mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja muppelo »

OIZXXX kirjoitti:Tottahan tuo... Ei uskalla itseään satuttaa kun ei hoitoon pääse, ellei kanneta letkuissa sisään... Mutta jaksoivat kuitenkin vastata puhelimeen ensineuvossa :lol:
Pääsee sinne hoitoon ajallaan.. kun varaa ajan pari viikkoa ennen ittensä telomista :twisted:

Lienee kanssaihmisille helpotus kun flunssa vei äänen. Tuntuu olevan semmonen pöpö mikä käy läpi yks kerrallaan kaikki vitukkeet mitä flunssalla vaan voi olla tarjottavana :evil:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Ylemaksu.. Haistakaa pitkä paska päättäjät. Nyt tarvittaisiin kunnon vastaliike. Jokunen satatuhatta nimeä listaan ja lisäksi KAIKKI kansalaiset jättävät protestiksi tv-lupamaksun maksamatta.
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

CC Aero kirjoitti:Ylemaksu.. Haistakaa pitkä paska päättäjät. Nyt tarvittaisiin kunnon vastaliike. Jokunen satatuhatta nimeä listaan ja lisäksi KAIKKI kansalaiset jättävät protestiksi tv-lupamaksun maksamatta.
Eipä tähän kyllä muuta voi sanoa kuin v**tu mitä paskaa.
Kuva

Tarvittaisiin vastaliike joo...mutta arvaapa toteutuuko Suomessa tuollainen? Ei varmasti. Suurin osa kyllä marisee kahvipöydässä mutta kun lasku tipahtaa laatikosta niin maksetaan kiltisti ja sen jälkeen maristaan hieman lisää.

Edit: mikäs helevetin autosensurointi täällä nykyään on?
OIZXXX
"Hirsch"
Viestit: 848
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 17:20

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja OIZXXX »

Teiden suolaus, nyt jo aloittivat...
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

carimat kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:
CC Aero kirjoitti:Ylemaksu.. Haistakaa pitkä paska päättäjät. Nyt tarvittaisiin kunnon vastaliike. Jokunen satatuhatta nimeä listaan ja lisäksi KAIKKI kansalaiset jättävät protestiksi tv-lupamaksun maksamatta.
Eipä tähän kyllä muuta voi sanoa kuin v**tu mitä paskaa.

Tarvittaisiin vastaliike joo...mutta arvaapa toteutuuko Suomessa tuollainen? Ei varmasti. Suurin osa kyllä marisee kahvipöydässä mutta kun lasku tipahtaa laatikosta niin maksetaan kiltisti ja sen jälkeen maristaan hieman lisää.

Edit: mikäs helevetin autosensurointi täällä nykyään on?
Tuo ylemaksu juttu kommentti aivan asiaa, ja rälläkkä kiteytti mahtavasti :lol:
Lähdetäänkö pitämään eduskuntatalon eteen pieni kokoontuminen? Minä lähden heti jos joku lähtee mukaan? Tämä ylen homma on sitten aivan VIIITUUUNN tyhmää en ymmärrä että miksi pitäisi maksaa jostain mitä ei käytä/kuluta. Voisinkin oikeastaan lähettää ylelle sähkölaskuni kun posti näytti tuoneen sen paripäivää sitten, tai voisin lähettää niille nipun höylän teriä ja pistää laskun mukaan ja jos joku kysyy että mitä me näillä tehdään niin voisin sanoa että ajattelin että kyllähän nyt jokaisella Suomalaisella höylänterät pitää olla :twisted: En ole maksanut tv lupaa koskaan enkä maksa, enkä maksa myöskään ylen maksua ennen kuin tulee ulosotosta kirje ja jos joku asia on varma niin tämä on aivan varma..
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
siiseli
"Hölösuu"
Viestit: 1169
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 22:58

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Toi Yle maksu on kyllä loistava juttu! Kolme ihmistä päättää mihin rahamme käytämme :) Vieläkun tekevät mulle ruokalistat ja muut valmiiks niin ei tarvii ite enää raha-asioita miettiä...
#3834
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

siiseli kirjoitti:Vieläkun tekevät mulle ruokalistat ja muut valmiiks niin ei tarvii ite enää raha-asioita miettiä...
Ne on tehneet sen listan jo, ja se sisältää vettä ja näkkäriä :roll:
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Postista tipahti vapaa ajanasunnon jätehuolto maksu :?
Tänä vuonna on tullut vietyä jotain 20kpl prisman kassin kokoista jätepussia
paikalliseen keräysastiaan.

Jätehuolto maksu 95€ minusta törkeää :?
Taidan tästä lähtien viedä kaiken töryn ja pyytää naapuriltakin jotain ja kärrätä ne auton peräkäryllä kerran viikossa sinne.

Tulis ainakin kilohinta kohdallaan :?
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja anaconda »

Se että joku helvetin nulikka on reippaana mennyt koulun parkkipaikalla tekeen oikeen mellevät naarmut tontun konepeltiin. helvetin helvetti :evil: Ilkivalta vakuutus kun on autossa, mutta huomasin jäljet vasta tallin pihassa joten mahtaakoha tollastakaan saada enään mitenkä vakuutuksiin? :evil:
bmw e46 alias proteesi
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Tuli vaan mieleen että maksaakohan Vanhasan Masa yle maksun mielellään :lol:
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Premium Override
"Hölösuu"
Viestit: 2234
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
Paikkakunta: Tre

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Premium Override »

Vituttaa ku kaikki vaan kyttää toisiaan ja leikkii siviilipoliisia.. 8O
Ei oo vissiin kukaan hetkeen ammuskellu.. :!:
Anarkia Perkele.. :twisted:
Toiset ajaa lujempaa ku toiset.. soon mittarivirhe.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Mimmi kirjoitti:Minä maksan YLE maksun mielelläni, koska samalla minun maksuosuuteni pienenee, kun te kaikki vapaamatkustajat (lue: salakatselijat) joudutte osallistumaan talkoisiin.
Kuvitteletko, että se ikuisesti jää tuohon 175 euroon? :lol: Eiköhän Jungner sen saa parissa vuodessa maristua vähintään nykyiselle tasolle.

Mutta sillähän ei ole mitään väliä käyttääkö ylen palveluita vai ei. Kunhan saadaan pidettyä pulju pystyssä hinnalla millä hyvänsä ja varsinkin ruotsinkieliset palvelut...
Viimeksi muokannut rälläkkä, Pe Loka 02, 2009 11:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Mimmi kirjoitti:Minä maksan YLE maksun mielelläni, koska samalla minun maksuosuuteni pienenee, kun te kaikki vapaamatkustajat (lue: salakatselijat) joudutte osallistumaan talkoisiin.
Tätä en yhtään epäile.

Mutta minua eivät homoteemanne kiinnosta, en katso ohjelmianne enkä maksa niistä.
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Mimmi kirjoitti:Minä maksan YLE maksun mielelläni, koska samalla minun maksuosuuteni pienenee, kun te kaikki vapaamatkustajat (lue: salakatselijat) joudutte osallistumaan talkoisiin.
Minä en maksa mielelläni koska teidän maksut pienenee mutta minun maksu nousee 175€:lla, ja miksi minun pitäisi maksaa osa teidän lupamaksusta? olisitko valmis maksamaan osan minun kalastusluvasta?
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
white9-5
"Hölösuu"
Viestit: 1312
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 17:44
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja white9-5 »

Tuo Yle maksu tympii samoin kuin tuo nykyinen tv lupakin(jonka myös maksan), koska ei sieltä ylen kanavilta tule muutenkaan oikeastaan mitään katsottavaa ja radioakaan ei tule kuunneltua.

Kyllä niitä valtion omistuksessa olevia firmoja jotka tienaa itse rahansa ollaan myymässä. Myisivät tuon Ylen, kun ei tunnu pärjäävän itsekseen.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Lukittu