Tulee myös explorerilla, muttei Safarilla. Mitä pitäis tehdä?
Toisaalta onhan noita satkuja jo tarpeeksi, ehkä ohjelma tietääkin sen ja suojelee liialta keräilyltä
Ongelma on selkeästi mun omalla koneellani. On syynä Norton 360 vai joku muu juttu, pitää selvitellä. Jotenkin olen ymmärtänyt, että sivustolla olisi joku mainos tms. tai sitten ei. Tällä pojalan koneella ei samaa ilmiötä ole Mozillaa käyttäen. Samalla liittymälläkin operoidaan, joten omassa koneessa se vika on.
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Ongelma on selkeästi mun omalla koneellani. On syynä Norton 360 vai joku muu juttu, pitää selvitellä. Jotenkin olen ymmärtänyt, että sivustolla olisi joku mainos tms. tai sitten ei. Tällä pojalan koneella ei samaa ilmiötä ole Mozillaa käyttäen. Samalla liittymälläkin operoidaan, joten omassa koneessa se vika on.
Pojat on asentanu sulle sinne jonkun nettiauto-suotimen, että säilyy pihassa ja tallissa tilaa muillekin kuin isin projekteille
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Tulee myös explorerilla, muttei Safarilla. Mitä pitäis tehdä?
Toisaalta onhan noita satkuja jo tarpeeksi, ehkä ohjelma tietääkin sen ja suojelee liialta keräilyltä
Et ole Vesa ongelman kanssa yksin! Juurikin samalla tavalla käy itsellä. Kaiken muun suvaitsee, mutta ei satkuja... Ehkä ne pitää sitten antaa muiden ostettavaksi!