Takalasinritilä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Johnny V4
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Sopi hyvin tähän aiheeseen, joten tässä teille 80-lukua parhaimillaan:
Kuva
Isäni eka Saab 80-luvun alusta. On takalasinritilä, tarrat kyljessä, lisävalot, etuspoileri, kalvot ikkunoissa, kattoluukku, alkuperäiset Ronalin tyykivanteet ja vaikka mitä. Tuollaisen kuin vielä sais. :roll:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Taitaa olla vieläpä peilikalvot. Hieno on joka tapauksessa.
Pttri
"Kaasari"

Re: Takalasinritilä

Viesti Kirjoittaja Pttri »

Olen pohtinut tuota alakulmista kiinnittämistä (erityisesti 900 Combien kohdalla - en tiedä eroaako mitenkään Sedaneihin).

Kuuluuko siellä (alakulmissa) olla jotkin erillispalat? Jotka tulee ilmeisesti autoon, joihin muovihärpäke kierretään kiinni - laakakantainen muoviruuvi jossa sisäpuolella siipi. Näyttäisi ainakin ritilään kuuluvan jotkut sellaiset.

Olisi oikein bueno jos löytäisin/saisin yksinkertaisen kuvan alakulmien kiinnityssysteemistä.
niko9000cd
"Kaasari"

Re: Takalasinritilä

Viesti Kirjoittaja niko9000cd »

saakos noita ritilöitä ysitonnisii?
mistähän kannattais haeskella?
C 124 320
"Aero"

Re:

Viesti Kirjoittaja C 124 320 »

kimmop kirjoitti:Viimeisin hankinta oli Konela Oy:n 20-vuotisjuhlia varten tehdyt peltiset Moskvitsh Elite-lasinaluset vuodelta 1967 :)
Meilläkin oli tuommoiset kuuskytluvulla. Ei sitten mitään tietoa minne ovat vuosien saatossa kulkeutuneet.

Mulla oli kasarin alussa tupliksen takaikkunalla kaksiosainen rullaverho. Oon aatellu viritellä moisen tähän nykyiseenkin.
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
Vastaa Viestiin