Ei kait siitä lämpömittarista mitään (kai se tuossakin nousee noille tienoon, ennenkö syyläriflekti käynnistyy?), mutta "Loistava kone ja näyttävä yksilö Saksasta" omaa kuvissa Eestin kilvet .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Turbolag kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole ikinä noussut yli puolenvälin tossa asteikolla, tiedä sitten.
En sitä minäkään muista havainneeni, mutta en muista myöskään tilannetta, jossa olisi syytä ollut. Äkkiseltään ei vaan näytä omaan silmään pahalta, kun kaikissa aiemmissa Saabeissa vastaava viisari on ollut ihan oikea lämpömittari ja kertonut totuuden, joka joskus on termarin raja-arvoakin korkeampi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Ei nyt ollut kolkki, mut 2 kertaa olen nähnyt kun lämpömittari noussut satkussa yli puolenvälin, toisella kerralla korkkas vesipumppu, toisella flektin rele...
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Money For Nothing kirjoitti:Ei nyt ollut kolkki, mut 2 kertaa olen nähnyt kun lämpömittari noussut satkussa yli puolenvälin, toisella kerralla korkkas vesipumppu, toisella flektin rele...
Tupliksessa ainakin mulla kesällä ominaisuus, jota voi hillitä ajamalla kovempaa. Kylmemmässä viisari jääkin sitten roikkumaan sinne kello neljän hujakoille.
Porukoideni vanha auto, hankkivat tuolta vuotta uudemman automaatti ysiviitosen tilalle. Tuota autoa voi kyllä todellakin suositella jos vähänkään sattuu kiinnostusta löytymään. Palveli pari vuotta todella luotettavasti niinkuin laadukkaan auton pitääkin, ei todellakaan mitään ongelmia ja huollot tehtiin merkkipajalla. Pinnassa oli aina kunnon vaha, ja autoa muutenkin pidettiin todella hyvin.
#6289
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98