Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Kaks-Seiska kirjoitti:Kummasti tämä kausi vastustaa, ensin porsi cebarista jännitteensäädin ja nyt toisesta etupumpusta stefa
Sama fiilis, kytkin alkoi luistaa, etupumpun stefa vuotamaan heti kun otin ajoon. Ei auta kuin korjata, niin tein ainakin henkilökohtaisesti, ja vielä kun etufillarin vaihtaa, pitäs taas päästä naattimaan ajamisesta.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Jep. Tänään vasta kerkes remontoimaan. Oli stefa sen verran tiukassa, että kärsi myös liukuholkki siinä irrotusvaiheessa. Ja tietty kun en niitä älynnyt ostaa varalle, niin menee ainakin ainakin maanantaihin ennen kuin saa uudet ja pyörän läjään.
Noh, onneksi saabin turbon ja ilmastoinnin viehätys ei vielä täysin ole kadonnut. Lievittää ees hitusen ahdinkoa
No nyt helpotti prätkäkuume,virkavalta halus tänään lisenssin.Antoivat sentään ajaa pyörällä sinne minne olin menossa ja sieltä kotiin noin 350km.ajokielto alkaa tänään klo:23.00,että silleen.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
vfr kirjoitti:No nyt helpotti prätkäkuume,virkavalta halus tänään lisenssin.Antoivat sentään ajaa pyörällä sinne minne olin menossa ja sieltä kotiin noin 350km.ajokielto alkaa tänään klo:23.00,että silleen.
Jaksamisia sinne. Kerran itse tämän kokeneena ei ollut kovin hauskaa istua mondeon takapenkillä ristikuulustelussa kuin pahinkin rikollinen. Reiluja tosin siinä mielessä että antoivat minunkin ajaa kotiin kun keskellä yötä ei viitsi ketään soittaa hakemaan pyörää ja miestä. 8 viikkoa oli 55kmh ylinopeudesta. Kaikkea tyhmää sitä nuorena tekeekin...
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
Kausi avattu vihdoin ja näppärästi myös kuoli nopeusmittari lähes heti. Tai todennäköisemmin vaijeri, kun myös trippi- ja matkamittarit rauhoittuivat kummasti. Onneksi on sen verran tuntumaa, että onnistuin pitämään nopeuden ilmeisesti vastaantulleiden poliisienkin mielestä sallituissa rajoissa. Pitääpi tuo fiksata ennen seuraavia päristelyitä...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Onkos Yamaha XJ Diversion 900 ja 600 malleista kokemuksia. 600lienee liian pieni 195cm/100kg kaverille? Entä 900mallin keppiveto asia, onko kalliita remontteja about 60tkm ajetussa odotettavissa tai kenties jo tehty? Diversion kiinnostaisi kyllä.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Olettasin jotta 900 on se sabamiehen valinta. Jammua ei ole mulla koskaan ollut, mut ei kai noilla kilometreillä vielä pitäis mitään kallista olla luvassa. Toi vetotapa on kyl mulle tuttu, mut ihan muista yhteyksistä, joten tohon en sano mitään... (auttopa paljon)
Saab 9-5 Vector -03 stage1 470 tkm
puh.040 538 0231
forward forever backward never