Öljypumpun stefan vaihtelin ja samalla kiristelin hihnapyörän torxit lukitteen kanssa uuvestaan kiinni (ei ollu löystyny ruuvit).
Sitte konepellin- ja takaluukun iskarit vaihtelin (tai kaveri vaihto kun ite tein muuta hommaa).
Virttoovamman ilmanputsarin vaihtelin ja kyllähä tuo tuntus enemmän imevän kun rupeaa väännön rajotin paukkamaan...
Ja samalla testasin mäntämallin bassiakin, mallia speedParts.. en oikein tiiä, johtuko se väännön rajottimesta vai bassista kun täristi melekosesti ja nyki samaan aikaan ku ahtopaineet rupes olemaan 1barin paikkeilla 2-4krpm kierroksilla. Vaihtelin alkuperäsen bassin paikalleen ja vähemmän se tais nykkiittyy sen kanssa. Vähä hankala testiä kun ei ole pitoja ja pitävämppee kytkintä vielä vaihdettu.
Ajellaan vähä nätimmin sitten tämä talavi kausi ja kevväämmällä lähettee boksi softattavaksi 3" dp:lle ja putkistolle, sekä väännön rajoitin pois kun kytkin vaihtuu Aeron kytkimeksi. Se jo odottelee vaihtajaa tuossa hyllyssä.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07