aero kirjoitti:Sää käytät vääriä läppäreitä. Osassa etenkin halpakurasta on tuolleen, oikeissa koneissa se nappi onkin ctrl:n ja alt:n välissä.
Halpa tämä ei ole uutena ollut, toimii edelleen päälle seitsemän vuoden use and abuse -käytön jälkeen, näytön oikeassa alakulmassa lukee T40 ja näppäimistön alla IBM ThinkPad
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Joo. Tossa on siis kaks esimerkkiä, joissa ctrl on kulmassa niinkuin pitää ja Fn siinä sisäpuolella. Ymmärtääkseni Rattivaihde kirosi niitä kötöstyksiä, joissa Fn on kulmassa ja Ctrl sisäpuolella.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Näppis, hiiri ja näyttö ovat koneen tärkeimmät ominaisuudet, oli merkki mikä tahansa. Itse ainakin tarkastan nuo, ennen kuin hankin mitään työkaluja itselleni. Prosessorit yms. tulevat vasta tämän jälkeen.
Olen itsekin kokeillut noita vääriä fn-ctrl-kapistuksia, kamalia!
aero kirjoitti:Sää käytät vääriä läppäreitä. Osassa etenkin halpakurasta on tuolleen, oikeissa koneissa se nappi onkin ctrl:n ja alt:n välissä.
Halpa tämä ei ole uutena ollut, toimii edelleen päälle seitsemän vuoden use and abuse -käytön jälkeen, näytön oikeassa alakulmassa lukee T40 ja näppäimistön alla IBM ThinkPad
Eikun vika on kato siinä että se on liian kallis Mulla on tässä Asuksen halpisläppärissä ctrl just oikeella paikallaan alakulmassa ja fn napottaa siinä vieressä. Maailmassa kaikki hyvin
Menee hiukan mietiskelyn alaiseksi tämä, että täällä kun on talvikiekot vaihdettava kesäkiekkoihin viimeistään 31 maaliskuuta ja aikomuksenani on lähteä viikoksi suomeen 10 huhtikuuta, joten mitäs olette mieltä tarvitaanko Helsinki Hyvinkää säteellä silloin vielä talvikiekot alla?
Pohjoisempaan kuin Hyvinkäälle ei ole aikomusta körötellä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Nyt ihmetyttää mistä tuli hillitön vannekuume. Minulla on kaksi nastanypittyä Nokialaista ja 4 huononastaista pinnoitettua rengasta jotka olin suunnitellu ajavani kesäisin loppuun. Kevät tekee vissiin tepposia. Ikinä en ole aluvanteita ostanu joten olisko se nyt sitten oikea aika.
Jos pistäs 16-tuumaset. 195/55/16 olis vissiin ulkomitaltaan lähes sama kuin nyt alla olevat 185/65/15 renkaat?
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Mietin miksi pitää kuvitella tarvitsevansa asioita joita muilla on ja muut kuvittelee tarvitsevansa. Kun saa edes jotenkuten kuviteltua tarvitsevansa jotain ei pode syyllisyyttä himoitsemansa tavaroista.
Sebardi #4526 Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Ihmettelen tätä RE85:n ympärillä pyörivää "Kyllä siihen kohta laitetaan haittavero ja sitten nousee hinta" jupinaa. Tällä hetkellä hinta on halpa bensaan verrattuna, jos siihen ruvetaan jotakin veroa lisäämään niin valittamisen ja lobbaamisen voisi aloittaa sitten kun tämä tapahtuu...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22