On muuten komeat listat ja kirjaimet tuossa ratissakin, miltähän mahtaa nuo V6-koristeet näyttää otsassa jos sattuis tuo turvatyyny lässähtämään naamalle?
Mun mielestä kuitenki hienoin yksityiskohta on nuo kiinaskootterin pakoputken lämpösuojat konepellissä. Paljo paremmin hengittävä saatu tuolla konstin.
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
Kolkkituntemus itellä huono joten asiantuntija-apua kaipais. Itellä ei tullut muuta tuosta mieleen kuin että myyjäliike sais tuon katsastaa ja hintaa katsastettunakin pitäs mielestäni saada alaspäin. Tuleeko kellään mitään tyyppivikaa tai muuta varotettavaa mieleen? Minkähänlaiset tinkausmahdollisuudet on? Useamman kuukauden kuitenkin ollut jo liikkeeessä tuo auto.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
ne kuuluisat etutolpat kannattaa tarkastaa myös, eli sieltä etujousen alta vähän nostaa sitä muovisuojaa niin näkee jousijalan yläpään tilanteen. ng900 ja og9-3 osiosta löytyy yllinkyllin juttua noista tarkastuskohdista.