Noihin Hi-Fi -vehkeisiin liittyen niin mistäköhän voisi löytää virtalähteen meitsin vm. 1990-1991 Akain kasettidekille, laite on todella vähän käytetty, ja oli aikanaan ihan kohtalaisen kalliskin, ja ehkä jotain keskitasoa laadultaakin (tjmsp)? Aikanaan käytin sen korjaamolla jossa tylysti tuomitsivat ettei kannata korjata tuonmerkkistä kun varaosat on niin turkasen kalliita, ja on ollut pölysuojattuna viimeiset >15v.
C-kasettejakin olisi sellaiset 300-400kpl tuota varten (ja uusia metallinauhojakin tallentamistarkoitukseen ).
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Onko tuollaisella jotain arvoakin vielä, tossa nimittäin isännän melkein samanlainen SD1000 kasettisoitin vieressä, päällä on Sansuin stereo receiver 331L radio, joka on kyllä vielä kovassa käytös.
Onko tuollaisella jotain arvoakin vielä, tossa nimittäin isännän melkein samanlainen SD1000 kasettisoitin vieressä, päällä on Sansuin stereo receiver 331L radio, joka on kyllä vielä kovassa käytös.
Tuohon en osaa kyllä sanoa, kun ei ole muuten tullut noin vanhoja vehkeitä harrastettua. Mutta olisko Mawerickilla enempi tietoa, kun hänellä oli koko räkillinen Maranzeja tuossa aiemmin?
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Täällä mä käyn välillä hintoja vertailemassa: http://www.classicaudio.fi/fi/
Tuolta löytyy aina sivun alareunasta myös samaan kategoriaan kuuluvat jo myydyt laitteet, jossa on enemminkin valikoimaa.
Lahti411 kirjoitti:Täällä mä käyn välillä hintoja vertailemassa: http://www.classicaudio.fi/fi/
Tuolta löytyy aina sivun alareunasta myös samaan kategoriaan kuuluvat jo myydyt laitteet, jossa on enemminkin valikoimaa.
Oho! Eipä ole täällä mehtäperällä tuollaista liikettä. Minun varaston hyllyyn jäänyt Pioneer A 656 vahvistin on jo klassikko sekin Eipä kannata hävittää, vaan viedä huoltoon kun pieni vika jossain. Käynnistyminen kestää 2-3 minuuttia 7 sekunnin sijaan. Soipi ihan puhtaasti. Kyllä se pesee tuon uuden pioneerin kotiteatteriviritinvahvistimen mennen tullen, joka onkin ollut pettymys
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Lahti411 kirjoitti:
On muuten aivan helkutin hieno! Mikäs ton mallin nimi on? Laitas vielä joku yleiskuva tuosta.
Otinpa oikein asiaksi ottaa lisäkuvia kunnon kameralla (= vähän paremmalla kuin Nokia) samalla kun pujottelin radion virtajohtoineen hyllystä ja sijoitin sivupöydälle paraatipaikalle. Ensimmäisessä kuvassa näkyy vielä toinen kirpputorilta löydetyistä Philipsin laatukaiuttimista
Monipuoliset liitännät
Olisikohan tuo Luxoretta sitten se malli?
Laitetaanpas vielä kunnolliset kuvat tuosta high-fidelity-laitteistostakin
(näkyy siellä kesän osittainen pelastajakin)
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Laita ny hyvä mies ees pressu sinne alle, vaikka sinkitty nykyauto onkin.
Ei tarvitse laittaa, koska avo joutuu olemaan talon nurkalla ulkosalla (autopressulla huputettuna) vain kaksi viikkoa. Sen jälkeen vapautuu lämmin autotalli toisen projektin valmistuttua avon käyttöön.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752