Nettiauton löydöt
Re: Nettiauton löydöt
Ihan hyvänoloinen kiilto maalipinnassa, mutta harmittavasti vain ruiskumoottorinen, ja edustaa valitettavasti tuota og-mallisarjaa, muuten olisi erittäinkin kiinnostava
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Nettiauton löydöt
Pakkohan tämä on tähän laittaa, vaikkakin löytyykin tuolta myyntiosiolta:
http://www.nettiauto.com/saab/9000/3027855
Itse en tiedä autosta mitään, kuten en myyjästäkään, mutta itse ostaisin heti jos olisin tonnaria vailla, aikamoinen löytö??
http://www.nettiauto.com/saab/9000/3027855
Itse en tiedä autosta mitään, kuten en myyjästäkään, mutta itse ostaisin heti jos olisin tonnaria vailla, aikamoinen löytö??
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Nettiauton löydöt
Onhan tuosta ollut puhetta.ng900aero kirjoitti:Itse en tiedä autosta mitään, kuten en myyjästäkään, mutta itse ostaisin heti jos olisin tonnaria vailla, aikamoinen löytö??
#3418
Re: Nettiauton löydöt
Onko tossa lämmityslaitetta kun on californian lämmöstä tuotu?
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Re: Nettiauton löydöt
No voivoi ja valivali, onko tuossa edes vessaa vakiona ja eikä ole edes hajoavaa turpoo...CompiCoupe kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/900/3025838
Kohtuu hintainen cabbe.
Hieno Saab, hieno auto, hieno löytö. Olikos muita yhtä hienoja tarjolla tuohon hintaan?
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Nettiauton löydöt
Mahtoiko kukaan kysäistä myyjältä, millä koneella toi on? Ilmoituksessa lukee "Saab 900 2.0 5d 900 i Cabriolet" ja näistä kuvien perusteella ainakaan 5-ovisuus ei näyttäisi pitävän paikkansa, joten turbottomuuteenkin voinee suhtautua terveellä epäluulolla, kaikilla myyjilla kun Saabin mallien ja versioiden nimet eivät ole aina hanskassa.ng900aero kirjoitti:Ihan hyvänoloinen kiilto maalipinnassa, mutta harmittavasti vain ruiskumoottorinen
Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että vapaastihengittäviä cabrioita ei vielä 80-luvulla edes tehty - ja vietiinkö niitä sitten 90-luvullakaan Amerikkaan, siitäkään en olisi varma (paitsi NG-aikana, kun tuli V6 ym.)
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Nettiauton löydöt
Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että vapaastihengittäviä cabrioita ei vielä 80-luvulla edes tehty - ja vietiinkö niitä sitten 90-luvullakaan Amerikkaan, siitäkään en olisi varma (paitsi NG-aikana, kun tuli V6 ym.)
Ensinmäinen cabrion prototyyppi rakennettiin USA:ssa -83 ASC ja Ruotsalaisen teamin toimesta ja sarjatuotanto alkoi Suomessa -86. Myyntiin se tuli USA:n markkinoille -86 tammikuussa. Cabrioissa oli turbolla varustettu kone oli 2L, 16 vent. 175hp. Pari tällaista protyyppiä on Saab museossa Trollhättanissa.
Vapaastihengittäviä koneita 2,1L alettiin käyttää cabrioissa vasta -91.
Oikaiskaa jos olen väärässä...
Ensinmäinen cabrion prototyyppi rakennettiin USA:ssa -83 ASC ja Ruotsalaisen teamin toimesta ja sarjatuotanto alkoi Suomessa -86. Myyntiin se tuli USA:n markkinoille -86 tammikuussa. Cabrioissa oli turbolla varustettu kone oli 2L, 16 vent. 175hp. Pari tällaista protyyppiä on Saab museossa Trollhättanissa.
Vapaastihengittäviä koneita 2,1L alettiin käyttää cabrioissa vasta -91.
Oikaiskaa jos olen väärässä...
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Nettiauton löydöt
Suomessa oli Cabrioon hetken aikaa (ennen 2,1-koneen tuloa) tarjolla myös vapaastihengittävä 2,0-kone, 128 hv. Olisikohan ollut -90 tai -91 vuosimalli? Tuskinpa noita Amerikkaan kehdattiin kaupata?viggen kirjoitti: Vapaastihengittäviä koneita 2,1L alettiin käyttää cabrioissa vasta -91.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Nettiauton löydöt
Eli aito karvalakkimallinen Suomi-cabbe?? Tuliko siitä myyntihitti aikanaan täällä pohjolassa? Kait siinä oli sentään manuaalikäyttöiset ikkunannostimet, muovipintainen ohjauspyörä, ei ilmastointia, jne?Juha96 kirjoitti: Suomessa oli Cabrioon hetken aikaa (ennen 2,1-koneen tuloa) tarjolla myös vapaastihengittävä 2,0-kone, 128 hv. Olisikohan ollut -90 tai -91 vuosimalli? Tuskinpa noita Amerikkaan kehdattiin kaupata?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Nettiauton löydöt
Tuossa jubilee tonnarissahan ei kait ole aeron lepakkopenkkejä? Siis yleensäkänään, en tarkoita tuota yllä mainittua erikseen.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Nettiauton löydöt
Niitä ei omasta mielestäni kannata kovasti haikaillakaan, aika samanlaisen selkätuen ne tarjoavat kuin vakio-nahkapenkitkin, selkä väsyy molemmissa melkein yhtä lailla, ehkä hiuksan yliarvostettuja nuo lepakot, kun ei niissä ole selkeestikään kovin paljon parempaa sivuttaistukea tai ristiseläntukea?Georges27 kirjoitti:Tuossa jubilee tonnarissahan ei kait ole aeron lepakkopenkkejä? Siis yleensäkänään, en tarkoita tuota yllä mainittua erikseen.
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 23, 2010 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hirsch"
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Nettiauton löydöt
AKE:n rekisteritietojen mukaan kyseessä on "Saab 5D combi sedan 900I 16-DM/2520". Mutta ei tuo tosiaan 5-oviselta näytä kuvien perusteella, turbo saattaa myös piileskellä pellin alla koska tuo rekisteritietojen mallimerkintäkin on mitä sattuu...?Juha96 kirjoitti:Mahtoiko kukaan kysäistä myyjältä, millä koneella toi on? Ilmoituksessa lukee "Saab 900 2.0 5d 900 i Cabriolet" ja näistä kuvien perusteella ainakaan 5-ovisuus ei näyttäisi pitävän paikkansa, joten turbottomuuteenkin voinee suhtautua terveellä epäluulolla, kaikilla myyjilla kun Saabin mallien ja versioiden nimet eivät ole aina hanskassa.
Joku nyt vaan kysymään myyjältä, vai jokohan helmi(?) on vaihtanut omistajaa..
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
Re: Nettiauton löydöt
Omasta mielestä lepakkopenkin selkänoja tuntuu paremmalta, kuin tavallisen. Ja on lepakot myös paljon paremman näköiset. Mutta jos vertailee, ei lepakkopenkin ja tavallisen penkin välillä mitään maailmaa mullistavaa eroa ole istuintuntumassa.ng900aero kirjoitti:Niitä ei omasta mielestäni kannata kovasti haikaillakaan, aika samanlaisen selkätuen ne tarjoavat kuin vakio-nahkapenkitkin, selkä väsyy molemmissa melkein yhtä lailla, ihan yliarvostettuja nuo lepakot, kun ei niissä ole selkeestikään parempaa sivuttaistukea tai ristiseläntukea?Georges27 kirjoitti:Tuossa jubilee tonnarissahan ei kait ole aeron lepakkopenkkejä? Siis yleensäkänään, en tarkoita tuota yllä mainittua erikseen.
Moitin itse sellaisilla 6kk istuttuani myös sitä, ettei pysty kurkottelemaan mitään tavaroita penkkien välistä (eli kun vanhemmat istuvat etupenkeillä, ja jotkin parkuvat kakarat rettelöivät takapenkeillä, niin ei etupenkkien selkänojien välistä saa mamma laitettua kättä sinne takapenkille, jotta voisi antaa vaikka jollekin tiivitaaville tutin, tai jollekin vanhemmalle kakaralle korvanillikan tms.
Aika surkeet siis noi lepakotkin
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Nettiauton löydöt
Ettei olisi korinvaihto, selittäisi aika pitkälle alhaisen hinnankin.Jonni Peura kirjoitti:AKE:n rekisteritietojen mukaan kyseessä on "Saab 5D combi sedan 900I 16-DM/2520".
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83