Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
-
- "Aero"
- Viestit: 391
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Jonkun vartiofirman pakussa takaovessa tarra tyyliin kaasupullot, värit täsmää jne, mutta lähempänä näin että KALJAPULLOT
aamu pelastettu
aamu pelastettu
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Eli siis niinkuin mitä? Puhdas takaveto olisi sitten mukamas jotenkin parempi etenijä, ja olisi klaarannut tuon pehmeällä hiekalla ylämäkeen peruuttamisen jotenkin paremmin vai?pönttö kirjoitti:Lukoton neliveto on lähestulkoon yhtä tarpeellinen kun v*tuton hu*ra...
Mulla on tuo mukamas-neliveto-Vito ollut nyt 5v ja pitää myöntää pettymyksensä mokomaan vehkeeseen. .... Mukava lähteä liikkeelle jostain pehmoiselta hiekalta pakilla ylämäkeen, kun vehje on täysin takavetoinen siihen asti, kun tulee pyörimisnopeuseroja. Ja sitten kun niitä tulee, se onkin jo kaivanut itsensä kiinni...
Mutta nyt jo olisin vaihtamassa pakua, niin kuutoskoneinen takaveto olisi selvästi vahvemmilla.
EDIT: Vai oisko pointtina ollut se, että takavedolla ei tulisi edes kokeiltua mitään älyttömyyksiä kun tiedostaa että ei se mihinkään liikahda kuitenkaan?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Se on just näin, vajaa-vetosella ei jää koskaan kiinni, nelikolla kylläkin...ja silloin on yleensä tosi_kiinniV.J.S kirjoitti:
EDIT: Vai oisko pointtina ollut se, että takavedolla ei tulisi edes kokeiltua mitään älyttömyyksiä kun tiedostaa että ei se mihinkään liikahda kuitenkaan?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Näin muunmuassa ensin jonkun Skodan, joka lasketteli melko reipasta vauhtia moottoritietä pitkin pohjoista kohti. Jonkin aikaa myöhemmin se oli tien pientareella ja perässä oli toinen Skoda diskovalot päällä. Mikä lie neuvottelu oli niillä siinä kesken
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
^Skodistien potkijaiset
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Neliovisen kuplavolsun.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Rekkakuskin, joka väkisin yritti muusta liikenteestä nelostiellä ohi. Rekka siis vasemmalla kaistalla ja itse oikealla. Rekkapekka halusikin sitten takaisin oikealle, jotta pääsee kääntymään rampista. Siinä se sitten vilkkua näytteli hetken aikaa ja tööttäilikin vielä, mutta minnekkäs voit edes väistää, kun on autoja edessä ja takana. Ihme porukkaa nuo muutamat rekkakuskit, jotka ovat liikkeellä sillä periaattella, että se jolla on isoin kameli menee ensin. Sitäpaitsi eikös se ole jo huonoa mainosta firmalle, jos ajellaan liikenteessä miten sattuu? Kuitenkin teippaukset on autossa. Ja yleensäkin miksi helvetissä sinne vasemmalle kaistalle pitää lähteä pelleilemään, jos sillä isolla lotjalla ei vain yksinkertaisesti voi päästä autojonosta ohi?
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Ääh, oli jääny kirjoittaminen vaiheeseen... Siis oikealla vehkeellä olis pantu lukot (3kpl) päälle lähdetty meneen.V.J.S kirjoitti: Eli siis niinkuin mitä? Puhdas takaveto olisi sitten mukamas jotenkin parempi etenijä, ja olisi klaarannut tuon pehmeällä hiekalla ylämäkeen peruuttamisen jotenkin paremmin vai?
EDIT: Vai oisko pointtina ollut se, että takavedolla ei tulisi edes kokeiltua mitään älyttömyyksiä kun tiedostaa että ei se mihinkään liikahda kuitenkaan?
Tuota hemmetin mukamas-nelivetoa on lapioitu jopa (lähes) tasaiselta, kun toisen takapyörän alla oli tarpeeks liukasta ja etupää ei osannu tehdä mitään. Nahkarukkanen sinne suttaavan pyörän alle sen lapioinnin lisäks sitten piisas. Mutta siitä olis lähdetty lukollisella takavedollakin.
Toinen pointtisi pitää kyllä paikkansa, ne muutama viimeinen metri jää monesti sillä kaksivetoisella menemättä kaiken varalta. Kun sen puolikkaanveturin kiskoin sieltä hiekkakuopalta pois ja irroiteltiin liinaa, niin kuski tuumas mulle että 'sehän olikin neliveto'. Tuumasin takasin että 'meinaatko että olisin takavedolla edes koittanu'...
Sillä se takavetoinen olis vahvemmilla, kun ei tuon mukamas-nelivedon suuremmille polttoainekuluille tule kuitenkaan vastaavaa katetta.
9-5 Vector Business Wagon 2,3t -01 (MY2002) BioPower Stage 2
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Nimenomaan. Ite kyllä koitan pitää huolen että en työajokilla käyttäydy miten sattuu tuolla liikenteessä kun oman työnanajan kylkiteippaukset on suht näkyvät. No joo. Aina se ei onnistu. Virheitä sattuu joskus kun paljon ajelee ja on mulle tööttäilty ja väläytelty pitkiä joskus ja ne onkin sitten tullut aiheesta.duuduu kirjoitti:Sitäpaitsi eikös se ole jo huonoa mainosta firmalle, jos ajellaan liikenteessä miten sattuu?
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Äijän, joka ajeli 80-luvun Escortia moottoritiellä antenni-Peltorit korvilla.
Ihan hyvä mukavuusvaruste varmasti
Ihan hyvä mukavuusvaruste varmasti
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
E 220 mesen jota ajoi karvoihin peitetyt vanhempi pariskunta. Ihmettelin mesen tilannenopeutta motarille johtavalle rampille käännyttäessä ja koetin pysyä satkulla perässä märempi kohta aarteessa ja mesestä perä irti, ajonvakautus korjasi tilanteen(kuskilla ei selvästi mitään hajua tilannenopeudesta). Satkun persEspi sano koko kaarteen ajan, että pitoa riittää, mutta rajallisesti Eli tähän on siis tultu, autot antavat ajaa tilanteessa "väärää" nopeutta Uus avuttomuus tulee siis lisääntymään autoilun saralla ja kenties taantumuskin on pelkona
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Aikaisemmin perässä roikkuneen S3 audistin nöyrän näköisenä viereisellä kaistalla liikennevaloissa. Tilannetta edelsi perässä roikkumista seurannut ripeämpi kiihdytys moottoritien rampilta kun Audi hyökkäsi heti kaistan yli vasemmalle kaistalle ja pyrki rinnalle, seurauksena taustapeilissä loittonevat Audin valot. Ja itseä hymyilytti, koska
2010 9-3 SC TiD Vector A6
Krooninen saabismi kulkee suvussa!
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"
Krooninen saabismi kulkee suvussa!
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
oho..noita ei kylläkään ihan joka päivä vastaan tule.Neliovisen kuplavolsun.
http://www.coachbuild.com/gallery/d/352 ... 953_10.jpg
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
Suomen liikennekommunikaatiokulttuurista puuttuu täysin keinot tunnustaa oma moka ja/tai kiittää toveria tilanteen pelastamisesta. Toisen virheitä varten voi kyllä vilkutella pitkiä ja takasumaria tai laulattaa torvea, mutta ainakaan minun tietooni ei ole tullut yhtään tunnettua keinoa todeta, että nyt oli mun moka. Joskus olisin moista kaivannut itsekin.Uitukki kirjoitti:Virheitä sattuu joskus kun paljon ajelee ja on mulle tööttäilty ja väläytelty pitkiä joskus ja ne onkin sitten tullut aiheesta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic VOL2
No tätähän se nykyään on. Yhen kerran oon ollu sellasen tyypin kyydissä joka ajo ihan koko ajan ESP:t ja ABS:t rutisten. Ilman mainittuja järjestelmiä ois oltu suunnilleen joka kurvissa pellolla.Premium Override kirjoitti:märempi kohta aarteessa ja mesestä perä irti, ajonvakautus korjasi tilanteen(kuskilla ei selvästi mitään hajua tilannenopeudesta). Satkun persEspi sano koko kaarteen ajan, että pitoa riittää, mutta rajallisesti Eli tähän on siis tultu, autot antavat ajaa tilanteessa "väärää" nopeutta Uus avuttomuus tulee siis lisääntymään autoilun saralla ja kenties taantumuskin on pelkona
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588