Timon kirjoitti:Ihan en hahmottanut mitä linjaa tarkoitat, mutta minusta ng9-3 on molempiin suuntiin muotoilultaan huomattavasti tyylikkäämpi ja modernimpi kuin og9-3.
![Kuva](https://lh6.googleusercontent.com/-mYNYTZkW1gw/UNTVJgkrTCI/AAAAAAAABWI/dLixOe2zyqo/s800/9-3new.jpg)
OG-kolkkikin on ihan nätti auto lukuunottamatta keulan linjoja. NG-facelift on yksi parhaista, vaikken suuremmin välitäkään tuosta ylimääräisestä aggressiivisuudesta keulassa (OG900-tyylin tuimailmeisyys vielä menee), josta syystä olisin NG-femmankin tilannut karvalakkipuskureilla jos olisi tilaisuus tullut
Timon kirjoitti:facelift-mallissa, mutta perän osalta mielestäni mentiin siinä huonompaan suuntaan.
Meinaatko SS:n ja convertibleen ilmaantuneita lexus-valoja? Kun en itse porrasperän konseptia ole koskaan oppinut arvostamaan, ja avoautoa tuskin tulen ihan kohta ostamaan niin faceliftin farmarin perään tuomat muutokset taitavat rajoittua puskuriin, joka tosin toisin kuin keula muuttui rumemmaksi... Toinen faceliftin huononnus ulkonäköön on ovenkahvojen vaihtuminen saab-mallista opeliin.
Timon kirjoitti:
Mitä vikaa xenon-valoissa on??
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ne ovat kalliit korjata kun jotain hajoaa (verrattuna esim. yhden halogeenipolttimon hintaan), niiden tuoman valon sävy on kylmä verrattuna halogeeneihin, ne häikäisevät vastaantulijoita (tai ainakin minua) pimeällä pahemmin kuin halogeenit, tekevät ajovaloumpiosta tyhjän ja teknisen näköisen kun koko umpion takapinta ei enää olekaan heijastinta, ja ne ovat leimallisesti 2000-lukulaista tekniikkaa jota minä yleisesti ottaen karstastan. Riittääkö nämä vai pistetäänkö vielä lisää?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)