hz81 kirjoitti:Muutama tullu otettua ja mietiskeltyä että kannattaisiko sitä ryhtyä asuntovelalliseksi?!
Nyt n. kolme kk takana... Aika pirusti edessä , mutta ennemmin sitä pankin omassa asuu kuin vuokralla...
Sepä se! Koettanu kaivaa huonoja puolia paikasta esiin joita mm. talo kolmessa kerroksessa(kellarissa takkahuone ja baaritiski ), talo käsin vuoltua hirttä, sähkölämmitys jota tosin avustaa 2 x lämpöpumppu ja 2xtakka(joista 1 x varaavatakka-leivinuuni vuolukivestä), molemmilla matkaa töihin ja ytimeen n. 40km, nykyiset viherpiiperöiden keksimät paskakaivomääräykset(kunnanvesi mutta ei viemäriä)! Entäs ne plussat? Tilaa riittävästi asuinkiinteistössä (125 neliötä) sekä Saabille ja muille oheistoimille( isohko "lämmin" kahden auton talli) ja mielelle (tontti n. 5000 neliötä)....
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
125m2 kolmessa kerroksessa? Sehän on pelkkää portaikkoa koko kämppä JOtenkin moisen ratkaisun ymmärtää täällä ruuhkasuomessa missä noita vastaavia bygataan 500m2 tonteille joissa jalatkin on naapurin sylissä kun sohvalle oikasee mutta 5000m2 tontille..
Saappi Kuski kirjoitti:125m2 kolmessa kerroksessa? Sehän on pelkkää portaikkoa koko kämppä JOtenkin moisen ratkaisun ymmärtää täällä ruuhkasuomessa missä noita vastaavia bygataan 500m2 tonteille joissa jalatkin on naapurin sylissä kun sohvalle oikasee mutta 5000m2 tontille..
Niin ja jos tykästyt kämppään niin ettet enää ikinä halua muuttaa sieltä mihinkään, niin mites meinaat kulkea niitä portaita vanhana ukkona, vai meinaakko rakennuttaa hissin sinne sitten??
Jonni Peura kirjoitti: niin mites meinaat kulkea niitä portaita vanhana ukkona.
Niin tai jos olet kännissä
Sitä on turha miettiä tässä vaiheessa miten niitä vanhana ukkona jaksaa kulkea. Kännissä on tähänkin asti onnistunut hyvin...
En tiedä miten nuo neliöt on laskettu, mutta todellisuus on vähän toista luokkaa.
Oli miten oli, tästä on kuitenkin kyse. Näkynee vielä hetken netissä! Yhtä sun toista remonttia on edessä mutta hinta-laatusuhde mielestäni melko hyvä.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
hz81 kirjoitti:
En tiedä miten nuo neliöt on laskettu, mutta todellisuus on vähän toista luokkaa.
Oli miten oli, tästä on kuitenkin kyse. Näkynee vielä hetken netissä! Yhtä sun toista remonttia on edessä mutta hinta-laatusuhde mielestäni melko hyvä.
Onhan tuossa noiden kuvien perusteella liki 200m2, mutta todennäköisesti tuota kellaria ei lasketa asuin neliöihin ja tuohan on kerrassaan upea(minun mielestä). Kaikkiahan tuollainen ei tietystikään miellytä, kun ei ole moderni pahvilaatikko.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Jep näin on kännissä hommat vaan luistaa paremmin, veikkaan että vaikka tippuisi kännissä portailta alas ei kävisi kuinkaan koska refleksit on silloin paljon paremmat lähes kuin kissalla vai miten päin se nyt meni, mutta jos tiput portailta selvinpäin niin peli on pelattu Kerran kaverin kans ihmeteltiin aamulla että miten se oli onnistunut riisumaan korkeavartiset maiharit jalasta vaikka ne oli umpisolmussa, no tietämättömät ovat kännisen tiet
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä kirjoitti:Jep näin on kännissä hommat vaan luistaa paremmin, veikkaan että vaikka tippuisi kännissä portailta alas ei kävisi kuinkaan koska refleksit on silloin paljon paremmat lähes kuin kissalla vai miten päin se nyt meni
Kännissä on myös kuin olisi yhdeksän elämää, jos kissavertauksilla jatketaan...
jyyrä kirjoitti:Jep näin on kännissä hommat vaan luistaa paremmin, veikkaan että vaikka tippuisi kännissä portailta alas ei kävisi kuinkaan koska refleksit on silloin paljon paremmat lähes kuin kissalla vai miten päin se nyt meni
Kännissä on myös kuin olisi yhdeksän elämää, jos kissavertauksilla jatketaan...
Eikös se mene juuri toisinpäin? Eli kännissä olet niin hidas reagoimaan, ettet ehdi esim. kaatuessa (tai jostain pudotessa) laittaa käsiä väliin, jolloin ainoa vamma sen murtumisen sijaan on pieni ruhje jossain olkapäässä. Muistaakseni jossain oikein virallisesti tutkittu tätä ns. juopontuuria.
jyyrä kirjoitti:Jep näin on kännissä hommat vaan luistaa paremmin, veikkaan että vaikka tippuisi kännissä portailta alas ei kävisi kuinkaan koska refleksit on silloin paljon paremmat lähes kuin kissalla vai miten päin se nyt meni
Kännissä on myös kuin olisi yhdeksän elämää, jos kissavertauksilla jatketaan...
Eikös se mene juuri toisinpäin? Eli kännissä olet niin hidas reagoimaan, ettet ehdi esim. kaatuessa (tai jostain pudotessa) laittaa käsiä väliin, jolloin ainoa vamma sen murtumisen sijaan on pieni ruhje jossain olkapäässä. Muistaakseni jossain oikein virallisesti tutkittu tätä ns. juopontuuria.
Noh eikähän ne vammojen vähyydet kuitenkin johdu siitä että on niin pirun rento eikä jäykistele lihaksiaan kun osuma tulee.
Ja asiaan,viinapullo korkattu ja laatikkokin kaljaa odottaa janoisen saabistin kurkkua.
Azanovix kirjoitti:
Eikös se mene juuri toisinpäin? Eli kännissä olet niin hidas reagoimaan, ettet ehdi esim. kaatuessa (tai jostain pudotessa) laittaa käsiä väliin
Näin se menee "meinasin kaatua mutta onneksi sain naaman eteen"
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Leuka mene automaattisesti rintaan ja on jo muutenkin eteenpäin kumarassa.
Siitähän syntyy hieno ukemi eteenpäin
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Veikkaan, että yömyssyksi taitaa mennä tuplana Tullamore Dewiä, Chivas Regalia tai Dalhwinnietä. Jamesoninkin voisi korkata, sainhan sen pullon jo 2002.