Pitkästä aikaa annettu tonnarillekin huomiota.
Etujarrupalat, aluhelat etualatukivarsiin, turbon tuki kiinni, takaluukun pumput ja kesärenkaat.
Uudet takajarrupalat täytyy vielä hakee vaikka käppäri piti vanhoillakin säädön jälkeen.
Jos vaikka lähipäivinä sais leiman...
Tutkin T25:sen ahtamattomuutta - ei vuoda ahtoputkisto, ei ole hukkiksen kello rikki, mutta silti W-letku irti maks. paine alle kilon. Pitänee huomenna kurkata onko kompurapuolella siivet tallessa.
YRITÄN pestä ja vahata 9-3. Toinen pesu jo menos.
Jätin auton pihalle kuivumaan niin isäpä keksi ruveta niittämään nurmikkoa. Saapas olikin saanu talviturkin päälle.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Olin menossa tontulla konttorille leiman hakuun, mutta keula veti vasemmalle ojaa kohti puslien vaihdon jäljiltä et eiku huomenna taas auto pajalle Ja nyt pitää auto olla sen keikan jäljiltä jo sellaisessa kunnossa et se menee kuin juna tai muuten alkaa rennollakin tyypillä savu nousemaan korvista
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003