Tech, mitä sillä pystyy?
Tech, mitä sillä pystyy?
Eli otsikko kertoo kaiken. Ja mitä itse sillä tekisit?
Tiedän tämän perus setin että voidaan lukea / pyyhkiä vikakoodit, tarkistaa eri arvoja. Mutta mitä "hyödyllistä" tällä voi tehdä? (kaikkihan on hyödyllistä, mutta silleen U know)
Tiedän tämän perus setin että voidaan lukea / pyyhkiä vikakoodit, tarkistaa eri arvoja. Mutta mitä "hyödyllistä" tällä voi tehdä? (kaikkihan on hyödyllistä, mutta silleen U know)
Re: Tech, mitä sillä pystyy?
mm. määrittää ominaisuuksia, esim poisaa turvavyöpimputuksen tai mitä hyvänsä.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Kunnon techin kanssa itse ohjelmoin auton long life huoltovälin normaaliksi. Ja sai säädettyä tyhjäkäynnin pienemmäksi. Sen kanssa pystyy tarkastamaan mm. abs antureita akseli kerrallaan dynolla että mikä anturi rikki. Laitetta kunnolla osaava käyttäjä saa tehtyä sillä vaikka mitä. Tuo on hieman hienompi laite millä itse olen ollut auton kimpussa kuin useimpien "kotitechit".
Nykyään olen vain sivussa noiden kanssa, kun porukka luulee etten ymmärrä mitään. Antaa muiden säätää kun haluavat ja nainen vaikenee.
Nykyään olen vain sivussa noiden kanssa, kun porukka luulee etten ymmärrä mitään. Antaa muiden säätää kun haluavat ja nainen vaikenee.

Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Saab 9-5 2,3
Kirsi Jokela
0451255333
Saab 9-5 2,3
Kirsi Jokela
0451255333
Lisää lisää vaan.. illalla mennään ihmetteleen 

- nalleolut
- "TosiSaabisti"
eli menette paikkaan jossa tech....silloin luulis paikalla olevan sellainen kaveri joka sitä osaa käyttää myös... ei noita joka pajassa oojeippo kirjoitti:Lisää lisää vaan.. illalla mennään ihmetteleen
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Tällä kertaa ei oo sellasta asiantuntemusta käytössä
oma pää ja peukalot keskellä kämmeniä
joten löytyykö jtn hyödyllisiä kikkoja tehtäväks?

Tech'in ohjelmointi toimii flash muisteilla joko ohjelmoituna muisteille tai haettuna suoraan saab'in serveriltä eri versioina. Saab Wis'issä voi olla, että löytyy tech'in käyttöohje riippuen minkä wis'in version on hakkinut.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Aaa okei... Johan pukkaa oleen monipuolinen laite
Hetken ku ihmetteli, niin oli parempi jättää se vielä siihen ihmettelyyn eikä näpertämiseen