Mitä näit liikenteessä tänään topic
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
oli joku laittanu punaisen OG900 5d:n heikkoon malliin hämeenkyrös osaran risteyksen paikkeilla olevan kiertotien päässä. Siinähän on 50:n rajoitus - jäljestä päätellen vauhtia ainaki tuplat ollut...
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2625
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Siili yllättäen mennä köpötteli maantietä pitkin 80 - alueella juuri minun kaistalla, mutta kerkesin väistää eikä ollut vastaantulijoitakaan, joten pikku veijari selvisi hengissä tien toiselle puolelle
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Työpaikan lähistöllä niitä näkee joskus 5-8kpl päiväs.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Jotain myyriä tms. kipitteli kanssa tänään maantien yli justiinsa nenän edestä/takaa. "Etupartion" siimahäntää piti väistää ihan tosissaan vastaantulevien kaistalle (joka oli tietysti täynnä rekkoja yms autoja ja aiheutin ainakin 8 auton ketjukolarin poistuen tietysti itse paikalta ) , ihan varma en ole, mutta taisi säästyä osumalta vaikka "yli" ajettiinkin. Taustapeilistä katsoin kun tuon ensimmäisen perässä tielle kipitti vielä ainakin 3-4 myyrää, mikälie joukkomuutto ollut meneilläänysitonnari93 kirjoitti:Siili yllättäen mennä köpötteli maantietä pitkin 80 - alueella juuri minun kaistalla, mutta kerkesin väistää eikä ollut vastaantulijoitakaan, joten pikku veijari selvisi hengissä tien toiselle puolelle
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Tiivitaavia Skodan jossa oli jännän väriset vilkut maskin takana
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Jos nyt taustapeilistä näin oikein niin 9-3 TurboX sedanin, makea peli
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Kuolleen kissan. Töitten puolesta oli otettava mukaan ja haudattava. Omistajasta ei tietoa.
#4818
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Turun motarilla Helsinkiin päin jossain Lohjan jälkeen olin kolaripaikalla avustamassa. Audi A3 oli osunut oikealle alamäkeen kaartavassa kurvissa vasemman reunan kaiteeseen juuri ennen siltaa ja pysähtynyt keula rutussa sillan kaiteen loppukohtaan puoliksi ajoradalle. Yksi toinen auto oli jo pysähtynyt kohdalle oikealle pientareelle, liekö ollut osallinen tapahtumassa. Pääsin itse ohi ja pysäytin vähän kauemmas.
A3 oli keula rutussa ja nesteet alla, mutta kolmihenkinen perhe oli pystyssä ja päällisin puolin kunnossa ja apua oli jo ehditty hälyttää. Kolariauto oli jäänyt vaaralliseen paikkaan sillan kohdalle ohituskaistalle. Lähdin kolariauton varoituskolmion kanssa varoittamaan lähestyvää liikennettä. Ollessani matkalla syntyi jo hurjan näköisiä tilanteita kun vasenta kaistaa kovaa ajaneet jarruttivat kurvissa. Muutama auto heittelehti siihen malliin, että ei paljoa varmaan puuttunut uudesta törmäyksestä. Vein kolmion parin sadan metrin päähän tien vasempaan reunaan ja hyppäsin keskikaiteen taakse josta sitten viittilöin lähestyville autoille. Suurin osa pudotti nopeutta heti tai vaihtoi oikealle kaistalle kun näki viittilöintini. Osalla oli hitaat varsin hitaat reaktiot ja lähtipä joku vielä kohdallani ohittamaan kiivaasta viittomisesta huolimatta. Poliisikin tuli paikalle ja perään pian paloauto sekä ambulanssi. Poliisi ei tullut antamaan ohjeita eikä järjestänyt itse mitään varoittajaa paikalle. Näytti että viranomaisten autot pysähtyivät kolariauton taakse sillalle. Myöhemmin tuli vielä hinausauto ja näin poliisin mittailevan kaiteeseen osumakohtaa.
Meinasin lähteä jo kysymään, että riittääkö varoituskolmio ja voinko jatkaa matkaani. Tilanne tuntui kuitenkin niin vaaralliselta, etten katsonut siitä voivani lähteä. Varsinkin vasenta kaistaa ohittaville autoille tilanne oli sellainen että tie kaarsi mäen päältä oikealle alamäkeen, eikä kolaripaikalla olevan paloauton sijainnista voinut heti nähdä kummalla puolella tietä se on, eikä varsinkaan sitä että vasen ajokaista oli ainakin osin tukossa.
Varoitin sitten lähestyvää liikennettä yli puoli tuntia kunnes huomasin, että paloauto lähti pois. Yksi keltaliivinen oli vielä sillankaiteella. Kävelin sinnepäin ja huomasin viranomaisten jo poistuneen, keltaliivinen oli tielaitoksen mies joka siivoili puskurinpalasia. Totesin tien olevan vapaa ja jatkoin matkaa. Vähän jäi ristiriitainen fiilis, ei ohjeita, ei lupaa lopettaa avustaminen, ei kiitosta. Pääasia tietysti oli ettei kukaan loukkaantunut, eikä lisäkolareita syntynyt.
A3 oli keula rutussa ja nesteet alla, mutta kolmihenkinen perhe oli pystyssä ja päällisin puolin kunnossa ja apua oli jo ehditty hälyttää. Kolariauto oli jäänyt vaaralliseen paikkaan sillan kohdalle ohituskaistalle. Lähdin kolariauton varoituskolmion kanssa varoittamaan lähestyvää liikennettä. Ollessani matkalla syntyi jo hurjan näköisiä tilanteita kun vasenta kaistaa kovaa ajaneet jarruttivat kurvissa. Muutama auto heittelehti siihen malliin, että ei paljoa varmaan puuttunut uudesta törmäyksestä. Vein kolmion parin sadan metrin päähän tien vasempaan reunaan ja hyppäsin keskikaiteen taakse josta sitten viittilöin lähestyville autoille. Suurin osa pudotti nopeutta heti tai vaihtoi oikealle kaistalle kun näki viittilöintini. Osalla oli hitaat varsin hitaat reaktiot ja lähtipä joku vielä kohdallani ohittamaan kiivaasta viittomisesta huolimatta. Poliisikin tuli paikalle ja perään pian paloauto sekä ambulanssi. Poliisi ei tullut antamaan ohjeita eikä järjestänyt itse mitään varoittajaa paikalle. Näytti että viranomaisten autot pysähtyivät kolariauton taakse sillalle. Myöhemmin tuli vielä hinausauto ja näin poliisin mittailevan kaiteeseen osumakohtaa.
Meinasin lähteä jo kysymään, että riittääkö varoituskolmio ja voinko jatkaa matkaani. Tilanne tuntui kuitenkin niin vaaralliselta, etten katsonut siitä voivani lähteä. Varsinkin vasenta kaistaa ohittaville autoille tilanne oli sellainen että tie kaarsi mäen päältä oikealle alamäkeen, eikä kolaripaikalla olevan paloauton sijainnista voinut heti nähdä kummalla puolella tietä se on, eikä varsinkaan sitä että vasen ajokaista oli ainakin osin tukossa.
Varoitin sitten lähestyvää liikennettä yli puoli tuntia kunnes huomasin, että paloauto lähti pois. Yksi keltaliivinen oli vielä sillankaiteella. Kävelin sinnepäin ja huomasin viranomaisten jo poistuneen, keltaliivinen oli tielaitoksen mies joka siivoili puskurinpalasia. Totesin tien olevan vapaa ja jatkoin matkaa. Vähän jäi ristiriitainen fiilis, ei ohjeita, ei lupaa lopettaa avustaminen, ei kiitosta. Pääasia tietysti oli ettei kukaan loukkaantunut, eikä lisäkolareita syntynyt.
9-3 SC 2.0T XWD A6 Vector -09
Menneisyydessä: 9-3 1.9 TiDS -08, 9-3 2.0t -02, 900i -86 ... ja jotain ajoneuvoja
Menneisyydessä: 9-3 1.9 TiDS -08, 9-3 2.0t -02, 900i -86 ... ja jotain ajoneuvoja
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Mepis kirjoitti:Turun motarilla Helsinkiin päin jossain Lohjan jälkeen olin kolaripaikalla avustamassa. Audi A3 oli osunut oikealle alamäkeen kaartavassa kurvissa vasemman reunan kaiteeseen juuri ennen siltaa ja pysähtynyt keula rutussa sillan kaiteen loppukohtaan puoliksi ajoradalle. Yksi toinen auto oli jo pysähtynyt kohdalle oikealle pientareelle, liekö ollut osallinen tapahtumassa. Pääsin itse ohi ja pysäytin vähän kauemmas.
A3 oli keula rutussa ja nesteet alla, mutta kolmihenkinen perhe oli pystyssä ja päällisin puolin kunnossa ja apua oli jo ehditty hälyttää. Kolariauto oli jäänyt vaaralliseen paikkaan sillan kohdalle ohituskaistalle. Lähdin kolariauton varoituskolmion kanssa varoittamaan lähestyvää liikennettä. Ollessani matkalla syntyi jo hurjan näköisiä tilanteita kun vasenta kaistaa kovaa ajaneet jarruttivat kurvissa. Muutama auto heittelehti siihen malliin, että ei paljoa varmaan puuttunut uudesta törmäyksestä. Vein kolmion parin sadan metrin päähän tien vasempaan reunaan ja hyppäsin keskikaiteen taakse josta sitten viittilöin lähestyville autoille. Suurin osa pudotti nopeutta heti tai vaihtoi oikealle kaistalle kun näki viittilöintini. Osalla oli hitaat varsin hitaat reaktiot ja lähtipä joku vielä kohdallani ohittamaan kiivaasta viittomisesta huolimatta. Poliisikin tuli paikalle ja perään pian paloauto sekä ambulanssi. Poliisi ei tullut antamaan ohjeita eikä järjestänyt itse mitään varoittajaa paikalle. Näytti että viranomaisten autot pysähtyivät kolariauton taakse sillalle. Myöhemmin tuli vielä hinausauto ja näin poliisin mittailevan kaiteeseen osumakohtaa.
Meinasin lähteä jo kysymään, että riittääkö varoituskolmio ja voinko jatkaa matkaani. Tilanne tuntui kuitenkin niin vaaralliselta, etten katsonut siitä voivani lähteä. Varsinkin vasenta kaistaa ohittaville autoille tilanne oli sellainen että tie kaarsi mäen päältä oikealle alamäkeen, eikä kolaripaikalla olevan paloauton sijainnista voinut heti nähdä kummalla puolella tietä se on, eikä varsinkaan sitä että vasen ajokaista oli ainakin osin tukossa.
Varoitin sitten lähestyvää liikennettä yli puoli tuntia kunnes huomasin, että paloauto lähti pois. Yksi keltaliivinen oli vielä sillankaiteella. Kävelin sinnepäin ja huomasin viranomaisten jo poistuneen, keltaliivinen oli tielaitoksen mies joka siivoili puskurinpalasia. Totesin tien olevan vapaa ja jatkoin matkaa. Vähän jäi ristiriitainen fiilis, ei ohjeita, ei lupaa lopettaa avustaminen, ei kiitosta. Pääasia tietysti oli ettei kukaan loukkaantunut, eikä lisäkolareita syntynyt.
totta, mutta esimerkillistä toimintaa
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Joku räkänokka tuli mutkatiellä melko kiireen vilkkaan puskuriin kiinni, ei vissiin se 30km/h rajoitusmerkannut mitään. Tämän jälkeen oli hieman humpaamalla puskurissa, kun oli 50km/h samalla mutkatiellä. Sen jälkeen tuleekin risteys, loivemmat mutkat tiessä ja 60km/h. Ja eroa tuli joka mutkassa, ei vissiin ollut kanttia painaa mutkiin sitä kuutta kymppiä, Volvolla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Ilmoitathan tuonne http://www.karkurit.fi/Kimm-o kirjoitti:Kuolleen kissan. Töitten puolesta oli otettava mukaan ja haudattava. Omistajasta ei tietoa.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Nyt on ilmoitettu.qaw kirjoitti:Ilmoitathan tuonne http://www.karkurit.fi/
#4818
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Useampia asioita näkynyt tänään.
1. "Varikolle" Eskilstunan liepeillä traktoria viittilöineen ruåtsalaisen moottoripyöräpoliisin. Konstaapeli Juho Hautala tyrkkäsi selkeällä Suomen kielellä pit-stopin hinnaksi 2000SEK (111@100km/h)
2. NG-femmoja pari (TiD4:n perässä ajelin tovin) ja joku toinen parkkiksella
3. Vastaan ajoi myös maskeerattu NG9-5 farkku
4. 9-3X 2.0T Biopower, komia oli "livenä", etenkin valkoisena.
5. Monta NG9-3 avoa näkynyt
jne....
1. "Varikolle" Eskilstunan liepeillä traktoria viittilöineen ruåtsalaisen moottoripyöräpoliisin. Konstaapeli Juho Hautala tyrkkäsi selkeällä Suomen kielellä pit-stopin hinnaksi 2000SEK (111@100km/h)
2. NG-femmoja pari (TiD4:n perässä ajelin tovin) ja joku toinen parkkiksella
3. Vastaan ajoi myös maskeerattu NG9-5 farkku
4. 9-3X 2.0T Biopower, komia oli "livenä", etenkin valkoisena.
5. Monta NG9-3 avoa näkynyt
jne....
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Kauhee kaahari! Eikö yhtään ees pelottanu, että Vollesta putoo renkaat tai ikkunat tai jotain tollasessa vauhdissa?V.J.S kirjoitti:Useampia asioita näkynyt tänään.
1. "Varikolle" Eskilstunan liepeillä traktoria viittilöineen ruåtsalaisen moottoripyöräpoliisin. Konstaapeli Juho Hautala tyrkkäsi selkeällä Suomen kielellä pit-stopin hinnaksi 2000SEK (111@100km/h)
2. NG-femmoja pari (TiD4:n perässä ajelin tovin) ja joku toinen parkkiksella
3. Vastaan ajoi myös maskeerattu NG9-5 farkku
4. 9-3X 2.0T Biopower, komia oli "livenä", etenkin valkoisena.
5. Monta NG9-3 avoa näkynyt
jne....