lordofgreed kirjoitti:Könsikäs kirjoitti:9 Kuukautta saabin omistajana nytten..
Korjauskustannukset tuolta ajalta...
Piti ihan tuon innoittamana ynnäillä itsekin kustannuksia...
08 -kesällä ostamani -92 2,1i, mittarissa tällä hetkellä 508tkm:
Auto 450€
Etupyöränlaakerit 80€
Pallonivelet +rt.pää ~60€
Etuiskarit 70€
Katsastukset 70€+47€
Ajoneuvovero ~2x100€
Öljynvaihto 7x40€
Liikennevakuutus ~2x400€
Sekalaista ~50€
Talvirenkaat 360€
Yhteensä ~ 2500€
Polttoaineisiin(karkeahko arvio): 0,085l/km x 70000km x 1,35€/l = 8050€
Kokonaiskustannukset: ~15,1 snt/km
Onhan tuota halvempiakin autoja ollut, TOSIN autossa on ~10tkm ajetut Nokian HKPL5:t, nivelet/iskarit kunnossa, verot ja vakuutukset voimassa yli puoli vuotta ja leimaa ~10kk joten toivotaan kilometrikustannusten vielä putoavan...
Mitäköhän kaikkea tuosta laskutoimituksesta nyt unohtui?
Kustannuksia on pyöristelty ylöspäin...
Vaikka olin pyhästi tselleni luvannu, että kuitteja ei lasketa, niin ei sitä kuitenkaan malttanu olla tekemättä ja nyt en sitten oikein tiedä, että tuleeko tämä oikeaan topiciin...
Auto (tuo allekirjoituksen 900 -92) on ollu kohta vuoden liikennekäytöstä poistossa ja kuitit siltä ajalta tekevät reilu 3200 erkkiä...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ja siitä luonnollisesti puuttuu työkalut ja tarvikkeet, eli rälläkän laikat, maalit, liuottimet, yms.
Tosin voi laskea, että vakuutusyhtiö maksoi tuosta 2000 korvauksen muodossa. Ei tunnu silloin yhtä pahalle. Harrastukset tietty aina maksaa...
No, kyllähän siinä meni melkein koko keula uusiksi. Kolarikorjaus ja uusiksi rakennettu moottori. Päällepäin ei näytä muuta tapahtuneen, kuin konepellin vaihtuneen väärän väriseen (maalauskin vielä teettämättä), joten äkkiseltään tuntuu, että mihin se kaikki raha on kadonnu. Kunhan saa katsastettua ja pääsee kunnolla ajamaan, niin voi sitten päättää, että itkeekö vai nauraako...
Tästä lähdettiin 11.3.2009:
http://kuvablogi.com/nayta/1778009/
Ja tässä ollaan nyt:
http://kuvablogi.com/nayta/2480332/