

Risto kirjoitti:Kulje ovesta, niin vältyt tuolta.Rattivaihde kirjoitti:9-3:n sähkökäyttöiset ikkunat. Satkulla kun on suurimman osan kesää ajanut niin aina kolkin rattiin vaihtaessa ensimmäiset vähintään kymmenen autosta poistumista menee seuraavasti: pysäköinti - virta pois, avain irti - "voi v**tu..." - avain kiinni, virta päälle - BLING BLING BLING BLING uiiiuuuiiuuKNIIIIRKS - virta pois, avain irti - ulos.
Vastaava satkussa: pysäköinti - virta pois, avain irti - muutama veivaus - ulos.
Onpa mukava nähdä, että neuvoa on noudatettu. Eikö olekin paljon helpompi näin?Rattivaihde kirjoitti:Puolitoista tuntia sitten kauppaan lähtiessä normaalit aamurutiinit: kuskin ovi auki, konepelti auki, ryyppyä päälle, käynnistys, kuskin ovi kiinni, ryyppyä pienemmälle, konepelti kiinni, puhdistus lumesta, jalat märkänä sisään ja liikkeelle.
nalleolut kirjoitti:miksi konepeltiä pitää käyttää auki aamulla ennen starttia![]()
Tästä päättelisin, että ryypyn käyttö tapahtuu konehuoneen puolelta.Rattivaihde kirjoitti:pitää varmaan lopultakin virittää ryyppy sisältä käytettäväksi
Niin tai sitten lohkolämppärin virransyöttö sähkömagneettisella induktiolla ilman töpseliä. Eli sama systeemi millä sähköhammasharja ladataanJohtaja_Turhapuro kirjoitti:^Miksi Saabin insinöörit eivät aikoinaan keksineet Fasten belts -valon lisäksi varoitusvaloa joka käskee irroittamaan lohkolämppärin johdon? Se olisi hyvä ominaisuus Talviautojen Kuninkaassa![]()
Kannatetaan. Pistorasian kansi meni juuri viime viikolla rikki, kun lähdin liikkeelle naru kiinni. Näin siitä huolimatta, että sisätilanlämppäri (kauheaa vihellystä pitävä litteä Defa) oli käytössä. Jotain muuta tärkeää ilmeisesti oli juuri mielessä päällimmäisenä...Juha96 kirjoitti:lohkolämppärin virransyöttö sähkömagneettisella induktiolla ilman töpseliä.
No ei tartte ainakaan joka aamu miettiä voiko jo mennä rattiin, helpottaahan tuokin arkea?V.J.S kirjoitti:101@60... Onneks Paippisissa on hirmu hyvä ja kattava julkinen liikenneEiku...