Juha96 kirjoitti:Eipä luulisi olevan tekijämiehelle mahdotonta väkertää vaihdelukko tonnariin. Joko og-satkun tai sitten ng900/og9-3/og9-5 komponentteja käyttäen. Monenlaista kustomointia/tuunausta/parannusta/huononnusta on nettiä selatessa tullut vastaan, mutta kumma kyllä, pakkilukollista tonnaria ei koskaan.
Kadoksissa ollut klubin jäsenkorttikotelo löytyi sattumalta sellaisen takin taskusta, mistä en sitä tuskassa etsiessäni huomannut kopeloida. Ja tontun apukuskin oven jumurissa ollut lukko alkoi toimia itsestään. Siirretään oviverhoilun aukaisu toistaiseksi eteenpäin
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Risto kirjoitti:Menimme TurboSensonicin kanssa syyskokoukseen Helsingistä hänen "Super"billaan ja eihän sitä reissua voinut yhdellä istumisella tehdä. Tampereella oli jo perseet puuduksissa ja pakko oli välillä käydä jaloittelemassa. Saabilla olen usein ajanut mm. Kemistä ja Rovaniemeltä Helsinkiin tarvitsematta pitää taukoja välillä, joten turha on konttaajan tjsp. yrittää muuttaa mustaa valkoiseksi, "Super"bissa on paskat penkit ja siten sopivat halpismerkin huippumalliin.
Sen siitä saa kun on päässä saab-lasit ja nähtävästi perseessä myös ns. saab-anturit, eli ei muiden merkkien penkeillä osaa istuakaan. Ihmettelen edelleen että jos ne sokotan penkit on niin paskat niin niitä ammattikäyttöönkin hankitaan kiihtyvällä tahdilla. Itse tunnen aika monta paljon ajavaa, enkä ole kuullut valituksia. Ja vfr taitaakin liikkua skoda-huolloissa, ei kai lie piilo-skodisti kyseessä.....
Mutta jos jos saabistin mieltä lohduttaa ajatella noin, niin suotakoon se heidän harhaisille mielilleen.
sori jos häiritsen ja anteeksi kun olen olemassa mutta muistaakseni skodaan laitettiin suomessa saabin penkkejä koska ne nyt vaan on niin hyviä. joihinkin ladoihinkin niitä laitettiin
meinasin mersuunikin laittaa saabin penkit mutta kun viininpunainen plyysi ei sopinut värinsä puolesta 400tkm ajettuun johtotähteen niin nakkasin sinne supersaloon mazdan penkit. on ne vaan käsittämättömän huonoja sakemannien penkit. ja mersuhan on puhtaasti työkalu taksikäyttöön suunniteltu...
jos saabismi on sairaus niin se on mieli sairauteni
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta
bimmerissä tuli hiukka bling-bling fiilis sekä istuin outo.
volvossa oli ok kuskin paikka, mutta oli siinä vipstaakia vaikka kuinka, on jokin "kaikki varusteet" malli.
Kuitenkin, tuo OG9-5 ohjaamo on tyyni+ .
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Kävin eilen ja toissapäivänä vääntämässä mäessä tellua. On se kyllä lystiä touhua, melko erilaista kuin normi skimbailu. Aikansa ottaa, että ymmärtää nousevan kantapään...
Ei ainakaan kuume laskenut yhtään, saa nähdä, joutaako tästä kamaostoksille
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
-86 900i leimasta inssin kehujen kera läpi. Vastahan tuo tuli sisäänajettuakin kun 200tkm meni rikki.
Pieni miinus käsijarrun vaijerista joka oli pyöränlaakerin vaihdon yhteydessä pajalla vedetty väärää kautta. Nyt se hieroo iskariin ja vetarin kumiin. Kävin samantien pajalla asiasta huomauttamassa ja auto keskiviikkona sisään joten eiköhän sekin hoidu.
Muistelivat vain ihmetelleensä Saabin erikoista alustarakennetta.
Samalla reissulla poikkesin antamassa virtaa kaverin Mondeolle kun Webasto oli toistamiseen imaissut akun tänä talvena tyhjäksi. Vois kai sitä vapaapäivää huonomminkin viettää.
Tänään mennyt kaikki muutoin aivan päin helvettiä, mutta Top Gear on palannut ja ensimmäisen jakson perusteella loistava tuotantokausi tiedossa. Pitää sitä jostain iloa repiä...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22