Perkeleen hulikaanit!!!!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
zonos
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 23:59
Paikkakunta: Haaparanta

Perkeleen hulikaanit!!!!

Viesti Kirjoittaja zonos »

Ei kohta uskalla kuuppaa jättää kadulle. Ensin joku hinuri potkas lommon kylkeen, onneksi suoristui imukupilla. Ja nyt oli ajettu varmaan jollain volvolla etulokariin. Vilkku rikki ja ihanat naarmut lokarissa. Jos syylline löytyy niin annetaan isän kädestä.
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

Re: Perkeleen hulikaanit!!!!

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

pitää muuttaa maalle, korkeintaan käy kettu kusemassa renkaalle :lol: :lol: :lol:
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perkeleen hulikaanit!!!!

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Tai karhu , panemassa pihkatapin pakoputkeen.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
saasko
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 11:42

Re: Perkeleen hulikaanit!!!!

Viesti Kirjoittaja saasko »

zonos kirjoitti:Ei kohta uskalla kuuppaa jättää kadulle. Ensin joku hinuri potkas lommon kylkeen, onneksi suoristui imukupilla. Ja nyt oli ajettu varmaan jollain volvolla etulokariin. Vilkku rikki ja ihanat naarmut lokarissa. Jos syylline löytyy niin annetaan isän kädestä.
"Hauska" huomata että tätä sattuu myös muille merkeille. Entinen käyttöauto bemari sai kunnon kolhut parkissa ja ei saatu tekijää kiinni. Nykyinen Saab on sentään saanut jäädä rauhaan (ja parempi jäädäkkin). Myöskin entinene käyttöauto subaru sai osansa, mutta tekijä saatiin kiinni ja sain vakuutusyhtiöltä rahaa korjauksiin enemmän kuin auton arvo oli.

Toivottavasti syyllinen jää kiinni. Itse olen joskus aikanaan kolhaissut toista autoa liikenteessä (parikin kertaa), mutta olen aina joko odottanut omistajan paikalle tuloa tai jättänyt yhteystietoni. Näin asia saadaan käytyä läpi.
Vastaa Viestiin