Ihmettelyketju

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

ei millään pahalla vke ei sinunkaan jutuissa paljon asia sisältöä ole. eli ihan sama vaikka et kirjoittaisi ollenkaan :wink:
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5382
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja VKe »

Mutta minua helpottaa se että te tiedätte miltä minusta tuntuu.
Sininen Saab 9-3, '99
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4637
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Enpä vuosimallia huomannut missään mainittavan tuossa lisävalohommassa. Jos se ko. tapauksessa aiheuttaa tarvetta omien ja lisävalojen kesken vaihtamista, niin eipä muuta kuin lisäkaukovalorele vaihtokoskettimilla varustetuun mallin ja käyttökytkin vaihtamista varten (omat/lisä). Se siitä.

Tuntuu alkavan foorumin takkuilu nyt jo 2h etuajassa....
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Avatar
ristos
"Saabisti"
Viestit: 2927
Liittynyt: To Marras 13, 2003 13:51
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja ristos »

petrisa kirjoitti:Tuntuu alkavan foorumin takkuilu nyt jo 2h etuajassa....
Ei kannata nyt hätäillä tämän Foorumin takkuilulla. Uuden palvelimen käyttöönotto lähenee ja kun toiminta siirtyy sille, niin kyllä foorumin käyttöongelmat poistuvat :D .

"petrisa", uusi palvelin on lähellä sinua, voit odotella uutta aikaa ihan rauhallisin mielin. :D :D

Ajellaan Saabeilla ja odotellaan! :wink:
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
cab95
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 15:03

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja cab95 »

Risto kirjoitti:
dimebak kirjoitti:Katos, pidetäänkö me klubivaroin pystyssä ugrilaisten helpdeskiä? Mun mielestä "Chiquita-sakki" saisi hoitaa nuo vaikka Suolentuotos24:ssa.
Niinpä. Kyllähän tämä on parempi vaan pitää Opel-, polkupyörä- ja laiton lisäkaukovalokytkentäfoorumina. :wink:

Luuletko muuten ihan oikeasti, että ketään kiinnostaa lukea vuodesta toiseen sinun seikkailujasi milloin milläkin ei-Saabilla, mutta ei siitä kukaan ole tänne avautumassa. Joten jos jäsenet klubin keskustelupalstalla keskenään keskustelevat, niin miten se mielestäsi on sinulta tai klubilta pois?

P.S. Käytä harkiten itkunappia, senkin käyttö on tuolla kertaalleen ilmoitettu "asiattomaksi käytökseksi foorumilla".
Kovaa puhetta"parhaat ranskalaiset saa grilliltä"avatar mieheltä.Ja onhan tuo ny tullu selväks,et sä ja jusa olette asennoitunu:josset ole mukana(apina orkesteris :mrgreen: )niin olet vastaan.Ei ne asiat ny niin mustavalkoisia ole.
georgahti
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 07:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja georgahti »

cab95 kirjoitti:... Ei ne asiat ny niin mustavalkoisia ole.
saatan toki muistaa väärin, mutta ainakin minulle on jäänyt mielikuva, että nimimerkillä "cab95" kirjoittava henkilö suhtautuu hyvinkin mustavalkoisesti kaikille saabisteille avoimeen foorumiimme.
#4206 g. pula-aho
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
cab95
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 15:03

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja cab95 »

Perustelkaa?Kaikille saabisteille avoin foorumihan tämäkin on!!Ei oikein ole järkeä jakautua noin kymmeneen foorumiin,kuten vag kuskit.Voisitte tänne kirjoittavat banaani poijat riisua sen marttyyrin viitan,ei sitä sullekkaan viski pöhnä viesteistä banneja tainnu paukkua??Sitäpaitsi banaanisaaril on kuules vierailtu,utelias kun olen.Ja sitä mä todella ihmettelen,kuinka oman yhdistyksen säännöt voi olla liikaa truu saabisteille????Eiks seuraava kokous ja vallankumous(vapaus,veljeys ja tasa-arvo)olis ollu oikea vaikutustapa :?:
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

täälläpä olikin vähän aikaa ihan suht rauhallista.
Joku kipotin.
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5176
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Risto »

Luepas cab95 nuo edellisen sivun viestit uudestaan läpi ja mieti sitten, että kuka täällä on muita muualle toivottamassa.

Minä olen yrittänyt tätä kirjoittajien epätasapuolista kohtelua tuoda esille, mutta en näköjään ole siinä kovin hyvin onnistunut, kun minua tuolla toisessa ketjussa jo apinaksi nimittelet ja omasta mielestään varmaan hyvinkin järkevät kirjoittajat arvelevat, että en ole lukenut kommentomaani viestiä, kun olen "täydellisestä" vastauksesta löytänyt epäkohdan tai kun mainitsen muiden kirjoitteluista huomauttelevan itsekin kirjoittelevan etupäässä muuta kuin Saab-asiaa niin taas ollaan minua syyttämässä foorumin pilaamisesta. Minua saa kyllä minun puolestani vapaasti haukkua, sillä sehän kertoo mielestäni enemmän haukkujasta kuin minusta.

Itse sain kyllä viime vuonna ylläpidolta huomautuksen henkilökohtaistamisesta, kun kerroin käyttäytyneeni liikenteessä kuten nimimerkki w***u kertoo käyttäytyneensä, mutta sinä voit olla huoleti, kirjoituksesi ovat täydellisesti uuden tiukan linjan mukaisia, ainakin jos modeilta kysytään. :wink:
cab95
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 15:03

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja cab95 »

Katos risto,meil jokaisel on oma mielipide/persereikä(ja tunnetusti se toinen haisee :mrgreen: )mut en vaan pysty ymmärtää,miks ei tääl olleeseen mode linjaan ei olis voinu sulautua?Tai sit jos ei se omasta mielestä toiminu(tai useankin)tehdä sen eteen jotain muutakin kuin arvostella ja perustaa oma voorumi.Yhdistyksishän enemmistö rules?Ja älkää ny perskeles mua liian tosissaan ottako,mä piruilen rakkaillenikin.
georgahti
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 07:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja georgahti »

cab95 kirjoitti:Kaikille saabisteille avoin foorumihan tämäkin on!!
no eipä oikein tunnu siltä. lisäksi melko usein on niin, että tämä ei ole auki kenellekään.
cab95 kirjoitti:Ei oikein ole järkeä jakautua noin kymmeneen foorumiin,kuten vag kuskit.Voisitte tänne kirjoittavat banaani poijat riisua sen marttyyrin viitan,ei sitä sullekkaan viski pöhnä viesteistä banneja tainnu paukkua??
minua ei liiemmin kiinnosta mitä VAG-kuskit tekevät foorumeillaan. itse pyrin siihen, että SAAB-foorumiamme kehitetään niitä varten, jotka sen ansaitsee. ei niille, jotka haluavat olla hiekkalaatikon kingejä ja määrätä, mitä mieltä sinunkin pitää mistäkin asiasta olla.

Varoituksia tuli milloin milläkin verukkeella, eikä niihin ole kukaan välittänyt vieläkään vastata. Uuni kun kerran oli rakennettu, niin pitihän sitä käyttää.

cab95 kirjoitti:Sitäpaitsi banaanisaaril on kuules vierailtu,utelias kun olen
tervetuloa toistekin. tilaa on kyllä pitempiaikaisellekin majoittumiselle. ei tarvi vain käydä kääntymässä.
#4206 g. pula-aho
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5176
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja Risto »

cab95 kirjoitti:mut en vaan pysty ymmärtää,miks ei tääl olleeseen mode linjaan ei olis voinu sulautua?Tai sit jos ei se omasta mielestä toiminu(tai useankin)tehdä sen eteen jotain muutakin kuin arvostella ja perustaa oma voorumi.
Tässähän on se hupaisa piirre, että ne, jotka tätä uutta linjaa täällä tiukimmin puolustavat myös näitä uusia sääntöjä räikeimmin rikkovat. Ihmettelenkin lähinnä sitä, että mitä mieltä he mahtaisivat säännöistä olla, jos saisivat sääntöjen edellyttämän kohtelun?
cab95
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 15:03

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja cab95 »

Ja taas risto heitit väärin kohdeltujen kortin pöytään.En kai mä ny modelinjaa ole niin hirveesti puolustellu??Saanu varoituksia itsekin.Mut silti kaapissa ei mun mielestä ole vaarallinen natsi.Jos mä koen etten pysty sopeutuu yhdistyksen ylläpitämään foorumiin,suksin pois.ps jäsen numero melkein viis tuhatta.Olisko silloin harkittava jopa yhdistyksestä eroa,jollei sen foorumin sääntöjä halua noudattaa??
cab95
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 15:03

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja cab95 »

moilanen88 kirjoitti:täälläpä olikin vähän aikaa ihan suht rauhallista.
Mut ainahan sitä voi kuunnella Vappu Pimiää voicelta :lol: :lol:
georgahti
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 07:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ihmettelyketju

Viesti Kirjoittaja georgahti »

jos nyt otetaan tämä yhdistyksestä eroaminen esille, niin asianhan voi käänteisesti ajatella myös niin että pitäisikö jotkut erottaa kun ovat tällaisen sopan saaneet toiminnallaan aikaiseksi?

klubin hallituskaan kun ei ole kyennyt asiaan puuttumaan, niin jotainhan oli asialle tehtävä, että saabisteille on tarjolla avoin foorumi.
#4206 g. pula-aho
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
Vastaa Viestiin