Breadfan kirjoitti:
Tämmöisen ajelin just kotipihaan. Ei täydellinen ja pikku fiksiä vaatisi, muuten kait ihan soiva peli.
Asiaa, jätit sumuvalotkin sytyttämättä kuvaan!
Ens vkloppuna ois hyvä sauma tulla näyttään sitä Jeppikseen!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
No eipä kyllä osannut valmettiin yhdistää ihan heti, kun on jäänyt vielä sellainen mielikuva että ponsse ja timberjack olis vallanneet markkinat täysin. Luulin ettei valmet ole enää edes tehny metsäkoneita sitten valmet jehun, jollaista olen kerran eläessäni päässyt ajamaan palanmatkaa. Siitäkin on tosin jo 21 vuotta aikaa
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
No eipä kyllä osannut valmettiin yhdistää ihan heti, kun on jäänyt vielä sellainen mielikuva että ponsse ja timberjack olis vallanneet markkinat täysin. Luulin ettei valmet ole enää edes tehny metsäkoneita sitten valmet jehun, jollaista olen kerran eläessäni päässyt ajamaan palanmatkaa. Siitäkin on tosin jo 21 vuotta aikaa
Hah. todellisuushan on että ponsse ja John deere(timberjack) ovat tekniikkansa puolesta ihan aatamin aikuisia koneita. En ole mikään valmetin konemyyjä, mutta silti. Valmetti on nyt ottanut suomessa harvestereissa melkein ykkös paikan myynnissä. Tuo kone jota ajan on kuukauden ikäinen
No eipä kyllä osannut valmettiin yhdistää ihan heti, kun on jäänyt vielä sellainen mielikuva että ponsse ja timberjack olis vallanneet markkinat täysin. Luulin ettei valmet ole enää edes tehny metsäkoneita sitten valmet jehun, jollaista olen kerran eläessäni päässyt ajamaan palanmatkaa. Siitäkin on tosin jo 21 vuotta aikaa
Hah. todellisuushan on että ponsse ja John deere(timberjack) ovat tekniikkansa puolesta ihan aatamin aikuisia koneita. En ole mikään valmetin konemyyjä, mutta silti. Valmetti on nyt ottanut suomessa harvestereissa melkein ykkös paikan myynnissä. Tuo kone jota ajan on kuukauden ikäinen
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Oze kirjoitti:Hah. todellisuushan on että ponsse ja John deere(timberjack) ovat tekniikkansa puolesta ihan aatamin aikuisia koneita. En ole mikään valmetin konemyyjä, mutta silti. Valmetti on nyt ottanut suomessa harvestereissa melkein ykkös paikan myynnissä. Tuo kone jota ajan on kuukauden ikäinen
Saa pistää melekosen läjän Saabbeja (uusiakin), että tulee sama hinta ja vielä isomman jos vanhoja laittaa
Oze kirjoitti:Hah. todellisuushan on että ponsse ja John deere(timberjack) ovat tekniikkansa puolesta ihan aatamin aikuisia koneita. En ole mikään valmetin konemyyjä, mutta silti. Valmetti on nyt ottanut suomessa harvestereissa melkein ykkös paikan myynnissä. Tuo kone jota ajan on kuukauden ikäinen
Saa pistää melekosen läjän Saabbeja (uusiakin), että tulee sama hinta ja vielä isomman jos vanhoja laittaa
Valmet Moton "lista"hinta on 500 000€. kait ne yrittäjät johonkin 400 000€ saa sen? en muista nyt mitä se isäntä sano tarkaks hinnaks.
Kelit kohdallaan ja cabbe näyttää tältä. Tästä ei ainakaan fiilis enää huonompaan päin mene vaan paranee kummasteen kun rupeaa entistä ehompaa palikkaa menemään paikalleen.
Tänään tarkeni istuskella himassa terassilla! Mittari muuten EI ole missään vaiheessa päivää suoraan auringon porotuksessa:
Sisällä myös passeli keli esim. koiruuksien viilennellä, itseänihän ei tämmöiset pikku lämpöaallot haittaa (piuhan päässä oleva "out" anturi on lattiatasolla, "in" anturi tuossa näytössä itsessään, joka on takkahuoneen pöydällä:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Viimeistä kesälomaviikkoa viedään, mutta fiilistely on ollut sen verran jatkuvaa, ettei ole ehtinyt kuvaakaan tänne laittaa.. syy alla, oli mukava aloittaa loma "uudella" Saabilla.