Mitä näit liikenteessä tänään topic
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Maikkulan K-ruokavinkin pihalta olin kääntymässä tielle. Tiellä oli kohdalla lätäkkö ja ohi ajava auto jumankauta hidasti vauhdin mateluksi ettei roiskuta vettä meikämandoliinon päälle
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
No onhan se nyt ainakin noissa mopoauto/traktoriesimerkeissä selvää että jokainen on menossa ohi jos rajoitus on vähintään 60. Tai sitten sen kyllä huomaa selvästi jos ei ole aikomustakaan. Jos jonon eka ei uskalla tai pysty lähtemään ihan samaan väliin mihin itse ehtisi ei niitä tarvitse heti mennä ohittelemaan. Ja onhan niitäkin jotka joutuvat keräämään alkuvauhtia jokaiseen ohitukseen, tuskin kovin ystävällistä reaktiota on odotettavissa jos vaikka puikkaat ohituspaikkaa odottelevan bussin, rekan tai vaikka 28 hv kuplan tai muun erittäin pienellä tehopainosuhteella varustetun eteen.Mimmi kirjoitti:Kerrotko, MITEN erotat jonossa ajelijan parempaa ohituspaikkaa odottavasta?
Itsehän olet todennut, ettei jonossaolevia saa ohittaa, kun jono pitää mennä jonossa myös ohi.
Kannattaisi hieman miettiä, mitä tyrkyttää toisille.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Se nyt vain on kuitenkin ihan tosimaailmassa niin, että joku wesku ei ole yhtään mikään auktoriteetti määrittelemään toisten tielläliikkujien ohitustarpeita yhtään missään tilanteessa vaikka kuinkakin rypisi omissa liikennevirtateorioissaan, ja vielä vähemmän mikään auktoriteetti vaarantamaan liikennettä ja vaikeuttamaan ohittamista joka laki kaikenmaailman ohitustraumaattisia weskuja juuri silmälläpitäen on ihan Tieliikennelaissa säädetty.
Sitä valvontaa varten on ihan oikeat ammattilaiset olemassa tuolla tienpäällä, ja weskun on ihan vain tyydyttävä siihen jos ja kun joku "premiumautoilija" tai uudemmalla Saabilla ajava haluaa mennä ja myös menee ohi..
wesku voi toki vängätä maailman tappiin ja tuttuun tapaansa yrittää keksiä perusteluita liikenteenvaarantamiselleen, mutta lopultakaan ei löydä Laista yhtään perustetta laittomalle toiminnalleen.
Kai weskulla on toki klubitarra varasheriffinä toimiessaan oikein näkyvillä?
Ja mitäs lopuksi..? En ehkäpä itsekään aina noudata Lain Kirjainta tai sinne päinkään mutta omasta mitättömyydestään kumpuava ja liikenteessä ilmenevä toisten henkien vaarantaminen on kyllä sellaista touhua että toivon suorastaan sitä että wesku erehtyy temppuilemaan siviilipoliisiautolle, tai mikä parempaa, jollekin itäkilpiselle autolle. wesku kylläkin on jo täälläkin tunnustanut ettei edes uskalla temppuilla itäkilpiselle autolle.
Siinä mielessä kyllä kaukaa salaviisas ja mitätön paskahousu.
Sitä valvontaa varten on ihan oikeat ammattilaiset olemassa tuolla tienpäällä, ja weskun on ihan vain tyydyttävä siihen jos ja kun joku "premiumautoilija" tai uudemmalla Saabilla ajava haluaa mennä ja myös menee ohi..
wesku voi toki vängätä maailman tappiin ja tuttuun tapaansa yrittää keksiä perusteluita liikenteenvaarantamiselleen, mutta lopultakaan ei löydä Laista yhtään perustetta laittomalle toiminnalleen.
Kai weskulla on toki klubitarra varasheriffinä toimiessaan oikein näkyvillä?
Ja mitäs lopuksi..? En ehkäpä itsekään aina noudata Lain Kirjainta tai sinne päinkään mutta omasta mitättömyydestään kumpuava ja liikenteessä ilmenevä toisten henkien vaarantaminen on kyllä sellaista touhua että toivon suorastaan sitä että wesku erehtyy temppuilemaan siviilipoliisiautolle, tai mikä parempaa, jollekin itäkilpiselle autolle. wesku kylläkin on jo täälläkin tunnustanut ettei edes uskalla temppuilla itäkilpiselle autolle.
Siinä mielessä kyllä kaukaa salaviisas ja mitätön paskahousu.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Näinhän se on, kyllä siitä pääsee kun tarpeeksi vaan antaa hanaa. Saabien kanssa harvemmin joutuu konfliktiin, edellinen kerta taisi olla joskus vuosia sitten vanhalla ykköstiellä. Kyllä ne nopeampaan ajamiseen orientoituneet taitaa olla enimmäkseen saksalaisilla ja japanilaisilla liikenteessä.Minuteman kirjoitti:.....weskun on ihan vain tyydyttävä siihen jos ja kun joku "premiumautoilija" tai uudemmalla Saabilla ajava haluaa mennä ja myös menee ohi..
Reipas kiihdytys rajoitusnopeuteen valoista tai rajoituksen muuttuessa ja sen jälkeen kaistanvaihtokin eteen on tullut tehtyä useitakin kertoja ihan tunnuksellisenkin edessä tai vieresssä, myös vanhalla ykköstiellä ohituskaistakohdalla rajoituksen muuttuessa 60-100 eikä siitä ole seurannut edes pysäytystä.Minuteman kirjoitti:...toivon suorastaan sitä että wesku erehtyy temppuilemaan siviilipoliisiautolle...
Ei ole. Onkohan muuten niillä OJI-alkuisilla sivareilla, saattais olla hyvä hämäysMinuteman kirjoitti: Kai weskulla on toki klubitarra varasheriffinä toimiessaan oikein näkyvillä?
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Pistetääs tarina viime lomareissun paluumatkalta. Muuten koko reissu oli mennyt rajoitusten mukaan ja ilman ohituksia. Paluumatkalla taakse sattui Nissanillaan joku immeinen. Tätä sompailijaa tuli katsottua peileistä siinä reilu 70 kilometriä, kun ei itsekään välissä tiennyt, että yrittääkö se ohi vai mitä. Ja näin jälkikäteen ajateltuna hän itse asiassa häiritsi takanaan ajavia.
Mielestäni ei ole oikein ajaa haitariliikkeelle eli hän oli välissä perässä kiinni ja välissä kauempana. Pari kertaa oli oikein auton mitan päässä puskurista. Ja välissä tarkennan, että oma matkanopeuteni oli 80km/h (se sitten mikä on TomTomin toleranssi lienee irrelevanttia).
Tervolan jälkeen alkaa 4-tiellä ennen Keminmaata sitten paremmat suorat ja liikenteessäkin oli hieman pidempiä rakoja niin rupesivat Nissanin takana olijat ajamaan ohi. Tovi tästä lähti Nissankin viimein ohi ja olen varmasti tästä idiootista kertonutkin, että hänelle ilmeisen tärkeää oli ajaa hitaasti ohi ja samalla katsoa minuun päin.
Jos siis järjellä ajatellaan niin tämän sompailijan olisi ollut parempi olla minua kauempana eli kunnon turvavälin päässä niin hänen takanaan jäniksen selässä olleet olisivat päässeet paljon aiemmin ohi ilman tarpeetonta haitariliikettä. OG900Turbolla kerran tuollaisen idiootin taakse joutuneena sain kärsiä liki 12l/100km kulutuksesta, varsinkin kun normaali maantiekulutus lomamatkoilla oli siinä päälle 8l/100km.
Niin, syy miksi totesin tasaisen nopeuden olevan valttia pitkässä matka-ajossa on, että esim. takana tulevan ei tarvitse hidastaa/kiihdyttää minun takia. Takana tuleva pystyy ennakoimaan esim. ohitustilanteen paremmin, kun ajan edellä kuten pitää (jokainen voi Tieliikennelaista käydä vilkaisemassa, että ohitettavan on pidettävä nopeus ja suunta + pitää huomioida turvallisuus jne.). Ja mikä parasta en roiku rekan perässä turhaan, kun ajan talvirajoituksen mukaan eli rekat menevät snadisti lujempaa eli en muodosta turhaan jonoa
Että turvallista matkaa.
Mielestäni ei ole oikein ajaa haitariliikkeelle eli hän oli välissä perässä kiinni ja välissä kauempana. Pari kertaa oli oikein auton mitan päässä puskurista. Ja välissä tarkennan, että oma matkanopeuteni oli 80km/h (se sitten mikä on TomTomin toleranssi lienee irrelevanttia).
Tervolan jälkeen alkaa 4-tiellä ennen Keminmaata sitten paremmat suorat ja liikenteessäkin oli hieman pidempiä rakoja niin rupesivat Nissanin takana olijat ajamaan ohi. Tovi tästä lähti Nissankin viimein ohi ja olen varmasti tästä idiootista kertonutkin, että hänelle ilmeisen tärkeää oli ajaa hitaasti ohi ja samalla katsoa minuun päin.
Jos siis järjellä ajatellaan niin tämän sompailijan olisi ollut parempi olla minua kauempana eli kunnon turvavälin päässä niin hänen takanaan jäniksen selässä olleet olisivat päässeet paljon aiemmin ohi ilman tarpeetonta haitariliikettä. OG900Turbolla kerran tuollaisen idiootin taakse joutuneena sain kärsiä liki 12l/100km kulutuksesta, varsinkin kun normaali maantiekulutus lomamatkoilla oli siinä päälle 8l/100km.
Niin, syy miksi totesin tasaisen nopeuden olevan valttia pitkässä matka-ajossa on, että esim. takana tulevan ei tarvitse hidastaa/kiihdyttää minun takia. Takana tuleva pystyy ennakoimaan esim. ohitustilanteen paremmin, kun ajan edellä kuten pitää (jokainen voi Tieliikennelaista käydä vilkaisemassa, että ohitettavan on pidettävä nopeus ja suunta + pitää huomioida turvallisuus jne.). Ja mikä parasta en roiku rekan perässä turhaan, kun ajan talvirajoituksen mukaan eli rekat menevät snadisti lujempaa eli en muodosta turhaan jonoa
Että turvallista matkaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Kuka käskee pitää vakioetäisyyden edellä ajavaan ja syyttää nopeutta vaihtelevaa omasta bensankulutuksestaan On kyllä aika lailla saanut pumpata jos 50%:lla kulutus lisääntyy, ei tuo varmaan edes onnistu ilman jatkuvaa jarrun painamista. Sitäpaitsi tasakaasulla on kulutus pienempi kuin cruisella.dimebak kirjoitti: Jos siis järjellä ajatellaan niin tämän sompailijan olisi ollut parempi olla minua kauempana eli kunnon turvavälin päässä niin hänen takanaan jäniksen selässä olleet olisivat päässeet paljon aiemmin ohi ilman tarpeetonta haitariliikettä. OG900Turbolla kerran tuollaisen idiootin taakse joutuneena sain kärsiä liki 12l/100km kulutuksesta, varsinkin kun normaali maantiekulutus lomamatkoilla oli siinä päälle 8l/100km.
Mitäköhän Nissanin takana oli ? Jos takana on perääntunkemiseen taipuvainen tapaus on se ainakin hyvä pitää hereillä ettei tule niin helposti yllätyksiäMimmi kirjoitti:Oletko varma, ettei takanasi ollut wesku?
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Subaru Bajan. Pitkäkilpisenä, luonnollisesti.
#2913
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Tämä "liikennevirta" näyttää olevan perus-nutaajien mielestä sitä, että ajetaan jonossa sahaavaa vauhtia (esim. 75-90 km/h rajoituksen ollessa 80 km/h) ja aivan liian lähellä edellä ajavaa. Jos nyt joku ääliö haluaa kiukutella siitä, että polkasen vanhalla turbo-Saabilla jonon ohi, niin siinähän kiukkuaa. Kyseinen "liikennevirta" jää yllättävän nopeasti taakse vaikka jatkan cruise päällä esim. 86 km/h. Nutaajia väistetään aina eteen päin, se helpottaa yllättävän nopeasti.wesku kirjoitti:Ei näissä kannanotoissani ole ollut kyse mopoautojen tai traktoreiden ohittamisesta vaan tyypeistä jotka yrittävät edetä liikennevirtaa nopeammin ja/tai näyttää vanhalla turbosaabilla ajavalle kuka käskee, sen kyllä luulisi vuosien varrella huomanneen.Mimmi kirjoitti: Sinusta on varmaankin ihanaa (jopa orkkujen arvoista) jonottaa esim. mopoauton takana 50 km.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Nyt kesärajoitusten pikkuhiljaa tullessa takaisin tarkoittaa myös sitä, että se korollakeijojen keskittymä jämähtää 100km/h maantieosuuksilla ensimmäisen rekan taakse, jolloin saadaan "liikennevirraksi" sen rekan rajoittimen sallima vauhti, joka vielä hyytyy jokaisessa ylämäessä. Näin saadaankin sitten lisää luonnollista saahaavuutta "liikennevirtaan", jossa vielä joku kotipoliisi-urpo koittaa sitten spedeilyillään estää "liikennevirtaa" nopeammin etenemään pyrkivien kuskien jonon ohituksen.karg kirjoitti:
Tämä "liikennevirta" näyttää olevan perus-nutaajien mielestä sitä, että ajetaan jonossa sahaavaa vauhtia (esim. 75-90 km/h rajoituksen ollessa 80 km/h) ja aivan liian lähellä edellä ajavaa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Niinpä. Rajoitusmuutoksien huomaamisessa suuntaan tai toiseen näyttää olevan vähintäänkin viikkojen ja kilometrien viive. Toivottavasti liikkeellä on aina riittävästi niitä kotipoliisi-urpoja jotka lähtevät välittömästi ohittelemaan jonossa väliin kuin väliin viimeistään jos edellä ajava myöhästyy ohitukseen lähdössä yli 5 sekuntia ja mieluummin jo hiukan aiemmin.V.J.S kirjoitti: Nyt kesärajoitusten pikkuhiljaa tullessa takaisin tarkoittaa myös sitä, että se korollakeijojen keskittymä jämähtää 100km/h maantieosuuksilla ensimmäisen rekan taakse, jolloin saadaan "liikennevirraksi" sen rekan rajoittimen sallima vauhti, joka vielä hyytyy jokaisessa ylämäessä. Näin saadaankin sitten lisää luonnollista saahaavuutta "liikennevirtaan", jossa vielä joku kotipoliisi-urpo koittaa sitten spedeilyillään estää "liikennevirtaa" nopeammin etenemään pyrkivien kuskien jonon ohituksen.
Onko jossain muuten jo kesärajoituksia kiinteinä ? Ykköstiellä oli muuttuvissa 120 jo viime viikolla.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Tulipa tuossa pääsiäisen pyhinä katseltua liikennevirtaa ihan riittävästi... voi v**tu.
Vaalimaa - Helsinki välillä rajoitus vaihteli 60 - 120 km/h välillä ja tiet olivat kohtuu tyhjiä, mutta jormacorollamiehillä jumalattomia vaikeuksia sovittaa ajonopeutensa tyhjään tiehen ja kuivaan keliin. Kun rajoitus oli 60 niin suurin osa posotteli onnellisena 75:ttä, kun rajoitus oli 80 jatkettiin edelleen 75:ttä ja kun se pätkän matkaa oli 120 niin nostettiin varovasti 95:n tuntumaan... ei saatana... onneksi ei ollut taas kerran hermot kireällä.
Vaalimaa - Helsinki välillä kukaan ei ohittanut minua, mutta minä ohitin ihan helvetin monta nutaajaa ja en kuitenkaan kertaakaan ajanut niin paljon ylinopeutta että sakkoraja olisi mennyt rikki.
Helsinki - Tampere välillä rajoitus oli koko matkan ajan 100 ja tie pääosin kuiva sekä tyhjä. Asetin vakkarin 105 km/h lukemaan... muutama leasing Volvo uskaltautui ohitse ja yhden avaruusmunan kuski kuvitteli olevansa kilparadalla... muuten laskettelin taas menemään pääosin vasenta kaistaa hirvittävällä kaaharinopeudella verrattuna oikealla kaistalla rekkojen perässä roikkuviin pirkka-audeihin, jormacorolloihin ja muihin koko kansan suosimiin tilaviin alemman keskiluokan matkantekovälineisiin.
Mikä jumalauta tätä kansaa riivaa? Missä ovat ne hirveät kaaharit ja liikennesiat, joista suu vaahdossa paasataan? Olenko minä sellainen kaikki tiellä liikkujat vaarantava mielipuolinen kaahari? Pitäisikö nopeusrajoituksia laskea vastaamaan nutaavien idioottien rajoituksesta tai tilanteesta riippumatta ylläpitämää 75km/h nopeutta? Onko tuo ruotsalainen autonkorvike, jolla ajelen, oikeasti niin paljon parempi kuin keskivertosunnuntaikuskin auto, että en pysty ymmärtämään ja perskannikoissani tuntemaan sitä suunnatonta vaaraa, jolle altistan itseni, perheeni sekä perheemme koiran ajelemalla rajoitusten mukaisesti?
Häh?
Vaalimaa - Helsinki välillä rajoitus vaihteli 60 - 120 km/h välillä ja tiet olivat kohtuu tyhjiä, mutta jormacorollamiehillä jumalattomia vaikeuksia sovittaa ajonopeutensa tyhjään tiehen ja kuivaan keliin. Kun rajoitus oli 60 niin suurin osa posotteli onnellisena 75:ttä, kun rajoitus oli 80 jatkettiin edelleen 75:ttä ja kun se pätkän matkaa oli 120 niin nostettiin varovasti 95:n tuntumaan... ei saatana... onneksi ei ollut taas kerran hermot kireällä.
Vaalimaa - Helsinki välillä kukaan ei ohittanut minua, mutta minä ohitin ihan helvetin monta nutaajaa ja en kuitenkaan kertaakaan ajanut niin paljon ylinopeutta että sakkoraja olisi mennyt rikki.
Helsinki - Tampere välillä rajoitus oli koko matkan ajan 100 ja tie pääosin kuiva sekä tyhjä. Asetin vakkarin 105 km/h lukemaan... muutama leasing Volvo uskaltautui ohitse ja yhden avaruusmunan kuski kuvitteli olevansa kilparadalla... muuten laskettelin taas menemään pääosin vasenta kaistaa hirvittävällä kaaharinopeudella verrattuna oikealla kaistalla rekkojen perässä roikkuviin pirkka-audeihin, jormacorolloihin ja muihin koko kansan suosimiin tilaviin alemman keskiluokan matkantekovälineisiin.
Mikä jumalauta tätä kansaa riivaa? Missä ovat ne hirveät kaaharit ja liikennesiat, joista suu vaahdossa paasataan? Olenko minä sellainen kaikki tiellä liikkujat vaarantava mielipuolinen kaahari? Pitäisikö nopeusrajoituksia laskea vastaamaan nutaavien idioottien rajoituksesta tai tilanteesta riippumatta ylläpitämää 75km/h nopeutta? Onko tuo ruotsalainen autonkorvike, jolla ajelen, oikeasti niin paljon parempi kuin keskivertosunnuntaikuskin auto, että en pysty ymmärtämään ja perskannikoissani tuntemaan sitä suunnatonta vaaraa, jolle altistan itseni, perheeni sekä perheemme koiran ajelemalla rajoitusten mukaisesti?
Häh?
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Niin jää taakse mutta odotas kun tulee seuraava ohituskaista niin sama haitarijengi saavuttaa, vaikka rikesakkorajan ylärajoille kirittäisi ohi mennään ja parin kilometrin päässä on sama porukka perä edellä vastassa. Näin mentiin vanhalla ykköstiellä kymmeniä tuhansia kilometrejä. Muut ohi ohituskaistalla, itse ohi muualla ja stop and go kerran vuodessa.karg kirjoitti:Kyseinen "liikennevirta" jää yllättävän nopeasti taakse vaikka jatkan cruise päällä esim. 86 km/h.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Pelisilmä vaan käyttöön, niin noin ei käy. Ainakin Saabeissa on ihan hyvät peilit, mistä näkee myös takana tapahtuvia juttuja. Jos äsken ohitettu nutaajajengi meinaa pyrkiä ohituskaistalla ohi sitä pahaa rikesakkorajan ylärajaa lähestyvää vauhtia, niin mikäs estää suoristamasta nilkkaa hiukan h-hetkelläwesku kirjoitti:Niin jää taakse mutta odotas kun tulee seuraava ohituskaista niin sama haitarijengi saavuttaa, vaikka rikesakkorajan ylärajoille kirittäisi ohi mennään ja parin kilometrin päässä on sama porukka perä edellä vastassa. Näin mentiin vanhalla ykköstiellä kymmeniä tuhansia kilometrejä. Muut ohi ohituskaistalla, itse ohi muualla ja stop and go kerran vuodessa.karg kirjoitti:Kyseinen "liikennevirta" jää yllättävän nopeasti taakse vaikka jatkan cruise päällä esim. 86 km/h.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Ilmiö tunnetaan Tasanopeuskuljettajana, joiden esiintymistiheys on n. 92% teillämme liikkuvista autoista.Jussi kirjoitti: ...rajoitus vaihteli 60 - 120 km/h välillä ja tiet olivat kohtuu tyhjiä, ... Kun rajoitus oli 60 niin suurin osa posotteli onnellisena 75:ttä, kun rajoitus oli 80 jatkettiin edelleen 75:ttä ja kun se pätkän matkaa oli 120 niin nostettiin varovasti 95:n tuntumaan...
Mikä jumalauta tätä kansaa riivaa? ...
Ilmiö koskee myös ns. ammattilaiskuljettajia, ainakin yhden ambulanssin (ei hälytysajossa) perusteella (*).
Ajelin tuolla maanteillä joku aika sitten 40-80 välillä vahdelleen rajoituksen alueella, 40km/h alueella mittarin neulan leveyden verran alle 50km/h, kiihdytin rajoituksen vaihduttua 50km/h:ksi karvan alle kuutenkymppiin ja huomasin ambulanssikuskin tunkevan ohi. Oli ilmeisesti hermostunut kun vedin "letkaa" (minä, lanssi ja volovo-äitee) alle 10km/h ylinopeudella. Lanssin perässä tuli ohi vielä viime tinkaan ennen vastaantulijaa takaisin omalle kaistalle eteeni kiilannut perheenäiti V70-volvollaan. Paniikinomainen ilme kasvoillaan kertoi siitä, että rouva oli ilmeisesti näitä edessä ajavan perässä vaikka pellolle ajavia...Noh, herätti lievästi ihmetystä moinen käytös, etenkin kun tulivat sitten 80km/h alueella persaus edellä vastaan jonkun rekan takana kiltisti jonotellen. Sen verran pisti vituttamaan, että ensimmäisen ohituspaikanpuolikkaan tullen menin ohi kaikista kolmesta (volovo-mamma, ambulanssi ja rekka) niin paljon kun tosta traktorin rohjosta irtosi (eli ns. normiohitus) aiheuttaen siinä kuolemanvaaran kaikille ainakin 5km:n säteellä olleille itseni mukaan lukien.
*) Disclaimer: ambulanssia saattoi toki ajaa ensihoitajan asusteen ja ambulanssin varastanut narkkari tms.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Tasanopeusavautumisesta tämänpäiväisiin bongailuihin. Pitää varmaan rupee ajelemaan alle kahtasataa tossa Kartanon pihamäessäkin ettei lennä yliajettu peura olkkarin ikkunasta sisään
Tulvien valtaamat pellot saanu vissiin kauriit (vai peurat, mikälie) liikkumaan vähän normaalista poikkeavia reittejä, eivät noi aiemmin sentään tontille ole tulleet:
Tulvien valtaamat pellot saanu vissiin kauriit (vai peurat, mikälie) liikkumaan vähän normaalista poikkeavia reittejä, eivät noi aiemmin sentään tontille ole tulleet:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84