Minkähän v*tun takia me joudumme maksamaan kaikki saatanan himasen kytkykset autoveroissa. Samoiten tämä läski lehmä, joka kehuu itseään tiukaksi tätiksi, epäilen , saatana, ei ainakaan tiukka sieltä mistä pitää.
Ainakaa rahapussin nyörit ei tiukalla ole ollu, mutta enhän minä tiedä mitä rouva tarkoitti... Niin s#$&%£€¥₩n paljon rahaa valunu ihan väärään paikkaan ja p#$%£€¥₩&e vielä Suomen rajojen ulkopuolelle kaikki.6
Viimeksi muokannut VKe, To Maalis 07, 2013 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuolla varustetasolla saakin olla halpa. Kun ei kerran noista 02-mallisistakaan enää tarvi maksaa hirveitä niin pakostakin nuo ensimmäisen lähdön mallit alkavat olemaan todella edullisia.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Rattivaihde kirjoitti:Tuolla varustetasolla saakin olla halpa. Kun ei kerran noista 02-mallisistakaan enää tarvi maksaa hirveitä niin pakostakin nuo ensimmäisen lähdön mallit alkavat olemaan todella edullisia.
Näinhän se on, itse olen kuvitellut, että Aeroissa olisi pääsääntöisesti nahat ja jotain extraa muutenkin verrattuna normivarusteisiin. No autojahan saa ja on saanut aina haluamallaan varustuksella.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Rattivaihde kirjoitti:Tuolla varustetasolla saakin olla halpa. Kun ei kerran noista 02-mallisistakaan enää tarvi maksaa hirveitä niin pakostakin nuo ensimmäisen lähdön mallit alkavat olemaan todella edullisia.
Näinhän se on, itse olen kuvitellut, että Aeroissa olisi pääsääntöisesti nahat ja jotain extraa muutenkin verrattuna normivarusteisiin. No autojahan saa ja on saanut aina haluamallaan varustuksella.
Maksoin omasta Aerosta itseni tärviölle että onhan tuo aika edullinen, kuitenkin kunnon turbolla, kilsoja ei pahasti ja siistiltä näyttää.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Nettiauton tonnarivalikoiman hinnoittelun perusteella pelkään että myyjät eivät ole samaa mieltä... http://www.nettiauto.com/saab/9000/5449689
Tätä menisin katsomaan jos ei olisi lompakko potentiaalisesti tulilinjalla. Omistajasta saattaa tietenkin jotain kertoa tuo verovelka, ja hitsauslaitteiston omistus olisi varmaan suositeltavaa...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22