http://www.st1.fi/index.php?id=44
Pelastetaan V-power
Pelastetaan V-power
Suomessa myydään Kunnon Bensaa (tm) - toistaiseksi. ST1 ostaa Shellin asemat ja Kunnon Bensan (tm) tulevaisuus on epävarma. Tästä linkistä voit lähettää palautetta ästeeygöselle (ja vaikka toivoa että Kunnon Bensaa (tm)) saisi jatkossakin
http://www.st1.fi/index.php?id=44
 
			
			
									
									http://www.st1.fi/index.php?id=44
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
						- 
				DIggItaLLr
 - "Hölösuu"
 - Viestit: 1437
 - Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
 - Paikkakunta: Suomen Miami
 
Re: Pelastetaan V-power
Uutisen mukaan St1 ostaa koko shell brändin, jalostamon, yms.
-> shell asemat pysyvät shell asemina -> Vpoweria ja helixiä saa edelleenkin kaupan jälkeen.
			
			
									
									
						-> shell asemat pysyvät shell asemina -> Vpoweria ja helixiä saa edelleenkin kaupan jälkeen.
Re: Pelastetaan V-power
Ei pelasteta. Minä en pidä V-poverista 
 ... 
 ... 
			
			
									
									
						Re: Pelastetaan V-power
Mikäs on kytkös Saabin ja St1:n välillä? Näkyvyyttä on ollut ja eipä se jää epäselväksi nykyisilläkään sivuilla... Hyvä niin!  
			
			
									
									96 V4 1980 || G12 740Le xDrive -16 || Polestar 2 -23 || R 1200 GS Adventure -12
						Re: Pelastetaan V-power
Tämä rupesi kiinnostaa enemmän sillä käytän nykyään ainakin 95% ST1-asemia. Mitäs etuja sieltä on saatavilla?Mimmi kirjoitti:Kytkös on kuten klubinkin kanssa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
						9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Pelastetaan V-power
Sitä odotellessaMimmi kirjoitti:Seuraavassa Saabistissa voi olla jotain tietoa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
						9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Pelastetaan V-power
Siis eihän ST1 osta Shellejä vaan ST1:n suurin omista ostaa ne omalle yritykselleen.
			
			
									
									
						Re: Pelastetaan V-power
Entisillä shell asemilla täällä ainakin lukee nyt ST1 ja lisää shellejä häipyy putsvek katoaa.Jarno kirjoitti:Siis eihän ST1 osta Shellejä vaan ST1:n suurin omista ostaa ne omalle yritykselleen.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
						Re: Pelastetaan V-power
Ei kai sillä ole suurta merkitystä mitä aseman katolla lukee siihen että kuka ne omistaa. Nytkin Shell on antanut uudelle omistajalle luvan käyttää Shellin logoa viisi vuotta. Tuskin senkään jälkeen omistaja sinne omaa nimeään laittaa.core2 kirjoitti:Entisillä shell asemilla täällä ainakin lukee nyt ST1 ja lisää shellejä häipyy putsvek katoaa.Jarno kirjoitti:Siis eihän ST1 osta Shellejä vaan ST1:n suurin omista ostaa ne omalle yritykselleen.
Re: Pelastetaan V-power
Jarno kirjoitti:Siis eihän ST1 osta Shellejä vaan ST1:n suurin omista ostaa ne omalle yritykselleen.
Jossain on sitten ristiriitaista tiedotusta näin kirjoitti Ylen uutiset syyskuun alussa.YLE Uutiset.fi kirjoitti:Öljy-yhtiö Shellin Ruotsin ja Suomen liiketoiminnot ovat menossa ST1:lle. Ruotsin television SVT:n mukaan yhtiö kertoi torstaina työntekijöillensä, että se käy neuvotteluja ST1:n kanssa.
Ja uutinen oli myös ruotsin SVT1 suomenkielisissä uutisissa.
No voihan tietysti olla niin, että on tullut mutkia ja kiviä eteen kesken matkan.
EU:kin voi pistää hanttiin, kaupanteossa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
						Re: Pelastetaan V-power
Ja niille, jotka eivät jaksa selata noita läpi, pieni tiivistys: Keele Oy, joka on myös St1:n taustalla häärimässä, on ostanut Shellin Suomen ja Ruotsin toiminnot joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Ilmeisesti kuitenkin Kilpailuviraston hyväksyntää odotetaan?
			
			
									
									
						Re: Pelastetaan V-power
Ok. Se on sit sinettiä vaille, puuttuu vain tää: Kauppa edellyttää kilpailuviranomaisten hyväksyntää.
Mutta jos kauppa menee läpi niin sitten vaan ST1:nen tuomaan RE:85 ruotsiin ja selittämään mitä se on ja mistä se tehdään, olen kysellyt joiltakin täällä siitä aineesta eikä kukaan tiedä mitään ei kunnan ympäristöpoliitikkokaan, kun sanoin et se valmistetaan jätteistä vastas isolla hymyilevällä suullaan (nätti likka) et sehän onkin erinomainen idea, vähän ne täällä tietävät mitä muissa pohjoismaissa tapahtuu.
Mutta saisikohan tää RE85 lupaa ruotsissa???
			
			
									
									Mutta jos kauppa menee läpi niin sitten vaan ST1:nen tuomaan RE:85 ruotsiin ja selittämään mitä se on ja mistä se tehdään, olen kysellyt joiltakin täällä siitä aineesta eikä kukaan tiedä mitään ei kunnan ympäristöpoliitikkokaan, kun sanoin et se valmistetaan jätteistä vastas isolla hymyilevällä suullaan (nätti likka) et sehän onkin erinomainen idea, vähän ne täällä tietävät mitä muissa pohjoismaissa tapahtuu.
Mutta saisikohan tää RE85 lupaa ruotsissa???
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
						Re: Pelastetaan V-power
Jos ei ruotsalaiset virkamiehet ole juurikaan tyhmempiä kuin suomalaiset, niin varmaan saa aika helpostikin?core2 kirjoitti: Mutta saisikohan tää RE85 lupaa ruotsissa???
Re: Pelastetaan V-power
Joo totta, mutta niitten äijien ja akkojen siellä pääkallopaikalla on ekaksAzanovix kirjoitti:Jos ei ruotsalaiset virkamiehet ole juurikaan tyhmempiä kuin suomalaiset, niin varmaan saa aika helpostikin?core2 kirjoitti: Mutta saisikohan tää RE85 lupaa ruotsissa???
opittava tietämään mitä se on ennen ku voivat antaa sen luvan siihen käyttöön.
Tämä jää ST1:sen huoleksi mun mielestäni ja hakea sitä lupaa RE:n myyntiin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.