Saabeissahan lienee nähty ongelmanaiheuttaja lämpimänä sammumiseen kampiakselin asentoanturi.
Eilen tuo allekirjoituksen saksanihme kyykkäsi vajaan kolmenkympin ulkolämpötilassa ryömintänopeudessa jonossa kehätiellä. Parin yrityksen jälkeen kyllä lähti käyntiin. Moottorin lämmöt olivat mittarin mukaan siinä +90.
Kampiakselin asentoanturia saa tarvikkeena suoraan Alppilan autohuollon hyllystä kohtuulliseen 106€ hintaan, merkkiosana 160€. Boschin tekemiä kummatkin.
Ennen kuin tuota nyt lähden hakemaan ja vaihtamaan, niin tiedustelisin vielä, mikä on arvon raadin arvio siitä, että kuumana sammuminen voisi johtua ko. anturista? Onko kokemuksia kyseisen boschilaisen vastaavasta käytöksestä muissa merkeissä?
Juujuu, tuohan huussi nyt sammuu milloin mistäkin syystä ja aivan arvaamatta, mutta jos jätetään ne järkeilyt tällä kertaa

Kiitos!