseen. Itselläni 1. ja viimeinen Ford. Suht. hyvän näköisiä ja ainoa mitä jäin kaipaamaan ST220:ssä, oli sen jumalaton V6-murina, mutta laatu... Älkää hankkiko Fordia!
Noh, sanotaan jälleen todellinen mielipide vasta kun nähdään livenä. Voi yllättää monellakin tapaa.
Kaverin porukoilla on ST220 ja sillä on tullut paljon ajettua, aina radalla asti. Autossa on tosiaan noillakin ollut paljon pikkuhuolia, mutta on siinä paljon hyvääkin.
Kuten, moottorin ääni, hemmetin hyvä alusta yhdistettynä hyvään ohjaukseen (Saabeista ei vakiona tämmöistä löydä), jonka ansiosta mutkiin voi päästellä huoletta. Sitten Recaron penkit on tosi jees. Moottori tosin on taas hieman puhditon, vaikka kivaa ääntä pitääkin ja jarrut sukkaa kybällä.
aikoinaa oli taunus GT V6 -72 ja siinä oli yhdet vaimentimet etupenkkien kohdalla ja taka akselin jälkeen putket yhteen 3" putkeen ja aina katsastukseen olut tölkki muutamalla reiällä ja teräsvillalla varustettuna hieman vaimentaa ääniä... kyllä niitä kutosen murahteluja hieman kaipaa