Hessu kirjoitti:... 6kk mittainen vuorotteluvapaa alkoi nyt. Mitäköhän sitä tekisi?
Voi kuule, kohta huomaat, että tuo 6kk:tta ei riitä mihinkään. Upea juttu, nauti!
Hyvää fiilistä loi pojan futisjoukkueen (-01 synt) haastesarjan tasapainoinen harjoitusmatsi Tikkurilan kuplassa. Jäbä teki jopa yhden maalinkin. Kokonaisuus on lupaava sunnuntain Lohjan turnausta ajatellen . Saas nähdä miten käy. Enemmän mua varmaan kentän laidalla jännittää kuin jäbää kentällä .
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Komppaaja kirjoitti:Aika yllättäviä nimiähän tuolla tangomarkkinoiden nettiäänestyksessä on, mm. Janus Hanski ja ennenkaikkea Tapio Liinoja. Hänen "lauluaan" olen pitänyt enemmänkin tällaisena laulun ja lausunnan sekoituksena. Tangoon, jossa pitää äänen kantaa ja olla mahtipontisuutta, en oikein näe sen sopivan. No, sittenhän sen näkee....
Mielenkiintoisessa seurassa tosiaan... Mutta, olet juurikin asian ytimessä. Olen täysin samaa mieltä siitä miten tangoa pitää laulaa/tulkita. Omasta puolestani yritän tuoda juurikin tuota mahtipontisuutta ja äänenvoimakkuutta siihen touhuun. "täysijänteisesti" ilman huutamista. Ei ollu Olavi Virrallakaan vahvistimia käytössä...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Olin huoltajana pojan (01 synt) joukkueessa viikonloppuna futisturneella. Kolme matsia takkiin ja viimeisessä voitto, josta tietenkin saatiin hieman balsamia haavoihin. Kyllä tästä turneesta silti hyvä mieli jäi. Poitsu pääsi maalinteon makuun ja pelasi muutenkin ihan kelvollisesti. Onnistumisten vaikutus itseluottamukseen on lähes mittaamaton. Taidollisesti ei varmaan jääty muiden jalkoihin, mutta joukkuepelaamisessa on kehitettävää. Mihin se joukkuepelitaito on talvella kadonnut? Onneksi loukkaantumista tai muita pienempiä ruhjeita ei tullut kenellekään. Tappioiden aiheuttaman vauriot ovat lähinnä henkisiä
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Kyllä ne tässä maassa paljon vähemmilläkin laulunlahjoilla keikkaa tekee..... ei hassumpaa. Tuohon vielä taustat ja pikkusen autotunea, niin menee täydestä kuin väärä raha. Onnea kisaan.
Kyllä ne tässä maassa paljon vähemmilläkin laulunlahjoilla keikkaa tekee..... ei hassumpaa. Tuohon vielä taustat ja pikkusen autotunea, niin menee täydestä kuin väärä raha. Onnea kisaan.
Öö, kiitti Jännitti niin paljon itse kuvaustilanteessa etten oikeastaan muista siitä edes mitään...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Kyllä ne tässä maassa paljon vähemmilläkin laulunlahjoilla keikkaa tekee..... ei hassumpaa. Tuohon vielä taustat ja pikkusen autotunea, niin menee täydestä kuin väärä raha. Onnea kisaan.
Öö, kiitti Jännitti niin paljon itse kuvaustilanteessa etten oikeastaan muista siitä edes mitään...
En voisi kuvitellakaan että rupeaisin laulamaan kenenkään kuullen, edes kotona yksin ollessa en laula koska aina on mahdollisuus että joku ikkunan takana kuuntelee....
DIA-valinnan ennakkotehtävät ovat osaltani turvallisesti Otaniemessä Arkkitehtuurin laitoksella... Pelivaraa jäi vajaa vuorokausi, viimeinen palautushetki olisi ollut huomenna klo 16:15.
Hyvä fiilis tuon lisäksi siitä että satku toimi matkan sinne ja takaisin täysin moitteetta, ei minkään valtakunnan nykimistä tai hyytymistä, edessä ajaneet nutaajat aiheuttivatkin sitten enemmän alennuksia matkanopeuteen... Jos joku näki kehä ykkösellä tai Tuusulanväylällä kaahaavan vihreän ysisatasen niin luultavasti olet bongannut allekirjoittaneen, tuli ohitettua eräskin Audi ja Volvo kun jostain syystä ajoivat niin hiljaa vaikka tie oli kuin kesän morsian
Otaniemessä tuli bongattua yksi kullanvärinen neliovinen 900i sekä ilmeisesti jonkun opettajan Aero-femma tolpassa lämmityksessä.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22