Mitä näit liikenteessä tänään topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Eilen illalla Tampereelle tullessa moottoritiellä Bentley Continental GT:n. Hetkeä myöhemmin samaisen auton valoissa ja 9-5 saabin kiihdyttelemässä rinnalla (ei oman).
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

georgahti kirjoitti:
Nisse kirjoitti:...Perässä Audi yritti samaa ja oli törmätä bussin perään, kun ei ehtinytkään vaihtaa takaisin omalle kaistalle.
Audistiset kuljettajat tekee mitä ihmeellisimpiä päättömyyksiä liikenteessä kun ne kuvittelevat että se on joku yliauto ja he itse ovat überkuljettajia. yksikin yritti länsiväylällä ajaa minun päälle. ajoin vasemmanpuoleisinta kaistaa mittarin mukaan 111, joka gepsin mukaan jopa pitää vielä paikkansa. Tämä herra audistinen tulee rampista suoraan mun kylkeä kohti noin 125 lasissa. annoin tulla ihan lähelle ja sitten sen verran voimakas jarrutus, että pääsin ihan perään ja pitkät päälle ja töötti pohjaan. ilmeisesti se luuli, että kaasu pohjassa se ehtii siihen saabin eteen.. ihme ¨berluuloja noilla audistisilla itsestään ja autostaan.
Eilen jouduin audin kanssa liikennetilanteeseen johon olin kyllä hieman itsekkin syyllinen :oops:

Rampista oli tulossa A6 farkku vaihdoin oikealle ja lisäsin vauhtia.
Audi mies alkoi vedättämään oikein kunolla.
Hyvin tuntui liikkuvan oikeastaan tosi hyvin.

Ei tullut selvyyttä kumpi veti paremmin kun jouduin kääntymään seuraavasta rampista pois.

Töissä oli tänään asiasta puhetta yhden audi miehen kanssa.
Kaveri kertoi pokkana ettei tarvitse kuin 2.0tdi sillä kuulemma nöyryyttää tavis saabin :D

Tuumasin että pitäisköhän ostaa seuraavaksi audi kun niin hyviä on.
Ei mies ymmärtänyt vedätystä vaan alkoi selittämään mistä sellaisen sais halvalla :D

Kyllä tuo pyhä kolminaisuus taitaa olla audi bmw volvo.
Niistä taitaa löytyä höyrypäät.

Niin ja tietysti yksi saabisti :lol:
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Thorhammer
"Hölösuu"
Viestit: 1406
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

Audi R8 kehä 1 :sellä.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
BaConi
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 20:01
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja BaConi »

http://kuvaton.com/bshit/oulukolari2808lr_ou.jpg
No en nähny muualla ku internetin liikenteessä :D
#4113
Ng900 -94
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

georgahti kirjoitti:
Nisse kirjoitti:...Perässä Audi yritti samaa ja oli törmätä bussin perään, kun ei ehtinytkään vaihtaa takaisin omalle kaistalle.
Audistiset kuljettajat tekee mitä ihmeellisimpiä päättömyyksiä liikenteessä kun ne kuvittelevat että se on joku yliauto ja he itse ovat überkuljettajia. yksikin yritti länsiväylällä ajaa minun päälle. ajoin vasemmanpuoleisinta kaistaa mittarin mukaan 111, joka gepsin mukaan jopa pitää vielä paikkansa. Tämä herra audistinen tulee rampista suoraan mun kylkeä kohti noin 125 lasissa. annoin tulla ihan lähelle ja sitten sen verran voimakas jarrutus, että pääsin ihan perään ja pitkät päälle ja töötti pohjaan. ilmeisesti se luuli, että kaasu pohjassa se ehtii siihen saabin eteen.. ihme ¨berluuloja noilla audistisilla itsestään ja autostaan.
Niin no mikäs ihme tämä on kun niille Audisteille luodaan jo kaupassa sellainen käsitys että n.200hv audin tehoa vastaa n.600hv muiden merkkien tehoja. Kävin kevät talvella kaverin kanssa eräässä audi liikkeessä ja jäätiin siihen sitten ihastelemaan uutta A4 2.0T quattroa 210hv se oli jokin tehtaan "erikois"malli jossa oli vakiona muistaakseni 235/40-19 renkaat, tokasin siinä sitten myyjälle että ei taida paljoa audin rengas enään ulahtaa noilla renkailla, no myyjä sitten sanoi tosissaan että kyllä se "NOILLA TEHOILLA" sutii vaikka kuivalla asvaltilla :lol: Enpä viittinyt sitten enään paljoa kommentoida asiaa, sanoin vain kaverille että noissa audeissa ne tehot varmaan ilmoitetaan sit erilailla jos kerran n.270hv ja 380nm ei saa Saabin renkaita sutimaan kakkosella (paitsi käännettäessä) vaikka renkaat on vain 225/45-17.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

georgahti kirjoitti:ja vetäviä pyöriäkin on vain 2 (onkos :saab: issa minkälainen lukko vai pitääkö ite hankkia kempin valmistama?) ja nekin "väärässä" päässä... :x
Ei näissä mitään lukkoa ole, olen itsekkin kyllä aika yllättynyt noitten Bridgestonen renkaiden pitoon, eikä ne ole edes loppuun kuluneet vaikka olen ajanut niillä jo kaksi kesää (n.25tkm). Mutta jos/kun joudun vaihtamaan kytkimen niin ajattelin kyllä laittaa "samalla" Quaifen LSD:en lukon jos vain lakkaan köyhtymästä ennen sitä kytkin remppaa :lol:
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

georgahti kirjoitti:
jyyrä kirjoitti:...LSD:en lukon jos vain lakkaan köyhtymästä ennen sitä kytkin remppaa :lol:
eikös huumeiden välityksellä pitäis tienata ihan hyvin? :mrgreen:


itse ajattelin tuota lukkoa ihan vaan talvikelien puolesta, ettei lopu veto kesken pikateillä..

Itseä kyllä vähän arveluttaa ajelle LSD:en vaikutuksen alaisena (varsinkin jos poliisit pysäyttää ja tekee testejä, mitä jos ne huomaakin että olisin LSD:en käyttäjä :roll: ), mutta kyllä sitä on niin moni kehunut että ajattelin kyllä kokeilla jos vain budjetti antaa myöten :D
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Näin Volkkarin Touranin, jossa iso Griffin-kuva 8O takasivulasissa. Tosin tämä tapahtui jo eilen.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Lienikö Scania-mies? Vaasassa ajeli muinoin A4 jossa pieni griffin-logo takaluukussa.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Nisse
"Turbo"
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 19:24

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Nisse »

georgahti kirjoitti:Audistiset kuljettajat tekee mitä ihmeellisimpiä päättömyyksiä liikenteessä kun ne kuvittelevat että se on joku yliauto ja he itse ovat überkuljettajia.
Nähtävästi, tänään tuli taas yksi todiste siitä. Olin tosin itsekin hieman syyllinen, mutta vasta sen jälkeen, kun Audi oli provosoinut tarpeeksi kauan.

Eli odottelin valoissa ja rinnalle tuli A4, jossa jumalattoman isot tuplaputket ja ääni pahempi kuin meidän talouden raskaassa kalustossa. Vilkuili välillä Saabia kohti, mutta minä ajattelin kerrankin malttaa mieleni ja ajaa ihan nätisti. No, valot vaihtuivat ja Audi ponkaisi liikkeelle varmaan niin paljon kuin siitä autosta irti lähti. Ajelin ihan nätisti, jopa korostetun rauhallisesti, seuraaviin valoihin. Valot vihreäksi ja taas sama juttu.

No seuraavat valot taas punaisella ja Saab siihen Audin rinnalle odottelemaan vihreitä. Ajattelin, että jos nyt kerran kokeilee, niin eihän se mitään haittaa, yksi kerta on oikeastaan näköharha, ei sitä ole tapahtunutkaan. Valot vihreäksi ja eihän nyt mikään 1.8 A4 meinaakaan ruotsalaisen laatukulkineen perässä pysyä. Sain noin auton verran etumatkaa, kunnes aloin himmaamaan sitten seuraaviin valoihin, kun eihän vihreäaalto pysynyt meidän mukanamme. Audi tunki sitten samalle kaistalle taakseni ja kun pysähdyin valoihin, A4 oli ihan Saabin perseessä kiinni. Ei varmaan senttiäkään hänen etupuskurinsa ja Saban persauksen välissä. Ajattelin, että tässähän on hauska leikki ja lähdin jälleen valoista korostetun rauhallisesti liikkeelle. Vähän matkaa perässä ajettuaan Audi painoi töötti pohjassa vasenta kaistaa ohitseni ja luonnollisesti keskisormi pystyssä.

Tulihan sieltä ennen kääntymistä vielä yhdet valot. Audi kuitenkin tunki juuri ennen valoja oikealle kaistalle eteeni, jolloin minä hyppäsin vasemmalle ihan piruuttani. Vielä kerran kiihdytys auton verran Audin edelle, vilkku oikealle, kaistanvaihto ja tyylikäs poistuminen oikealle koulun pihamaalle.

Mistä se johtuu, että kun minulla on hauskaa liikenteessä, niin vastapuoli sylkee sappea ja näyttelee sentteriä? En minä ole paha ihminen, joskus vain hieman leikkisä.
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
dj_pirtu
"Hölösuu"
Viestit: 1218
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 14:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

georgahti kirjoitti:
jyyrä kirjoitti:...210hv ...kyllä se "NOILLA TEHOILLA" sutii vaikka kuivalla asvaltilla :lol:
LMAO
jyyrä kirjoitti:... jos kerran n.270hv ja 380nm ei saa Saabin renkaita sutimaan kakkosella (paitsi käännettäessä) vaikka renkaat on vain 225/45-17.
ja vetäviä pyöriäkin on vain 2 (onkos :saab: issa minkälainen lukko vai pitääkö ite hankkia kempin valmistama?) ja nekin "väärässä" päässä... :x
Hehee, jos valun hiljalleen kakkosvaihteella ja painan saapista tallan tiskiin niin edestä kuuluu "vitivitiviti" ja auto tahtoo lähteä kohti lähintä puuta ellen naama irvessä purista rattia kaksinkäsin ja koita vastata souteluun. :lol:
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Thorhammer
"Hölösuu"
Viestit: 1406
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

Tuli tikkurilassa tänään vastaan tällainen :
http://www.tuningnews.net/news/080502b/ ... -f-650.jpg

Voin sanoo että kyseisen "auton" etu grilli on melkein yhtä iso ku mun sc :) on se perk iso!! ;)
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
siiseli
"Hölösuu"
Viestit: 1169
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 22:58

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Thorhammer kirjoitti:Tuli tikkurilassa tänään vastaan tällainen :
http://www.tuningnews.net/news/080502b/ ... -f-650.jpg

Voin sanoo että kyseisen "auton" etu grilli on melkein yhtä iso ku mun sc :) on se perk iso!! ;)
Helsingissä olen nähnyt kans tuollaisen, takalaudassa luki "If you like tiny, choose Hummer" :D Liekkö kyseessä sama auto? Ja on muuten kulkineella oikeesti kokoa.
#3834
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Nisse kirjoitti:
georgahti kirjoitti:Audistiset kuljettajat tekee mitä ihmeellisimpiä päättömyyksiä liikenteessä kun ne kuvittelevat että se on joku yliauto ja he itse ovat überkuljettajia.
Nähtävästi, tänään tuli taas yksi todiste siitä. Olin tosin itsekin hieman syyllinen, mutta vasta sen jälkeen, kun Audi oli provosoinut tarpeeksi kauan.

Eli odottelin valoissa ja rinnalle tuli A4, jossa jumalattoman isot tuplaputket ja ääni pahempi kuin meidän talouden raskaassa kalustossa. Vilkuili välillä Saabia kohti, mutta minä ajattelin kerrankin malttaa mieleni ja ajaa ihan nätisti. No, valot vaihtuivat ja Audi ponkaisi liikkeelle varmaan niin paljon kuin siitä autosta irti lähti. Ajelin ihan nätisti, jopa korostetun rauhallisesti, seuraaviin valoihin. Valot vihreäksi ja taas sama juttu.

No seuraavat valot taas punaisella ja Saab siihen Audin rinnalle odottelemaan vihreitä. Ajattelin, että jos nyt kerran kokeilee, niin eihän se mitään haittaa, yksi kerta on oikeastaan näköharha, ei sitä ole tapahtunutkaan. Valot vihreäksi ja eihän nyt mikään 1.8 A4 meinaakaan ruotsalaisen laatukulkineen perässä pysyä. Sain noin auton verran etumatkaa, kunnes aloin himmaamaan sitten seuraaviin valoihin, kun eihän vihreäaalto pysynyt meidän mukanamme. Audi tunki sitten samalle kaistalle taakseni ja kun pysähdyin valoihin, A4 oli ihan Saabin perseessä kiinni. Ei varmaan senttiäkään hänen etupuskurinsa ja Saban persauksen välissä. Ajattelin, että tässähän on hauska leikki ja lähdin jälleen valoista korostetun rauhallisesti liikkeelle. Vähän matkaa perässä ajettuaan Audi painoi töötti pohjassa vasenta kaistaa ohitseni ja luonnollisesti keskisormi pystyssä.

Tulihan sieltä ennen kääntymistä vielä yhdet valot. Audi kuitenkin tunki juuri ennen valoja oikealle kaistalle eteeni, jolloin minä hyppäsin vasemmalle ihan piruuttani. Vielä kerran kiihdytys auton verran Audin edelle, vilkku oikealle, kaistanvaihto ja tyylikäs poistuminen oikealle koulun pihamaalle.

Mistä se johtuu, että kun minulla on hauskaa liikenteessä, niin vastapuoli sylkee sappea ja näyttelee sentteriä? En minä ole paha ihminen, joskus vain hieman leikkisä.
Ole onnellinen ettei ollut A6 2.0dti sille et olis pärjännyt :lol:
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Jonni Peura
"Hirsch"
Viestit: 790
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja Jonni Peura »

Nisse kirjoitti: Vähän matkaa perässä ajettuaan Audi painoi töötti pohjassa vasenta kaistaa ohitseni ja luonnollisesti keskisormi pystyssä.
Tota mä en ole ikinä ymmärtänyt, että jos lähtee itse provosoiden haastamaan ja sitten jääkin (kuten audi tässä tapauksessa), niin pitää vielä väkisin tunkea edelle ja tuo keskisormi nyt kaiken huippu. Harmittaahan se mutta jotain rajaa.. kai se sitten vaan käy niin lujaa luonnon päälle.
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
Lukittu