poliisit kaato Finreactorin

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
eltzi
"Turbo"
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 23:42
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja eltzi »

joo kaatakoon dc:n tai finnreactorin,nää ei suomesta eikä MAAILMALTA lopu! Ja niitä nettiin mahtyy kyllä vielä ihan muutamia lisääkin!!
Ja jos nyt jonkun biisin tai leffan oikeesti haluaa,sen haluu kyl sit HYVÄ laatusena jne. jollon siitä voi jopa maksaa,mutta muut turhemmat haetaanki sit netistä!
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

AC kirjoitti:
tuomas kirjoitti:Minua taas naurattaa uutisointi yleisesti piraattituotteiden myynnistä ja levityksestä. Järkevästi tekevät seuraan laskutoimituksen:

herra X warettaa netistä 1000 mp3:sta, eli sanotaan vaikka 100 albumia tavaraa. Sitten lasketaan 100 kertaa kaupan hinta albumille ja saadaan joku pöyristyttävä luku.
Tuo on kyllä todella kärjistettyä. Itsekin olen lataillut mp3:sia ihan vain testikuuntelua varten. Kyllähän nuo mp3:set saa olla todella korkealla bitratella, ennen kuin niitä kehtaa cd:ksi poltella. Siksi tuleekin hyvät levyt ostettua melkein saman tien, tuolla saa vain karsittua turhia ostoksia pois.
Jossakin olen myös nähnyt tutkimuksen piratismin vaikutuksista ääniteteollisuuteen ja myyntiin. Siitä kävi hyvin ilmi ettei levymyynti ole kärsinyt piratismista. Toki tutkimuksia, kuten tuloksiakin, on monenlaisia.
ja musan lataaminen netistä suomessa on laillista, jakaminen ei. eli kyllä dc:stä esim saa musaa ladata ihan niin paljon kuin lystää. ja kyllä mulle ainakin 192 riittää laaduksi paremmin kuin hyvin.
BMW 525iA Touring Executive
MindW
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MindW »

Fundamental kirjoitti:Hieno homma että poliisi puuttuu tuollaiseen! Ärsyttävää toimintaa tuo piratismi!
Olen samaa mieltä! :)
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Ville Valohan tuumas että HIM ei ois koskaan tullu noin kuuluisaks jenkeissä ilman piratismia. Justiin tämä koekuuntelu - teoria. Vaikka olikin piratismia vastaan, niin kuin varmaan jokainen musiikilla leipänsä tienaava.
Aki Peltola #1132
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja tuomas »

Tuo on kyllä todella kärjistettyä. Itsekin olen lataillut mp3:sia ihan vain testikuuntelua varten. Kyllähän nuo mp3:set saa olla todella korkealla bitratella, ennen kuin niitä kehtaa cd:ksi poltella. Siksi tuleekin hyvät levyt ostettua melkein saman tien, tuolla saa vain karsittua turhia ostoksia pois.
Jossakin olen myös nähnyt tutkimuksen piratismin vaikutuksista ääniteteollisuuteen ja myyntiin. Siitä kävi hyvin ilmi ettei levymyynti ole kärsinyt piratismista. Toki tutkimuksia, kuten tuloksiakin, on monenlaisia.
Lähinnä yritinkin sitä sanoa, että uutisoinnissa yleensä lasketaan 100albumia kertaa 20E per albumi, ja siitä sitten saadaan tulokseksi että levy-yhtiöt menettivät 2000E. Ihan kuin joku todellakin ostaisi kaikki warestamansta albumit jos niitä ei olisi warettanut. Minä yleensä ostan kyllä alkuperäisinä kaikki levyt mitä kuuntelen, mutta yleensä kuuntelen niitä levyjä mitkä olen todennut hyviksi. Tämä toteamus on yleensä tapahtunut mp3-levityksen avulla.

-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Saab900
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: To Touko 27, 2004 21:38
Paikkakunta: Suolahti

Viesti Kirjoittaja Saab900 »

Siinä aika rajua tekstiä kun on jäänyt kiinni...



http://koti.mbnet.fi/atjabec/busted/ERI ... KRPLLE.txt
Saab 900i -87
Saab 96 V4 Super -80
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Keskittyisivät rikollisiin, eivätkä kynäniska-nörtteihin. Mutta tutkintapyynnölle ei mahda mitään
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Tällä hetkellä Finreactor-palvelu on suljettu ja poliisilla on takavarikoituna ylläpitäjien tietokoneet. Muita vertaisverkkopalveluita poliisi ei ole tutkimassa.

- Jos joku haluaa laittaa vastaavanlaisen palvelun pystyyn, niin siitä vaan. Me selvitämme sellaisessa verkossa liikkuvan sisällön laillisuutta sitten, jos joku asianomistajataho sitä vaatii.]
http://www.digitoday.fi/showPage.php?pa ... s_id=38715
Viimeksi muokannut Mäksä, To Joulu 16, 2004 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
eltzi
"Turbo"
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 23:42
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja eltzi »

Saab900 kirjoitti:Siinä aika rajua tekstiä kun on jäänyt kiinni...



http://koti.mbnet.fi/atjabec/busted/ERI ... KRPLLE.txt
Joo ja kokeilkaapa tota linkkiä ilman tota txt:tä kun sekään ei nyt enää toimi.. Mä en kokeile uudestaan!
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Itse kun nautin hyvälaatuisesta kuvasta/äänestä niin en ota vaikka ilmaiseksi saisinkin jotain uutta leffaa tai albumia netistä. En myöskään osta kaupasta ennenkuin saan tutustua onko se kuuntelemisen arvoinen levy. Käyn tsekkaamassa ja kuuntelemassa levyn josta olen kiinnostunut cduniversessa. Ja jos on hyvä niin lähimpään levyliikkeeseen tuote hakemaan. Myönnän imuroineeni muutaman biisin dc:llä, mutta ei sitä ässien sihahtelua ja bassojen "puuroutumista" jaksa kuunnella. Aito ja alkuperäinen se pitää olla. Onhan se mukavempi laittaa hyllyynkin esille kun siinä on oikea kotelo ja kannet. Pikaisesti laskettuna n. 1000 origineeli cd-levyä + 10 poltettua.
Softa puolesta en sitten tiedä, kun riittää kun pääsee tänne foorumille pyörimään.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

AC kirjoitti:
Aksu900 kirjoitti:On se luojan lykky että mä en edes tiedä mikä koko Finreaktori on/oli! :lol:
Suomalainen P2P-yhteisö ja levityskanava. Eli tutummin piraattien levitystä.
Tarkemminkin se oli ware foorumi jos myös keskusteltiin waretuksesta, samanlainen ku tääki mut joka topikki aloitettiin ed2k linkillä johonki filuun ed2k verkossa, oli siin se torrent puoliki mukan mut se oli sit simmonen "vain himo warettajille"- osio, mut potklitiin sielt ulos ku en warettanu tarpeeks.
dimebak kirjoitti:Tuossa oli kirjoitettu ylempänä, että joltain jannulta oli kiikutettu 4 konetta poliisiin huomaan tutkittavaksi
Yhel adminil kävi kivastoi, vanhemmat päästi poliisit sissään ku se nukkus poliisi tuli herättää sen tää luuli et se oli pilaa huusi niil ja jatko nukkumista, ku poliisi sai sen uskoteltuu et se on totta ne veisiltä seitsemän konetta ja xboxin.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Make kirjoitti:Itse kun nautin hyvälaatuisesta kuvasta/äänestä niin en ota vaikka ilmaiseksi saisinkin jotain uutta leffaa tai albumia netistä. En myöskään osta kaupasta ennenkuin saan tutustua onko se kuuntelemisen arvoinen levy. Käyn tsekkaamassa ja kuuntelemassa levyn josta olen kiinnostunut cduniversessa. Ja jos on hyvä niin lähimpään levyliikkeeseen tuote hakemaan. Myönnän imuroineeni muutaman biisin dc:llä, mutta ei sitä ässien sihahtelua ja bassojen "puuroutumista" jaksa kuunnella. Aito ja alkuperäinen se pitää olla. Onhan se mukavempi laittaa hyllyynkin esille kun siinä on oikea kotelo ja kannet. Pikaisesti laskettuna n. 1000 origineeli cd-levyä + 10 poltettua.
Softa puolesta en sitten tiedä, kun riittää kun pääsee tänne foorumille pyörimään.
Näinhän se on, tosin korkean bitraten (256 ja enemmän) mp3:sta on hankala kuulla virheitä verrattuna cd-levyyn, tosin niitä on aika harvakseltaan tarjolla. Kaverikin ihmettelee, että miksi mulla on 80 dvd-leffaa hyllys, kun netistä saa ilman. 8O Kaikista paras oli, kun isä sai joululahjaksi poltetun levyn. Kelailin siinä hetkisen, et mitäs mitäs :lol: Kyllä musiikin ystävä hankkii levynsä aitona, laatuhan ratkaisee, ei määrä.
BMW 320dA Coupe LCI
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

jsuomi kirjoitti:Tarkemminkin se oli ware foorumi jos myös keskusteltiin waretuksesta, samanlainen ku tääki mut joka topikki aloitettiin ed2k linkillä johonki filuun ed2k verkossa, oli siin se torrent puoliki mukan mut se oli sit simmonen "vain himo warettajille"- osio, mut potklitiin sielt ulos ku en warettanu tarpeeks.
No eikös tuo P2P-yhteisö tarkoita aivan samaa? Ja tuo, että jokaisen "keskustelun" alussa on ed2k-linkki, tarkoittaa sitä että siinä threadissa keskustellaan vain siitä linkin materiaalista. Ja edelleenkin, mielestäni tuo FinReactor ei ollut kummoinenkaan saalis, isompiakin on varmasti luvassa. Tuossa hommat oli vain hoidettu ylläpidon toimesta niin, että se oli poliisille helppo nakki.
BMW 320dA Coupe LCI
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

jsuomi kirjoitti: Yhel adminil kävi kivastoi, vanhemmat päästi poliisit sissään ku se nukkus poliisi tuli herättää sen tää luuli et se oli pilaa huusi niil ja jatko nukkumista, ku poliisi sai sen uskoteltuu et se on totta ne veisiltä seitsemän konetta ja xboxin.
Suomentaisitko?
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

eltzi kirjoitti:
Saab900 kirjoitti:Siinä aika rajua tekstiä kun on jäänyt kiinni...



http://koti.mbnet.fi/atjabec/busted/ERI ... KRPLLE.txt
Joo ja kokeilkaapa tota linkkiä ilman tota txt:tä kun sekään ei nyt enää toimi.. Mä en kokeile uudestaan!
Warning. Siinä on pepun kuva.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin