Niin tekee ja niin teen minäkin, koska Kanta-Hämeessä on alan työpaikat (saatika mielenkiintoiset sellaiset) ihan pirun vähissä ja pk-seudulle en muuta. Arvaa vaan, minkä ansiosta tuota liikennettä on päässyt vähän analysoimaan .karg kirjoitti:Kansa käy Helsingin seudulla töissä vaikka asuuvat missä tahansa.
Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ihmettelyketju
Jees.. oonpa tehny samaa itekin aikoinaan, mutta nyttemmin vetelen noista reissuista vaan kilsarahat kotiin eikä onneks joka päivä tarttee suhailla. On aikaa ajella vanhaa tietä pitkin yleensä, niin säästyy auto ja hermot kokolailla paljon
Re: Ihmettelyketju
Joo, ehkä sitä joskus pääsee työmatkankin suhteen parempaan tilanteeseen, mutta toistaiseksi mennään sillä mitä on tarjolla. Noin kokonaisuutena, jos n. tunnin kestävä duunimatka on arjen pahin miinus, niin ei kai siitä kovin paljoa kannata loppuviimeeks valittaa.
Ja joo, 130 on meikäläisenkin valinta melko usein. Paljon lepposampaa meininkiä, vaikka aikaa vähän enempi meneekin.
Ja joo, 130 on meikäläisenkin valinta melko usein. Paljon lepposampaa meininkiä, vaikka aikaa vähän enempi meneekin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ihmettelyketju
karg kirjoitti:Jees.. oonpa tehny samaa itekin aikoinaan, mutta nyttemmin vetelen noista reissuista vaan kilsarahat kotiin eikä onneks joka päivä tarttee suhailla. On aikaa ajella vanhaa tietä pitkin yleensä, niin säästyy auto ja hermot kokolailla paljon
Ootas, kum Merja panee uudet säännöt
9-5 Aero - 00
Re: Ihmettelyketju
Joopa.. sitte ku solakka-ihana-Merja pääsee kunnolla vauhtiin niin eipä siinä mitään. Taksilla VR:lle, sitte tarpeelliset odottelut yms. ja VR:ltä taksilla asiakkaalle. Alkaa kertymään sitte päivärahoja ja työaikasaldoja toiseen tahtiin ku nyt Saabilla ajellessaJulle kirjoitti:karg kirjoitti:Jees.. oonpa tehny samaa itekin aikoinaan, mutta nyttemmin vetelen noista reissuista vaan kilsarahat kotiin eikä onneks joka päivä tarttee suhailla. On aikaa ajella vanhaa tietä pitkin yleensä, niin säästyy auto ja hermot kokolailla paljon
Ootas, kum Merja panee uudet säännöt
Re: Ihmettelyketju
Pyrin noista pitkistä työmatkoista eroon vuosia sitten, kun alkoi käymään kukkarolle ton ajan tuhlauksen lisäks turhan paljon. Nyt on 5m sängystä töihin, ellei oo joku asiakaskeikka ja sehän passaaaero kirjoitti:Joo, ehkä sitä joskus pääsee työmatkankin suhteen parempaan tilanteeseen, mutta toistaiseksi mennään sillä mitä on tarjolla. Noin kokonaisuutena, jos n. tunnin kestävä duunimatka on arjen pahin miinus, niin ei kai siitä kovin paljoa kannata loppuviimeeks valittaa.
Re: Ihmettelyketju
Merja, otat varmasti tämän koko asiakokonaisuuden hoitaaksesi.
Sovitaan nyt samalla niin että sinä ja sinun parisataa kolleegaasi luovutte myös vastaavista korvauksistanne.
Olen varma että älykkäänä ja pitkälle koulutettuna oman alasi ammattilaisena ymmärrät että tässä puhutaan nyt korvauksista, joilla korvataan tiettyjä työntekijälle koituvia kuluja.
Meille veronmaksaja-duunareille nyt puheena oleva raha on nimeltään kilometrikorvaus ja sinulle ja kollegoillesi se on nimeltään kulukorvaus.
Sovitaan nyt samalla niin että sinä ja sinun parisataa kolleegaasi luovutte myös vastaavista korvauksistanne.
Olen varma että älykkäänä ja pitkälle koulutettuna oman alasi ammattilaisena ymmärrät että tässä puhutaan nyt korvauksista, joilla korvataan tiettyjä työntekijälle koituvia kuluja.
Meille veronmaksaja-duunareille nyt puheena oleva raha on nimeltään kilometrikorvaus ja sinulle ja kollegoillesi se on nimeltään kulukorvaus.
Sininen Saab 9-3, '99
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2625
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Ihmettelyketju
Miten ihmeessä oli klubin jäsenmaksu unohtunut maksaa No hoidin asian välittömästi kuntoon, eli se on nyt maksettu
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: Ihmettelyketju
Laardi-Merja on AMK-bioanalyytikko, joten se on täysin pätevä nykyisiin hommiinsa..näkeehän sen mitä ideoita siltä kumpuaa ja miten on käytännön taju hallussa. Ja onhan meillä luokanopekin valtionvarainministerinä, jotta näin:VKe kirjoitti:Olen varma että älykkäänä ja pitkälle koulutettuna oman alasi ammattilaisena ymmärrät että tässä puhutaan nyt korvauksista, joilla korvataan tiettyjä työntekijälle koituvia kuluja.
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/ ... 1222467/12
Re: Ihmettelyketju
Hyhhyh, tuohan on nyt mitä kamalinta populismia ja sinähän suorastaan annat ymmärtää että kansa voisi ymmärtää jotakin sellaisista asioista jotka ovat kansalle aivan liian hienoja ymmärrettäväksi. Lompakko ja siellä kohta kaikilla kykkivä Matti ymmärtää viimeistään..
Re: Ihmettelyketju
Hmm.. unohdin hetkeksi että kansa äänestää kokkeleita ja demareita.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Marraskuun -87 Tuulilasissa törmäsin seuraavannäköiseen sivuun...
Thunderbird esiteltiin vuotta myöhemmin tuon näköisenä mutta mitä tapahtui CD-tonnarin oopperaikkunalle marraskuun 1987 ja syyskuun 1988 välillä? (Ja mikä ihme tuo Volvo on )
Suurempi kuva
Edit: samassa lehdessä on muuten myös juttu "Saab 40 vuotta - ja aina etuvetoisena"
Thunderbird esiteltiin vuotta myöhemmin tuon näköisenä mutta mitä tapahtui CD-tonnarin oopperaikkunalle marraskuun 1987 ja syyskuun 1988 välillä? (Ja mikä ihme tuo Volvo on )
Suurempi kuva
Edit: samassa lehdessä on muuten myös juttu "Saab 40 vuotta - ja aina etuvetoisena"
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Oopperaikkuna, kuten pari muutakin "CC-jäännettä" (kylkilistat, keula) jäivät pois tai muuttuivat tuotantomalliin, eikä peräkään laske ihan noin rankasti oikeasti. Hyvä niin, CD:stä tuli paljon nätimpi kuin tuosta protosta <3.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ihmettelyketju
Noh täällä imatralla pitää kaks kertaa miettiä että uskaltaako pysähtyä laskemaan jalankulkijaa suojatien yli kun takaa tulee taatusti joku kuolemankostaja ohi miljoonaa, siinä pääsee vielä kävelijä hengestäänvitikka kirjoitti:Tullut tässä vuoden alusta ihmeteltyä ihmisten ilmeitä suojateillä, kun olen pysähtynyt suojatien eteen päästämään kävelijät ensin. Ilmeet ovat sen näköisiä, että kyseisellä tiellä ei varmasti koskaan ole kukaan aiemmin pysähtynyt suojatien eteen. Iloisesti lähes jokainen vilkuttaa kiitokseksi. Haittapuoli on se, että takana lähes poikkeuksettä kuuluu nastojen raapiminen ja joka kerta saa pelätä kolahtaako takakonttiin joku kiireinen työmatka-autoilija. Ja tämä tapahtuu siis Lappeenrannassa.
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: Ihmettelyketju
Ihmettelen tässä, että mitkähän valot nuo ovat, kun lasissa on merkinnät
E4
8006
A02
ja
YC
DSA
Paketissa lukee kylla DRL eli päivänvaloajovalo, millaisina ne ostin.
Toinen ihmettelyn aihe on, kun noista merkinnöistä google ei osaa kertoa mitään auton valaisimiin liittyvää.
Vai onko mun google vaan rikki?
E4
8006
A02
ja
YC
DSA
Paketissa lukee kylla DRL eli päivänvaloajovalo, millaisina ne ostin.
Toinen ihmettelyn aihe on, kun noista merkinnöistä google ei osaa kertoa mitään auton valaisimiin liittyvää.
Vai onko mun google vaan rikki?
96 V4 -75