Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ti Tammi 19, 2010 13:16
Se on hyvä vaan että välillä tutustutaan tunnistettavaan vähän paremmin ja mikä sen helpompaa tutustumista olisi kuin että joku joka asiasta tietää kertoo sen täällä
Tässä vielä tuo takaosan kuva
espell
Matalapaineturbo
Viestit: 181 Liittynyt: Su Kesä 18, 2006 17:33
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja espell » Ti Tammi 19, 2010 16:11
Kun kerran kukaan muu ei suostu sanomaan sitä ääneen: Clan Crusader
Ja samalla muotoiluteemalla jatketaan, ei pitäisi olla liian vaikea tämänkään.
#2913
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ti Tammi 19, 2010 16:48
Hieman on päässy tuo kaiman monumentti rapistumaan
espell
Matalapaineturbo
Viestit: 181 Liittynyt: Su Kesä 18, 2006 17:33
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja espell » Ti Tammi 19, 2010 18:22
CDTA kirjoitti: Hieman on päässy tuo kaiman monumentti rapistumaan
Haluatko tuon tulkittavan vastauksena (itselle ainakin on selvä ketä / mitä tarkoitat tuolla monumentilla) vai vinkkinä muille?
#2913
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ti Tammi 19, 2010 18:31
Olkoon vinkkinä
Saa muutkin vuoron, kun me Lahti411:n kanssa eilisilta reviteltiin täällä
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53
Viesti
Kirjoittaja Risto » Ti Tammi 19, 2010 20:03
espell kirjoitti: Kun kerran kukaan muu ei suostu sanomaan sitä ääneen: Clan Crusader
Ja samalla muotoiluteemalla jatketaan, ei pitäisi olla liian vaikea tämänkään.
No kun ei kerran muut halua vastata, niin
arvaan , että tämä on Ron McLeodin Marcos Mantis 2+2 vm. 1970, ilmeisesti ainoa vasemmalta ohjattava 33 valmistetusta autosta. Tuo kanadalainen nykyisin eläkkeellä oleva insinööri on tuon itselleen tehtaalta tilannut ja omistaa sen edelleen.
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ti Tammi 19, 2010 20:45
Ei voi kuin ihailla tuota Riston kykyä arvata automerkki kuin automerkki ihan tuosta vaan
E: Ainii! Voin vahvistaa että arvaus sattui oikeaan, niin että jatka vaan
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53
Viesti
Kirjoittaja Risto » Ti Tammi 19, 2010 20:54
No niin:
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ti Tammi 19, 2010 22:02
Tässä on paljon samaa kuin Clanissa. Lasikuitua, omaa suunnittelua, omaa valmistusta, muualta ostettuun tekniikkaan. Tämä on Powell sport wagon -50 luvun puolivälin paikkeilta.
Mulla on nyt keltaisten sporttien kausi meneillään
Jurkkis
"Hirsch"
Viestit: 940 Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 11:29
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja Jurkkis » Ti Tammi 19, 2010 22:09
Autosta ei mitään tietoa, mutta olenkohan väärässä, jos sanon että tuossa on Ford Orionin takavalot?
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1 , 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ti Tammi 19, 2010 22:15
Tsori, olet ihan väärässä
E: Tunnistettavan takavalo (tosin alkuperäisessä on mustat "teipit")
Ja Orionin
Jurkkis
"Hirsch"
Viestit: 940 Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 11:29
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja Jurkkis » Ti Tammi 19, 2010 22:41
Okei, seison korjattuna
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1 , 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ke Tammi 20, 2010 12:39
Tämmösiä koneita sinne takapellin alle on sullottu.
"Entre outros motores, usava o propulsor Fiat 1300 Rally ou Racing com carburador Webber corpo duplo italiano, colocado entre eixos, com peso extremamente baixo, o que favorecia a aerodinâmica e velocidade, depois usou o VW 1.6 a água, o GM 1.8 do Monza e o derradeiro VW 2000."
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4219 Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne
Viesti
Kirjoittaja Mawerick » Ke Tammi 20, 2010 12:50
Farus. En tiedä onko mallimerkintää erikseen?
edit: ML 929 ?
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648 Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja
Viesti
Kirjoittaja CDTA » Ke Tammi 20, 2010 14:22
Kyllä kyllä, jatka vain