Enpä taida tehdä tänäänkään sille mitään ja ilmeisesti mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin eipä sille huomennakaan tarvi muuta tehdä kuin ajaa Odotellaan tässä 300000 kilsan täyttymistä matkamittariin ja sen myötä niitä isompia remppoja. Mitä minä nyt sille sitten tekisin kun se mahdollinen kytkinremppakin olis vasta n.30000 kilsan päässä Lämppärin moottori pitää hiukan ääntä yli 20 asteen pakkasessa, et se saataisi mennä vaihtoon kohtapuoliin. Mut ei tässä auta kuin tankata ja ajella menemään odotellessa
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Vaihdoin pari parempaa rengasta eteen. Oli vain niin ruosteiset vanteet niissä että piti ottaa alkuperäiset pikkukapselit pois ja laittaa kokopeittävät tilalle.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Tein tupliksesta talviauton ja vaihdoin nastat alle. Enpähän ole pitkään aikaan yhtä huonoilla renkailla ajanut: pitoa ei ole mihinkään suuntaan ja melu on aivan kamala. Jotkut pinnatut paskat. Mutta eivät myöskään maksaneet mitään.
Testailin lämpimyyttä eilisen termarin vaihdon jälkeen. Nyt lämpömittari nousee kello kolmen ja kahden välille. Siinä se vissiin on sitten satkun normilämpötila? Tuntuu kokoajan että lämpiee liikaa kun ennen termarin vaihtoa nousi parhaimmillaan vain kello neljään
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käytin pesussa ja laitoin pyörän ruuvin suojatulpat
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.