Tikkarimiehen joka viittoi autoja kääntymään "rengasratsia" kyltin jälkeen parkkialueelle. Edestäni kaappasi auton ja viittoi kääntymään. No minähän pistin myös vilkun myös päälle siinä paniikin hetkellä *pitäis olla pintaa... ai mutta stna. ei oo renkaita muutoskatsastettu.. iiittu*.
Tikkarimies kuitenkin veti tikkunekkunsa pois jahka edessä oleva oli kääntynyt pois edestäni ja näytti mulle että jatka vaan matkaa.
Tiedä olisivatko renkaiden kokoa katsoneet, mutta riski lieni melkoinen kuitenkin. Niinpä olin varsin iloinen pienen paniikkihetken lauettua
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Joku tojjotan maasturi rupes roikkumaan perässä kun kiihdytin rivakasti motarin rampilta alas ja seuras motarillakin perässä kun ohittelin muutamia hidastelijoita.
Ei kyllä meinannu pysyä perässä välillä vaikka sitkeesti yritti
Mikä lie ollu ongelmana
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Jonni Peura kirjoitti:
Tota mä en ole ikinä ymmärtänyt, että jos lähtee itse provosoiden haastamaan ja sitten jääkin (kuten audi tässä tapauksessa), niin pitää vielä väkisin tunkea edelle ja tuo keskisormi nyt kaiken huippu. Harmittaahan se mutta jotain rajaa.. kai se sitten vaan käy niin lujaa luonnon päälle.
Ihme toimintaa tosiaan näytellä keskisormea, vilkutella valoja ym. Fiksummat jäävät ajelemaan perään, soittavat poliisille ilmoituksen epäillystä rattijuoposta ja seuraavat vielä perässä pysäytyspaikkaan asti
Kaikenmaailman koti- tai wannabeliikennepoliisien turhien pilasoittojen perässä juoksentelu sitoo virkavallalta aina resursseja oikeasta liikenteenvalvonnasta.
Minuteman kirjoitti:Kaikenmaailman koti- tai wannabeliikennepoliisien turhien pilasoittojen perässä juoksentelu sitoo virkavallalta aina resursseja oikeasta liikenteenvalvonnasta.
Mistä ihmeen oikeasta liikenteenvalvonnasta?
En ole pitkään aikaan nähnyt oikeata liikenteenvalvontaa, ainoastaan NOPEUSVALVONTAA.
Missä on nopeusvalvontaa ? Puhaltelemaan sensijaa joutuu vähän väliä.
Minuteman kirjoitti:Kaikenmaailman koti- tai wannabeliikennepoliisien turhien pilasoittojen perässä juoksentelu sitoo virkavallalta aina resursseja oikeasta liikenteenvalvonnasta.
Mistä ihmeen oikeasta liikenteenvalvonnasta?
En ole pitkään aikaan nähnyt oikeata liikenteenvalvontaa, ainoastaan NOPEUSVALVONTAA.
Ja nyt loppu kesästä tietenkin nuo rengasratsiat...
Voisivat pitää noita puhallusratsioita kyllä enemmänkin...
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Kaikenmaailman koti- tai wannabeliikennepoliisien turhien pilasoittojen perässä juoksentelu sitoo virkavallalta aina resursseja oikeasta liikenteenvalvonnasta.
Fiksua oikein..
Eihän se mikään turha pilasoitto ole jos uudehkoilla tehoautoilla liikkuvat vapaaehtoiset veronmaksajat eivät ole esim onnistuneet nöyryyttämään laadukkaan aluvanteen arvoista vanhaa turbosaabia. Vakavasta asiasta on kyse !
Näin on. Pitäähän nuo premiumautoja pelkäämättömät saabistit jollain keinolla saada kuriin tai muuten meidät paha perii.
Tänään näkyi helvetin paljon juoksijoita liikenteessä. Mikälie Kuopio-maraton siellä olikaan, mutta kauan ainakin sai odotella, kun maratonreitti vei suojatien yli. Olihan siellä pari klubilaisen autoakin tien varressa (siis katsomassa ilmeisesti juoksua, ei porsineena.)
Keski-ikäinen mies jätti ja jäi odottamaan naista uuteen 1,6 diesel volvoonsa kaupan oven eteen s.e. ei meinannut ohi mahtua kävellen.
Avasin vulvan oven ja sanoin haluavani kauppaan, mutta kun on auto oven edessä.
Kun tulin ulos niin kuski huuteli perään. Piti oikein näyttää missä parkkipaikka on.
Kyllä on vetelää porukkaa kun ei jaksa parkkipaikalta kävellä. Parkkipaikka oli lähes tyhjä.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.