Video

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Re: Video

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Minuteman kirjoitti:Osallistuttiin ihan kaikkialta Suomesta. Jopa ulkomailta ihan Ruotsistakin. Jopa nykyään vanha vampyyri ja tunnettu Bond-Roistokin osallistui vapaaehtoisena: http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Lee

Mulla jäin sinne (mun suvuvulla) tuhat hehtaaria ja muutama joutava maatila,hattiin pantiin koko suvun voimilla.

Vituttaa,olisin kartanon herra.

Koko suvun nuorista miehistä RYSSÄ TAPPO n 80%.

Mun äiti jäi henkiin.

Mä oon hengissä..


Sortavalasta lähettiin,koko porukka.

Nyt kerrot mistä te lähetti evakkoon.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Video

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Ehkäpä silti on syytä jo unohtaa menneet ja suunnata katse tulevaisuuteen tai edes tähän päivään. Mitenkään edesmenneitä väheksymättä mutta tulevia ajatellen: Se Ryssä ja sen FSB voivat lopultakin olla ainoita tahoja jotka meidät vielä toistaiseksi länsimaiset ihmiset voivat pelastaa jo nyt tapahtuvalta islamisaatiolta ja länsimaissa tunnettujen vapauksien alistamiselta ja poistamiselta.

Täkäläisistä kaiken, jopa kurkunleikkaajiensuvaitsijoista ja vieraiden uskontojen murhien anteeksipyytelijöistä sun muista paskahousuvanhasista ei siihen ole. Vihreistä pilvipervoista nyt puhumattakaan.

E: Käkisalmi jos oikein muistan, mitä on minulle kerrottu. Itse olen tosiaankin vain sudeettikarjalainen ja oikeastaan juhlasekoitus karjalaista Ortodoksia, Hämäläistä jäärää ja Pohjanmaalaista mitälie leuhkaa.
Viimeksi muokannut Minuteman, Su Tammi 31, 2010 02:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Re: Video

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Minuteman kirjoitti:Ehkäpä silti on syytä jo unohtaa menneet ja suunnata katse tulevaisuuteen tai edes tähän päivään. Mitenkään edesmenneitä väheksymättä mutta tulevia ajatellen: Se Ryssä ja sen FSB voivat lopultakin olla ainoita tahoja jotka meidät vielä toistaiseksi länsimaiset ihmiset voivat pelastaa jo nyt tapahtuvalta islamisaatiolta ja länsimaissa tunnettujen vapauksien alistamiselta ja poistamiselta.

Täkäläisistä kaiken, jopa kurkunleikkaajiensuvaitsijoista ja vieraiden uskontojen murhien anteeksipyytelijöistä sun muista paskahousuvanhasista ei siihen ole. Vihreistä pilvipervoista nyt puhumattakaan.

Hiehoo eklantii ,,,, en ymmärtänny ssnaakaan.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Re: Video

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Ei liity Saabeihin.
Vastaa Viestiin