Tuossa työvuoron aikana, ilmeisesti yöllä oli joku yrittäny saabin varasttoo. Heti huomasin kun olin avainta työntämässä oven lukkoon, että oli eriasennossa se hahlo. Sitte kattelin virtalukkoa niin oli liikutettu... Mitään autosta ei kyllä ole viety.
Alkaa vituttaa nuo saabin lukot.. pitää miettii mitä tekis, pistää seisomaan (harrastepelils), hommata uuet lukot ja hälytin, vaihtaa merkkiä tai myyä pois.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
saatana kun tulee aamulla työpaikalle niin kun pitäis rupee hommiin ni joku saatana piilottanu taas mun työkalut, meni taas aamu pilalle kun joku on "lainannut" vähän meikäläisen työkaluja.
apina kirjoitti:saatana kun tulee aamulla työpaikalle niin kun pitäis rupee hommiin ni joku saatana piilottanu taas mun työkalut, meni taas aamu pilalle kun joku on "lainannut" vähän meikäläisen työkaluja.
Tuttuu huttuu...ja itelläkun on työkaluna ruisku/ ruiskuja niin yleensä ovat vieläpä huonosti pestyt, eli menee n.30min ennen kun pääsee edes maalia laittaan ruiskuun...Miks se voi olla se työkalujen peseminen / palauttaminen niin helv*tin vaikeaa?
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Mr_Who kirjoitti:Tuossa työvuoron aikana, ilmeisesti yöllä oli joku yrittäny saabin varasttoo. Heti huomasin kun olin avainta työntämässä oven lukkoon, että oli eriasennossa se hahlo. Sitte kattelin virtalukkoa niin oli liikutettu... Mitään autosta ei kyllä ole viety.
Alkaa vituttaa nuo saabin lukot.. pitää miettii mitä tekis, pistää seisomaan (harrastepelils), hommata uuet lukot ja hälytin, vaihtaa merkkiä tai myyä pois.
No joo, ehkä liioteltua.. Pittää ottoo kaikki arvokkaampi roju pois kyyvvistä, sekä laittoo varkausesto aina auton jätettyäni. Ettei ilman hinausta lähde parkkipaikalta varkaan mukaan.
Lukkoja en voi parantaa, mutta ainakin voin käynnistyksen-eston järjestää.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
9000 Saabismi kirjoitti:
Käytettäessä keskituntiansiota palkankorotuksen voimaantulon
jälkeen on keskituntiansiota korotettava siten,
että siinä tulee huomioon otetuksi palkankorotus siltä
osin kuin tämä ei keskituntiansioon sisälly.
Toi on mielestäni aika selkeä? kö?
Noh, taitaa saada liitto töitä. Tuli itselle vastaus tänäpä, että juurikin ko. tavalla tulee edetä, jos KTA:ta käytetään maksamiseen ennen tarkastusta...
Laitoin palkanlaskijalle liitolta tulleen s-postin copy pastella mut ei vastausta...
Nyt laitoin että jos epäselvyyttä asiassa, ottavat liitosta yhteyttä.
PRKL, päivänselvä asia ja viittivät pokkuroida
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Mimmi kirjoitti:
Muista vaatia kirjallisena ja kysäises sitten miten putken repeäminen voi olla "vähitellen tapahtuva ilmiö", minusta kun putki joko kestää tai repeää, välimuotoa ei ole. Ensimmäinen tippa on kuitenkin äkillinen.
Vakuutusyhtiö vastaa:
Hei,
Vakuutuksesta korvataan äkillisiä ja ennalta arvaamattomia vahinkotapahtumia. Mitään ohjetta ei vakuutusyhtiön puolelta ole siihen, että miten ja kuinka usein putkistot tulee tarkistaa vaan se on vakuutuksenottajan itse päätettävissä. Kannattaa itse miettiä, että kuinka usein putket kannattaa tarkistaa, jotta tällaisilta vahingoilta vältyttäisiin. Jos putki on rikkoutunut esimerkiksi lattian alla ja vuotanut siellä pidemmän aikaa niin ettei vaurioita ole havaittu, on tässä kuitenkin usein rakenteille aiheutunut vahinko korvattavaa. Huomioitavaa on, että asennus- ja työvirheet eivät ole korvattavia vahinkoja.
Ylättävää, täysin ympäripyöreä vastaus joka ei sido suuntaan eikä toiseen
Ihan parhautta oli ensimmäinen vastaus, joka kuului referoituna jotenkin näin: "Laitoin viestinne eteenpäin korvausosastolle, ostakaa lisää vakuutuksia meiltä"
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ihmisten kateus vit... niin paljon että päässä ritisee
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ihmisten "länsimaistuminen". Venäjällä jos ihminen toteaa, että soittele ja hoidetaan hommat niin hän tarkoittaa sitä. Suomen on vallannut jenkkiläinen tyyli heilutella huuliaan tyhjän panttina. Tyhjänpäiväisiä lupauksia, kyvyttömyyttä ja ennenkaikkea SAAMATTOMUUTTA!
Alihankkija kirjoitti:Ihmisten "länsimaistuminen". Venäjällä jos ihminen toteaa, että soittele ja hoidetaan hommat niin hän tarkoittaa sitä. Suomen on vallannut jenkkiläinen tyyli heilutella huuliaan tyhjän panttina. Tyhjänpäiväisiä lupauksia, kyvyttömyyttä ja ennenkaikkea SAAMATTOMUUTTA!
Kyllä niin kyrsii katella tätä paskaa....
Jaha, samaan olen törmännyt useasta Puolassa ja olen käsittänyt (myös paikallisten puheista) että se on juuri takavuosina sosialismin aikana ilmaantunutta.
No suorastaan se on tällainen ku veetuttaa, että suomi on kehittänyt RE-Etanolin ja ku sitä utelee täällä rakkaassa vihanaapurissa ruotsissa, ni tulee vastakysymys, HÄ mitä se on, olis nyt kyllä suomen aika myydä se valmistus lupa tälle puolen lahdenkin, licenssistähän tienaa dinerojakin, olen kuullut.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
core2 kirjoitti:No suorastaan se on tällainen ku veetuttaa, että suomi on kehittänyt RE-Etanolin ja ku sitä utelee täällä rakkaassa vihanaapurissa ruotsissa, ni tulee vastakysymys, HÄ mitä se on, olis nyt kyllä suomen aika myydä se valmistus lupa tälle puolen lahdenkin, licenssistähän tienaa dinerojakin, olen kuullut.
Eihän sitä Suomi kehittänyt, vaan suomalainen firma. Tuolla firmalla on taatusti kiikarissa tienata lisää rahaa ja ovat varmasti pohtineet, että miten saa nyhdettyä taskuun kruunuja eurojen lisäksi, mielellään vielä mahdollisimman paljon. Todennäköisesti jotain pykäläuudistusta, toimilupaa tms odottaa joko A) lisensointi paikallisille toimijoille tai B) laajentuminen Ruotsin/Norjan/Saksan/Venäjän/minkäikinä markkinoille.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
aero kirjoitti: Eihän sitä Suomi kehittänyt, vaan suomalainen firma. Tuolla firmalla on taatusti kiikarissa tienata lisää rahaa ja ovat varmasti pohtineet, että miten saa nyhdettyä taskuun kruunuja eurojen lisäksi, mielellään vielä mahdollisimman paljon. Todennäköisesti jotain pykäläuudistusta, toimilupaa tms odottaa joko A) lisensointi paikallisille toimijoille tai B) laajentuminen Ruotsin/Norjan/Saksan/Venäjän/minkäikinä markkinoille.
Siis tarkoitat sen näin, että suomi ei nauti mitään keksinnöstä ja patentista. Täytyy olla näin sinun mielestäsi kun ei ollutkaan kuin vain suomalainen firma joka oli sen asian takana.
Tiedän mitä tarkoitat minulla ja kahdella mun kaverillani on myös patentti, joka liittyy niinkutsuttuun FM-line systeemiin josta maksamme noin 12.000 euroa vuosittain ja se liittyy 12 maahan. Mutta meidän seitsemäs akseli jokaisessa robotissa on meidän, keksimämme.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.