Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Vanha patu ajoi aamusta, volkkarilla kaupan parkkipaikalle ja huudatti moottoria melkein rajoittimelle saakka, siinä samalla ja autohan liikkui lähes kävelyvauhtia...
Enpä ole koskaan nähnyt kytkimen savuavan, yhtä paljon.
Onkohan sitä itsekkin samanlainen sitten vanhana, että ei kuule, ei näe, eikä varmaan haistakkaan enää mitään...?
Enpä ole koskaan nähnyt kytkimen savuavan, yhtä paljon.
Onkohan sitä itsekkin samanlainen sitten vanhana, että ei kuule, ei näe, eikä varmaan haistakkaan enää mitään...?
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
^Toivottavasti on kytkinpolkimen kumi ehjä papparaisella. Tulee rumaa jälkeä kun liukas poljin lipsahtaa jalan alta huuattaessa
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Siitä erikoinen auto, että ainakin itseä kiinnostaa käydä koeajamassa tuo. Sentään ei ole rahaa hankkia uutta autoa, sillä tämä on aika kärjessä tällä hetkellä.Kopaja kirjoitti:Näin pieksämäellä uuden Toyota GT86:n siirtokilvillä ja oli punainen väriltään. Aika näyttävän näköinen kaara kieltämättä
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
^Onko toyotismikin sairaus
Taas monta Nissan Almeraa. Niitä ei huomaa liikenteestä lainkaan ennen kuin niihin kiinnittää huomiota. Corollaan pätee sama juttu paitsi että niitä ei huomaa vaikka yrittäisi bongata.
Taas monta Nissan Almeraa. Niitä ei huomaa liikenteestä lainkaan ennen kuin niihin kiinnittää huomiota. Corollaan pätee sama juttu paitsi että niitä ei huomaa vaikka yrittäisi bongata.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Erikoisen syyn hidastaa. En nimittäin ole ikinä ennen himmannut vauhtia saavuttaessani jonon, jota vetää paloauto vilkut päällä. Tilanteen toki selittää mainiosti se, että paloautot (2 niitä yhteensä oli) kääntyivät risteyksestä suoraan ylämäkeen ja lainkuuliainen jono hidasti ja päästi ne kääntymään eteensä. Siitä sitten odoteltiin että saivat vauhtia allensa ja mäen päällä sitten meiltä tavallisilta tallaajilta karkasivatkin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Offtopic, mutta tuokin toyota, niin vaikka onkin kierroskone, niin tuo säälittävä vääntö tekee kyllä sen, että ei kelpais kyllä mitenkään päin itselle.
Ulkokuorikin on kuin bilteman tuninki-osaston tarjonnalla kasaan suhaistu...
Paikallisen hojota-liikkeen myyjäkin kauppasi minulle, että "tämä on nuorten miesten auto, milloin sinä tulet tälläisen hakemaan?".
Takavetoisuus ja manuaaliloota, niistä plussat mutta muita hienoja asioita en keksi...
Pahoitteluni, jos joku tuollaista vakavasti harkitsee, mutta tämä on minun mielipide.
Ulkokuorikin on kuin bilteman tuninki-osaston tarjonnalla kasaan suhaistu...
Paikallisen hojota-liikkeen myyjäkin kauppasi minulle, että "tämä on nuorten miesten auto, milloin sinä tulet tälläisen hakemaan?".
Takavetoisuus ja manuaaliloota, niistä plussat mutta muita hienoja asioita en keksi...
Pahoitteluni, jos joku tuollaista vakavasti harkitsee, mutta tämä on minun mielipide.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Siis oletko päässyt kokeilemaan autoa ihan livenä? Ei siinä, onhan se ihan kivaa kun voi vedättää jopa kiihtyen ylämäkeen alkaen jostain 1500rpm ilman koneen vastalauseita, mutta kyllä rundien mukaan terhakoituva veto kierrosalueen yläpäähän asti on mielestäni hienompaa kuin joku "murhaava" dieselin alavääntö joka hiipuu jo 1000-2000rpm ennen punarajaa ja saa koneen tuntumaan lähinnä nuhaiselta... tämäkin siis vaan oma mielipideJuhaska kirjoitti:Offtopic, mutta tuokin toyota, niin vaikka onkin kierroskone, niin tuo säälittävä vääntö tekee kyllä sen, että ei kelpais kyllä mitenkään päin itselle.
... mutta tämä on minun mielipide.
Jos tuo liisinki-Foortin egobuusti ei olisi noin vakavasti alitehoinen mitä se on (125hv), niin se olisi kyllä aika oiva kompromissi kierroskoneen ja alavääntöihmeen välillä. Vääntää näetsen oikeasti alhaalta (joku 1200-1400rpm piisaa että ahti heräilee) eikä koneen laulu kuole kuin seinään jossain kohtaa kierrosaluetta, vaan terhakkaasti rundaa tuonne 6000-6500rpm alueillekin (punaraja 6500). Eli ominaisuuksiltaan todella tasapainoinen, harmi vaan että about 100heppaa alitehoinen
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Einyt kovin liikenteessä mutta pihalla kumminkin, käväisin pitkästä aikaa hieman erinlaisessa autoliikkeessä Trollassa. Kumma kun ei ollut Saab merkkisiä tarjolla?
Tässä heidän tarjontaa, ei oikeastaan ¨pahan hintaisia¨ jos ajattelee omistaa auton pitempään.
http://www.blocket.se/rohdins-automobile-service-?ca=16
Tässä heidän tarjontaa, ei oikeastaan ¨pahan hintaisia¨ jos ajattelee omistaa auton pitempään.
http://www.blocket.se/rohdins-automobile-service-?ca=16
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Olipa päivä kun olin eilen Hartolan markkoinalla poikkeamassa. Alkuillasta joku teini ajoi skootterilla kolmien takaa suoraan henkilöauton kylkeen. Olin silminnäkijänä ja menin apuun. Muutama tunti tästä ja melkein sama paikka. Vanha Corolla ajoi suoralla tiellä valotolppaan. Liikaa tehoa..? Sitten poliisit juoksee jonkun teinin perässä metsän puolella ja koira ottaa lopulta sen kiinni.
9-3 og Aero Toyota Hilux -08 Sr Ac
Iso kasa Husqvarnoja
Iso kasa Husqvarnoja
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Torstaina Hippoksen liepeillä piti kovin kummastellä, että mitä ihmettä tulee vastaan. No sieltähän huristeli smart/mopoauto kokoinen pick-up kulkine sarjatikkaat lavalla pystyssä Kopin kattoa vasten ylös-etuviistoon ne oli viritetty. Olihan melkoinen näky.
Ahdonvoimaa
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Olishan tuota varmaan päässyt testaamaan, mutta kieltäydyin kohteliaasti.V.J.S kirjoitti:Siis oletko päässyt kokeilemaan autoa ihan livenä? Ei siinä, onhan se ihan kivaa kun voi vedättää jopa kiihtyen ylämäkeen alkaen jostain 1500rpm ilman koneen vastalauseita, mutta kyllä rundien mukaan terhakoituva veto kierrosalueen yläpäähän asti on mielestäni hienompaa kuin joku "murhaava" dieselin alavääntö joka hiipuu jo 1000-2000rpm ennen punarajaa ja saa koneen tuntumaan lähinnä nuhaiselta... tämäkin siis vaan oma mielipideJuhaska kirjoitti:Offtopic, mutta tuokin toyota, niin vaikka onkin kierroskone, niin tuo säälittävä vääntö tekee kyllä sen, että ei kelpais kyllä mitenkään päin itselle.
... mutta tämä on minun mielipide.
Jos tuo liisinki-Foortin egobuusti ei olisi noin vakavasti alitehoinen mitä se on (125hv), niin se olisi kyllä aika oiva kompromissi kierroskoneen ja alavääntöihmeen välillä. Vääntää näetsen oikeasti alhaalta (joku 1200-1400rpm piisaa että ahti heräilee) eikä koneen laulu kuole kuin seinään jossain kohtaa kierrosaluetta, vaan terhakkaasti rundaa tuonne 6000-6500rpm alueillekin (punaraja 6500). Eli ominaisuuksiltaan todella tasapainoinen, harmi vaan että about 100heppaa alitehoinen
Se toyota on vähän, kuten kylpyamme, että kummastakaan ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
Mustana ja punaisena olen autoa nähnyt ja punaista vielä tarkkemin ja jollakin "kattokaa mulla on spoileri" -lehden kestotilaajalla saatta puntissa tutista, mutta itselle tuo ilmestys ei herätä minkäänlaisia ajo-/omistushaluja.
Speksit ei vain vakuuta, eikä testaajatkaan ole hurranut, kuin mutkatiellä noilla.
Jos elämä on yhtä Alastaron kiekkaa, niin hankkii sitten tuon hojotan.
Anteeksi taas.
Bensakaseilla olen ajellut ennen Saabia ja mukavasti oli niissäkin vääntöä, pöllö öljylaitteet (diesel) minua ei ole koskaan kiinnostaneet...
Kierroskoneet on ok, mutta eksoottisen Italialaisen peltien sisällä.
Ja ford...
No, cossu vehkeet ja musset erikseen ja salainen haave ford GT, mutta muut ei kiinnosta, ei ainakaan nyky tekniikoilla olevat...
Lopetan offtopicin, tähän.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Kyllähän tuo Toyota vähän puhditon taitaa olla. Jotain huhuja, että Subarun puolelta olisi sentään tulossa STI turboversio. Ja kyllä siitä Toyotastakin kehtaa poistua julkisella paikalla. Vähän erikoisemman kanssa tulevat jopa kanssaliikkujat ihmettelemään, että mikäs kumma tuo on. Yleisin kommentti tosin taitaa olla, "sulla on ratti väärällä puolella." Tähänhän tietty on pakko vastata "eiku oikealla. " Ja p***anruskean värisen Corollankin hetken omistaneena kukaan ei edes huomaa.
Ja viime yönä noin yhdentoista aikoihin itsemurharusakon. Soratiellä loikkasi penkasta tielle ja kääntyi juoksemaan suoraan satkun alle. Eipä lukkojarrutus enää mitään auttanut vaan niin jäi alle. Käänsin satkun ympäri ja kävin siirtämässä raadon penkalle. Sentään tyttöystävä ei kyydissä ollut, sillä 5 lemmikkikania omistavana ei olisi pitänyt näystä.
Ja viime yönä noin yhdentoista aikoihin itsemurharusakon. Soratiellä loikkasi penkasta tielle ja kääntyi juoksemaan suoraan satkun alle. Eipä lukkojarrutus enää mitään auttanut vaan niin jäi alle. Käänsin satkun ympäri ja kävin siirtämässä raadon penkalle. Sentään tyttöystävä ei kyydissä ollut, sillä 5 lemmikkikania omistavana ei olisi pitänyt näystä.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Kyllähän subarulta on kuulemma tulossa turbolaite, joka on vähän, kuin tuon toyotan "sisar-malli".
Ja jos tuota sigusi laitetta tarkoitit, niin se on sentään vielä fiksun näköinen laite, tai riippuu tietenkin, että onko kuinka tuunattu lasikuidulla ja muilla vipstaakeleilla.
Yritän nyt lopettaa tämän offtopic:in tähän.
Ja jos tuota sigusi laitetta tarkoitit, niin se on sentään vielä fiksun näköinen laite, tai riippuu tietenkin, että onko kuinka tuunattu lasikuidulla ja muilla vipstaakeleilla.
Yritän nyt lopettaa tämän offtopic:in tähän.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Tänään oli joku kirottu pyöräilytapahtuma Hki-Vantaa-Sipoo alueella, sen järjestelyissä sitten vapaaehtoisjärjestöjen liiveissä olevia liikenteenohjaajia, jotka eivät osaa kovinkaan hyvin ohjata liikennettä, kerran joutui tekemään liikenneympyrässä voimakkaan jarrutuksen kun yht'äkkiä lyödään tikkari eteen, vaikka juuri sitä ennen oli näytetty että saa mennä, toinen tohvelo taas yritti ajattaa autoja yhteen risteyksessä ja Porttipuiston kupeessa oli valot pois käytöstä, mutta liikenteenohjaajat ainostaan päästit fillaristit siitä esteettä läpi, ilman että olisivat tehneet mitään muuta liikenteen sujumisen eteen.
Miten ihmeessä noita päästetään ohjaamaan liikennettä, kun eivät selkeästi kykene ko. hommaa hoitamaan, näyttävät käsimerkit vähän sinne päin, eivätkä katso ymäpärilleen...
Miten ihmeessä noita päästetään ohjaamaan liikennettä, kun eivät selkeästi kykene ko. hommaa hoitamaan, näyttävät käsimerkit vähän sinne päin, eivätkä katso ymäpärilleen...
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Ei se ole alitehoinen, vaan se on asennettu ylipainoiseen ajoneuvoon.V.J.S kirjoitti:...ominaisuuksiltaan todella tasapainoinen, harmi vaan että about 100heppaa alitehoinen
96 V4 -75