Viikon kestänyt pirunmoinen niskasärky, joka säteilee helekutisti vasempaan käteen, olkapäähän ja pääkoppaan. Ei auta venyttelyt (pahentavat vain), kipulääkkeet, eikä oikeastaan mikään muu kuin että koettaa olla tekemättä mitään jossa joutuu niskoja kääntämään. Vissiin liian monta viikkoa hitsannut ja rälläköinyt auton alustaa huonossa työasennossa, olisi vielä paikat kestäneet viikon niin auto olisi ollut kondiksessa
Nää pirunoiset pakkaset ja viima on aikas myrkkyä myös, ihan kaikella tavalla, saisi alkaa jo normikelit pikuhiljaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
mursu kirjoitti:... mutta ei voi kuin ihmetellä. Viimevuonna tuli tehtyä paljon töitä ja tienattua enemmän kuin kehtaa edes sanoa, ja silti on aivan perseauki kokoajan.
Ehkä yksi helpotus voisi olla, että maksaisit vähemmän sakkoja .
mursu kirjoitti:... mutta ei voi kuin ihmetellä. Viimevuonna tuli tehtyä paljon töitä ja tienattua enemmän kuin kehtaa edes sanoa, ja silti on aivan perseauki kokoajan.
Ehkä yksi helpotus voisi olla, että maksaisit vähemmän sakkoja .
Sori, oli pakko :p
No ei nuo rikesakot niin suuria ole että ne maailmaa kaataisivat. Auton tankkiin hurahtaa kerralla yksi rikesakko ja tankillisia menee _monta_ vuodessa.
Päiväsakot onkin sitten juttu erikseen, niitä ei tullut kuin 12kpl viimevuonna
Ehkä suurin syyllinen löytyy itsestä ja noista veroista, ei vaan ikinä tajua laittaa veroprosenttia tarpeeksi ylös, vaikka joka vuosi sitä vähän nostaakin.
Sais tää lumen tulo jo RIIIITTÄÄÄÄÄ.
Eka kerta kun jäin näillä vehkeillä (metrolla) kiinni "hankeen"
piti oikeen sahata ees/taas että pääs sisälle halliin, tulipahan samalla testattu tuo luiston esto
työkaverille "korjasin" 9-5 Sidiä ja melkein onnistuin siinä. Yksi vaakaa ja pari pystyä jäi pois. Alku tilanne oli että kello näkyi 100% ja muista ehkä 80%
Nyt uupuu noi pari riviä+ kellosta jokaisen numero kohdan vasen yläpalkki.
olis ollu ehkä parempi kun olis antanu olla vain.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Venäläisestä autosuunnistuskiesistä lensi nasta, tai kivi suoraan tuulilasiin. Sillä seurauksin, että näkökentässä on peukalonpään kokoinen häränsilmä. Toivottavasti ei halkea ennen maanantaina, niin voisi yrittää paikata sen.
Arvatkaas kellä on muuten katsastus vielä tämän kuun aikana??
Käytiin tänään laittamas boksi lapinreissua varten auton (tai plymoutin) katole ja samalla käytiin veljen äidin vanhempien tykönä tekemäs lumityöt ja lähteissä veli aatteli viä postilaatikon vierestä ottaa "pienen" siivun, NO kuten arvata saattaa niin ojaanhan se sitte humpsahti lähes 45 asteen kulmas. Ei oikeen mitään uskaltanu tehdä ettei keikkaa. No kävellen toinen raktori hakemaan ja sillä apuja niin nousi kaatumatta.
Ei siinä mitään mutta kiire kun oli kova niin tien päälle ja kotio, niin kilsa ennen pihaa kääntöä latausvalo sytty. Aateltiin että lakkas sitte lataamasta ja ajettiin vähänmatkaaniin rupes hihnankappaleita lentään. Sitte välähti että siälä sama hihna pyörittää myös vesipumppua, uhaalla ajoin pihaan asti ja sammutin siihen. Saa nähdä että kärsikö kansi tai mikään mutta ei se ainakaan pahasti kiehunu.
Ei vaan olisi kerran kiinni leikannu ja väljä kone enään tätä tarvinnu, muutenki käynnistäminen pakkasesta hirvittää ku saa ainaki puoltoista minuuttia pyörittää, ennenkuin rupee edes yskiin ja ei alkuun käy kaikilla.
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
jka kirjoitti:.. ennenkuin rupee edes yskiin ja ei alkuun käy kaikilla.
kylläkai plymoutissa ny pyttyjä riittää, ettei kaaikkia heti taartte..?
No plymoutissa niitä on vaan kuusi (nekin tosin japanilaisia, mitsun 3l v6) ja kyllä se kaikilla käy, mutta valmetissa ei ole ku kolme, ja kun kahdella pytyllä koittaa aurata niin tarttis mennä käsin auttaan.
Se hihna meni siis raktorista heti ku ojasta lähdettiin.
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti