2495 kirjoitti: Täytyy kysyä että millasia noi "uudemmat" capricet on.. eli ne uudempi koriset..?
Toi meikäläisen auto oli sillä 4,3l V8 padalla eli pikku LT1.(L99 koodilla löytyy)..
Täytyy sanoa että oli/on mukavin auto jolla olen ajanut. Vikoja ei ollut ainakaan minun aikanani... Tää -94 on pyöreillä takalokareilla ja digimittarilla... taitaa vissiin olla myös pikkuisen erilaiset takavalot...
kiva huomata, etten todellakaan ole ainoa, kuka noihin usa autoihin on sekaantunut.
Seuraava auto minkä tässä teen, on tuo trans am. Suunnitelmat on 2000 lukulainen LS kone+6v manuaali. sisusta ja maali myös uusiksi ja transussa on digi mittaristo, ajotietokone jne
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Tarkoitus olis kerätä nyt rahaa ja talven aikana ostaa itselle saabin rinnalle joku caprice,custom cruiser,le sabre tai parisienne... Samojahan kaikki periaatteessa on..
Mielellään vielä sellaisella oldsin 350cid koneella jostain 60 luvun lopusta 70 luvun alkuun..Kyllähän 305 ja 307 koneillakin pärjää ja ehkä olisi parempi hommata sellanen, mutta lisäteho kiehtoo aina...Farmarina sen takia koska on pakettiautoks luokiteltu..Sedaniki kelpais, nekin yhtä komeita pelejä on.
Juu oli oikeastaan eka varsinainen harrasteauto: GMC Vandura 2500-83, joka oli rakennettu pakuna niin pitkälle kuin Suomessa saattoi siihen aikaan. Katsastuksessa irvistelivät katseltuaan kaikkia viherkasveja, kattokruunuja, tauluja ja lampetteja, että ovikello puuttuu. Kiersi muutamassa näyttelyssäkin aikoinaan VTCF:n osastolla.
Itse asiassa näyttää olevan edelleen harrastekäytössä.
-78 aspenilla tuli ajeltua vuonna 97 siinäpä jenkkikokemukset. en muistele pahalla, peräkontti vaan tuntu siinä olevan oudon matala ei mahtunu kaljakori korkeussuunastaan ku niukinnaukin peräkontiin, leveyttä ja pituutta oli sitten riittävästi. moottorina tietenki slantsix 225.
Serkku kaupitteli kesällä chevy vania, jossa 7,4l bensa v8 tekniikka ja vähä kutiteltukin, mutta en lähteny siihe leikkiin... ois paljo ollu tekemistä siinä autossa, keskeneräne rojekti ollu pitkkää, lähinnä sisustaltaan...
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Mr_Who kirjoitti:Serkku kaupitteli kesällä chevy vania, jossa 7,4l bensa v8 tekniikka ja vähä kutiteltukin, mutta en lähteny siihe leikkiin... ois paljo ollu tekemistä siinä autossa, keskeneräne rojekti ollu pitkkää, lähinnä sisustaltaan...
454 isolohko vanissa voi olla jo aika kiva..
Jätättäis jo turbo saabit
Mr_Who kirjoitti:Serkku kaupitteli kesällä chevy vania, jossa 7,4l bensa v8 tekniikka ja vähä kutiteltukin, mutta en lähteny siihe leikkiin... ois paljo ollu tekemistä siinä autossa, keskeneräne rojekti ollu pitkkää, lähinnä sisustaltaan...
454 isolohko vanissa voi olla jo aika kiva..
Jätättäis jo turbo saabit
joo jättäshä se sen verra arvokas ol, että sillä hintaa saa saabin lentämään
pittää koittoo josko pääsis kesällä testaamaan mite kulkee, tosin epä se oo kilvissäkkään, mutta eipä se oo ennenkkää estänä
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07