mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

VKe kirjoitti:Eli toisten omaisuutta saa tärvellä = autojen kylkiä paukutella lommoille.

Saman logiikan mukaan saan paiskoa teidän tönöjenne ikkunoihin kivillä reikiä. Tönöjähän ne vaan on joissa vaan nysväätte ja nukutte.
Mistä sinä nyt tuommoiseen päätelmään tulit? Se, että autoni pikkulommot/naarmut ei itseäni häiritse ei tietääkseni tarkoita sitä, että kuljen ympäri lähiseutujen parkkiksia paukuttelemassa lommoja muiden autoihin ja opetan vielä kersanikin tekemään samoin. Auto on edelleenkin vain käyttöesine johon tulee käytön jälkiä. Parkkipaikkakolhut lasken käytön jäljiksi enkä jaksa niitä murehtia jos semmoisia autooni ilmestyy, tahallista vahingoittamista en hyväksy. Mikä ihme tuossa on niin vaikeeta käsittää?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Minuteman kirjoitti:Siis ajatelkaa herranjumala nyt niitä lapsia!

Lapsethan tottakai saavat tehdä ihan mitä vain pieniin päihinsä pälkähtää, ovathan he vain toivottavasti toistaiseksi keskimääräistä pienempiä ja tyhmempiä Kansalaisia.

Vanhemmillaan ei tietenkään ole yhtään mitään osaa eikä arpaa esim. parkkipaikoilla tapahtuvaan ovillapaukutteluun..

Ei kun annetaan ymmärtää että, meidän pikku muodikkaasti hämmennetty sukupuolineutraali pikku leenapetteri, se on ihan oikein tärvellä meidän Steinerpedagokiikkaa uhkaavaa yksityisomistusta ja vieläpä oikein yksityis-Hyi-Hyi- Autoja.

:mrgreen:
Aivan, eihän se pieni ole edes juridisesti vastuussa yhtään mistään ja vahinkoja sattuu.

V***u, se on vanhempien saamattomuudesta kiinni koko homma. Kersan paikka on takapenkillä ja se lapsilukon käyttö ei ole niin jumalattoman vaikeaa. Ärsyttää tosiaan vielä ne mitä näkee parkkipaikoilla, että pieni 4-vuotias tulee autosta ulos maajussi pirttiin eli ovi lentää auki.

Omassa Poo-pelissa ei ollut yhtään jälkiä kyljissä, kun ostin pirssin -08. Nyt on kuskin puolella takaovessa lommo (viime kesänä) ja etulokasuojassa aika pitkä naarmu (tänä keväänä). Lommon saisi varmaan mankeloitua ja naarmu lähtee myllyttämällä mutta ketuttaa niitä alkaa omasta pussista maksamaan. No, katsois tuossa joskus vaikka, kun saisin hoidettua sen itseaiheutetun jäljen pois takaluukusta :oops:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

V.J.S kirjoitti:
VKe kirjoitti:Eli toisten omaisuutta saa tärvellä = autojen kylkiä paukutella lommoille.

Saman logiikan mukaan saan paiskoa teidän tönöjenne ikkunoihin kivillä reikiä. Tönöjähän ne vaan on joissa vaan nysväätte ja nukutte.
Mistä sinä nyt tuommoiseen päätelmään tulit? Se, että autoni pikkulommot/naarmut ei itseäni häiritse ei tietääkseni tarkoita sitä, että kuljen ympäri lähiseutujen parkkiksia paukuttelemassa lommoja muiden autoihin ja opetan vielä kersanikin tekemään samoin. Auto on edelleenkin vain käyttöesine johon tulee käytön jälkiä. Parkkipaikkakolhut lasken käytön jäljiksi enkä jaksa niitä murehtia jos semmoisia autooni ilmestyy, tahallista vahingoittamista en hyväksy. Mikä ihme tuossa on niin vaikeeta käsittää?
Eikun katsos kun homma menee näin:
Olet eri mieltä jonkun toisen kanssa -> olet hänen mielestään automaattisesti väärässä. Ja kun mielipiteesi on väärä, olet julkisesti foorumiteloitettavissa ja kaikki omaisuutesi on yhteistä ruokaa, jonka voi raiskata kuin etnisissä puhdistuksissa konsanaan.
Lääkkeet?
:lol:
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Minä voisin kuvitella, mikäli minulla olisi virheetön, uuden karhea auto alla ja vielä suht kalliskin ja siihen ilmestyisi parkkipaikalla naarmuja / kolhuja niin kyllä minua vituttaisi kuin pientä oravaa, jolla olis käpy jäässä. Mutta olen kuitenkin ajellut aina vanhoilla halvoilla pirsseillä, niin niitten kanssa ei ole niin maailmanloppu tulossa jos joku naarmu tai kolhu tulisi. Ihme tuuria on kyllä parkkipaikoilla ollut kun en ole vielä yhtään jälkeä saanut autoihini. Tonttuun olisi tarkoitus vielä tälle kesälle laittaa toinen lokari uusiksi ja myllyttää koko pirssi viimeisen päälle kunnolla. Sen jälkeen jos tulee kolhuja niin sitten mahdollisesti voisi vitutus iskeä. Hirveen tarkka en ole ulkonäön suhteen ollut, itselle on ollut aina pääasia että tekniikka on tip top kunnossa. Muistan kun mulla oli 90-luvulla pick-up Isuzu ja kotipihalle ajaessani yritin tehdä todella näyttävän käsijarrukäännöksen, kun tie oli niin liukkaan näköinen. No sehän venähti vähän pitkäksi ja niinhän siinä kävi että kylki jysähti pihakoivuun peräpäästä :lol: Yllättävän pieni jälki siitä jäi ja tilanteen todettuani alkoi vaan naurattaa niin pirusti :lol: :lol: :lol:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja janski »

Tänäänkin vituttaa kaikki...
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

ysitonnari93 kirjoitti:Minä voisin kuvitella, mikäli minulla olisi virheetön, uuden karhea auto alla ja vielä suht kalliskin ja siihen ilmestyisi parkkipaikalla naarmuja / kolhuja niin kyllä minua vituttaisi kuin pientä oravaa, jolla olis käpy jäässä. Mutta olen kuitenkin ajellut aina vanhoilla halvoilla pirsseillä, niin niitten kanssa ei ole niin maailmanloppu tulossa jos joku naarmu tai kolhu tulisi. Ihme tuuria on kyllä parkkipaikoilla ollut kun en ole vielä yhtään jälkeä saanut autoihini. Tonttuun olisi tarkoitus vielä tälle kesälle laittaa toinen lokari uusiksi ja myllyttää koko pirssi viimeisen päälle kunnolla. Sen jälkeen jos tulee kolhuja niin sitten mahdollisesti voisi vitutus iskeä. Hirveen tarkka en ole ulkonäön suhteen ollut, itselle on ollut aina pääasia että tekniikka on tip top kunnossa. Muistan kun mulla oli 90-luvulla pick-up Isuzu ja kotipihalle ajaessani yritin tehdä todella näyttävän käsijarrukäännöksen, kun tie oli niin liukkaan näköinen. No sehän venähti vähän pitkäksi ja niinhän siinä kävi että kylki jysähti pihakoivuun peräpäästä :lol: Yllättävän pieni jälki siitä jäi ja tilanteen todettuani alkoi vaan naurattaa niin pirusti :lol: :lol: :lol:

noh käyhän se näinkin :mrgreen:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
vfr
"Hölösuu"
Viestit: 2033
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 21:06
Paikkakunta: veikkola

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja vfr »

Kesäloma alkais olla lusittu ja maanantaina töihin.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Hieman outoa kaksinaismoralismia ilmassa...

Taannoisessa tapauksessa eräs henkilö oli leikkisästi tokaissut vetävänsä hoitohenkilökuntaa ja potilastovereita turpaan jos olot eivät parane - Tämä tuomittiin varsin moniäänisesti ja asiaa jeesusteltiin oikein kunnolla.

Nyt viimeisessä tapauksessa useampikin henkilö uhkaa ruumillisella väkivallalla kaikkia jotka tohtivat vahingossa jättää jäljen heidän autoihinsa... missä on jeesustelijat... kysyn vaan?

Hoitohenkilökunnan koskemattomuutta leikkisienkin uhkausten suhteen puolusteltiin sillä että he tekevät työtään... mitä jos kolhijakin tekee työtään? Hänhän saattaa olla taksikyyppari, poliisi, palomies, ambulanssikuski, jakeluautokuski tms... ja tekeehän kotiäitikin työtään päiväsaikaan käydessään tenavien kanssa kaupassa. Työtapaturmahan se on kolhukin siinä missä on myös perseelleen toteutettu hoito ja sietämättömät olosuhteetkin... tekevälle sattuu, jos ei mitään tee niin ei voi tulla vahinkojakaan. Missä jeesustelut... häh?

Tästähän päästään päätelmään että auton maalipinta on arvokkaampi kuin parhaassa iässään olevan veronmaksajan terveyden palauttaminen säädylliseen kuntoon säädyllisissä oloissa.

On teillä arvokkaita autoja :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

9-5T kirjoitti:
Jussi kirjoitti:Nyt viimeisessä tapauksessa useampikin henkilö uhkaa ruumillisella väkivallalla kaikkia jotka tohtivat vahingossa jättää jäljen heidän autoihinsa... missä on jeesustelijat... kysyn vaan?
Minun mielipiteeni on sama kuin aiemminkin eli väkivaltaa tai sillä uhkailua ei tule hyväksyä edes auton kolhimisessa.

juurikin näin ...

väkivalta ei ole ratkaisu, tosin itsepuollustus tilanteessa olen joutunut käyttämäänn ... mutta siinäkään en ole lyönyt ...
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Rene-Rane kirjoitti:
9-5T kirjoitti:
Jussi kirjoitti:Nyt viimeisessä tapauksessa useampikin henkilö uhkaa ruumillisella väkivallalla kaikkia jotka tohtivat vahingossa jättää jäljen heidän autoihinsa... missä on jeesustelijat... kysyn vaan?
Minun mielipiteeni on sama kuin aiemminkin eli väkivaltaa tai sillä uhkailua ei tule hyväksyä edes auton kolhimisessa.

juurikin näin ...

väkivalta ei ole ratkaisu, tosin itsepuollustus tilanteessa olen joutunut käyttämäänn ... mutta siinäkään en ole lyönyt ...
Potkin vain munille ja nappasin käsilukkoon ja kunnon kuristukseen. Mutta en lyönyt. :D
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Azanovix kirjoitti:
9-5T kirjoitti:
Jussi kirjoitti:Nyt viimeisessä tapauksessa useampikin henkilö uhkaa ruumillisella väkivallalla kaikkia jotka tohtivat vahingossa jättää jäljen heidän autoihinsa... missä on jeesustelijat... kysyn vaan?
Minun mielipiteeni on sama kuin aiemminkin eli väkivaltaa tai sillä uhkailua ei tule hyväksyä edes auton kolhimisessa.


Potkin vain munille ja nappasin käsilukkoon ja kunnon kuristukseen. Mutta en lyönyt. :D
potkut pois ja kuristuksen siaan pään kunnollinen lattiaa vasten painaminen, ja sitte poliisiote selän taakse ... silleesti "tosin ammuin vain 4 kertaa 45. päähän, en lyönyt" :mrgreen:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Rene-Rane kirjoitti:
ysitonnari93 kirjoitti:Minä voisin kuvitella, mikäli minulla olisi virheetön, uuden karhea auto alla ja vielä suht kalliskin ja siihen ilmestyisi parkkipaikalla naarmuja / kolhuja niin kyllä minua vituttaisi kuin pientä oravaa, jolla olis käpy jäässä. Mutta olen kuitenkin ajellut aina vanhoilla halvoilla pirsseillä, niin niitten kanssa ei ole niin maailmanloppu tulossa jos joku naarmu tai kolhu tulisi. Ihme tuuria on kyllä parkkipaikoilla ollut kun en ole vielä yhtään jälkeä saanut autoihini. Tonttuun olisi tarkoitus vielä tälle kesälle laittaa toinen lokari uusiksi ja myllyttää koko pirssi viimeisen päälle kunnolla. Sen jälkeen jos tulee kolhuja niin sitten mahdollisesti voisi vitutus iskeä. Hirveen tarkka en ole ulkonäön suhteen ollut, itselle on ollut aina pääasia että tekniikka on tip top kunnossa. Muistan kun mulla oli 90-luvulla pick-up Isuzu ja kotipihalle ajaessani yritin tehdä todella näyttävän käsijarrukäännöksen, kun tie oli niin liukkaan näköinen. No sehän venähti vähän pitkäksi ja niinhän siinä kävi että kylki jysähti pihakoivuun peräpäästä :lol: Yllättävän pieni jälki siitä jäi ja tilanteen todettuani alkoi vaan naurattaa niin pirusti :lol: :lol: :lol:

noh käyhän se näinkin :mrgreen:
Varsinainen rallikuski :mrgreen:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
twirl
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 21:31
Paikkakunta: Mikkeli/Ristiina

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja twirl »

Voi että osaa v****aa ja ahistaa maata sairaalassa turhan panttina jonkun munuais arvon korkeuden vuoksi..

toinen lääkärikin oli sitä mieltä että kotona voisi yhtä hyvin olla kun muuten kunnossa mutta munuais arvo 3kertainen maksiarvoon nähde.. mutta ei suostunut osasto lääkäri kotia laskemaan :(
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Jussi kirjoitti:Hieman outoa kaksinaismoralismia ilmassa...
... henkilö oli leikkisästi tokaissut vetävänsä hoitohenkilökuntaa ja potilastovereita turpaan ...

Nyt viimeisessä tapauksessa useampikin henkilö uhkaa ruumillisella väkivallalla kaikkia jotka tohtivat vahingossa jättää jäljen heidän autoihinsa...

Tästähän päästään päätelmään että auton maalipinta on arvokkaampi kuin parhaassa iässään olevan veronmaksajan terveyden palauttaminen säädylliseen kuntoon säädyllisissä oloissa.

On teillä arvokkaita autoja :)
Minua opastettiin, että tämä on autofoorumi, jossa ilmeisimmin naarmuton auto on prioriteeteissa huomattavasti korkeammalla kuin oma tai muiden henkinen ja fyysinen hyvinvointi ja päinvastoin väittäminen on jeesustelua :D Eli koitappas Jussikin nyt vaan ottaa opiksesi ja ole kunnon autofoorumilainen :wink:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5397
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja VKe »

Te ootte niin oikeessa ja me ollaan niin väärässä.
Sininen Saab 9-3, '99
Lukittu