Liikenneministeri
Re: Liikenneministeri
Promillerajan alentaminen ei varmaan vähennä humalassa ajamista. Krapulassa ajamista se varmaan vähentää oleellisesti. Esimerkiksi itse olin nuorempana ehdoton siinä, että humalassa en aja (enkä aja edelleenkään), mutta monta kertaa juhlimista seuraavana päivänä tuli lähdettyä autolla töihin. Se varmaan jäisi jatkossa monelta pois, muutenkin kuin iän myötä...
OG 9-5 2.0t -01 (KA)
# 4916
# 4916
En kannata tuota rajan laskemista. Tähän lisään vielä sen että olen tarkka itte tuon asian kans että jos otan en aja ja seuraavanakin päivänä mielellään kunnon aikamarginaalilla. Mutta jos halutaan tehdä sellaisista ihmisistä rikollisia jotka tuntevat olevansa selviä mutta vielä pikkasen värähtää (ihmisen itsensä tietämättä) niin siitä vaan. Ns. oikeiden rattijuoppojen ajelemisiin tuolla ei ole paskankaan vaikutusta.
ps. tuossa oli vasta uutisissa siitä että jonkun motoristin pyörä oli menny takavarikkoon liikenteenvaarannuksista (ihan aiheesta jos uutiseen oli luottaminen) mutta kun.. miksi niiltä toistuvasti (ja kortitta) kännissä ajelevilta ei niitä autoja saada pois?
ps. tuossa oli vasta uutisissa siitä että jonkun motoristin pyörä oli menny takavarikkoon liikenteenvaarannuksista (ihan aiheesta jos uutiseen oli luottaminen) mutta kun.. miksi niiltä toistuvasti (ja kortitta) kännissä ajelevilta ei niitä autoja saada pois?
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Kun ne ei ajele omilla autoillaan.muppelo kirjoitti:miksi niiltä toistuvasti (ja kortitta) kännissä ajelevilta ei niitä autoja saada pois?
Sitäpaitsi katsastamattomia raatoja, missä on verot rästissä saa ilmaiseksi lisää, jos nyt joku joskus sen edellisen vastaavan valtiolle sattuisi menettämään.
96 V4 -75
Kun ne ei ajele omilla autoillaan.muppelo kirjoitti:miksi niiltä toistuvasti (ja kortitta) kännissä ajelevilta ei niitä autoja saada pois?
Sitäpaitsi katsastamattomia raatoja, missä on verot rästissä saa ilmaiseksi lisää, jos nyt joku joskus sen edellisen vastaavan valtiolle sattuisi menettämään.
96 V4 -75